Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Rampo
Beatmaker / Producer / Rapper
Gepost door Rampo op donderdag 28-02-2008 om 22:26:13
Een collega van mij is een blog gestart...

Het is tijd voor een speciale blog voor videoclips uit de Nederlandse hiphopscene. Zoals je nu al vermoedt, op deze blog worden alleen videoclips gedropt van Nederlandse bodem. Nederhop Vidz is in het leven geroepen om hiphop in en uit Nederland beter op de kaart te zetten.

Omdat de meeste Nederlandse video's niet downloadbaar zijn, worden de clips naast Youtube-formaat ook in 3gp- en mp4-formaat aangeboden, zodat er optimaal profijt gemaakt kan worden van de videoclips.

Geniet ervan en support NL hiphop!

- Ampirex, Nederhop Vidz

http://nederhopvidz.blogspot.com/

Ik denk dat dit wel handig is voor de liefhebbers en geinteresseerden.
Rampo
Beatmaker / Producer / Rapper
Gepost door Rampo op woensdag 05-03-2008 om 17:38:39
Nu wel miss?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 05-03-2008 om 17:40:43
Als iemand intresse heeft komt dat vanzelf... hoef je niet voor te topic kicken, je kan natuurlijk ook gewoon dap zijn youtube profiel checken. Staan de meeste ook al wel op...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 05-03-2008 om 18:49:20
Best een dope site hoor, ziet er goed uit.
Rampo
Beatmaker / Producer / Rapper
Gepost door Rampo op woensdag 05-03-2008 om 19:01:55
Quote:
sbu schreef op 05-03-2008 @ 17:40
Als iemand intresse heeft komt dat vanzelf... hoef je niet voor te topic kicken, je kan natuurlijk ook gewoon dap zijn youtube profiel checken. Staan de meeste ook al wel op...


K geef het een kickje, zodat het beter zichtbaar is voor geinteresseerden.
VHG313
Nuclear Family O.o
Gepost door VHG313 op woensdag 05-03-2008 om 19:06:22
Relaxte site alleen jammer dat er zoveel goede artiesten ontbreken
neem bijvoorbeeld kgv, 0118 en nog meer
----------------------------------------
Maar geloof me je bent mooi je leeft en beloof me 1 ding dat je dat nooit opgeeft
Rampo
Beatmaker / Producer / Rapper
Gepost door Rampo op woensdag 05-03-2008 om 20:00:11
Quote:
VHG313 schreef op 05-03-2008 @ 19:06
Relaxte site alleen jammer dat er zoveel goede artiesten ontbreken
neem bijvoorbeeld kgv, 0118 en nog meer


Komt nog meer. De site staat nog in z'n kinderschoenen. Houd em goed in de gaten, dan zie je ze vanzelf verschijnen!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.