Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
D-Fense Gepost door D-Fense op maandag 03-03-2008 om 01:57:27
Ik kreeg van de Hip-Hop formatie "Dead Poets" de aanvraag om een track samen te doen. Dead Poets is een Russische groep die bekendheid heeft binnen Rusland. Ze waren daar ook al te zien op MTV. Mijn deel van de samenwerking staat online:

http://www.zshare.net/audio/8310650f76aa3c/

Ook met de Amerikaanse (Brooklyn) mc One Dae zal er een samenwerking volgen, genaamd "'From The Heart". Online binnen enkele weken...

http://www.myspace.com/mcdfense

P'z

D
Vent
Gepost door Vent op maandag 03-03-2008 om 02:06:17
Hahahaha ain't that a bitch, ik werk ook met one dae neger.. hij stond eerder al op een mixtape van me, en hij gaat ook op mn album komen.. die track is nog niet klaar ofzo.. wel kankertoevallig zeg.. ik zal je tracks eens checken
D-Fense Gepost door D-Fense op maandag 03-03-2008 om 11:38:07
Quote:
Vent schreef op 03-03-2008 @ 02:06
Hahahaha ain't that a bitch, ik werk ook met one dae neger.. hij stond eerder al op een mixtape van me, en hij gaat ook op mn album komen.. die track is nog niet klaar ofzo.. wel kankertoevallig zeg.. ik zal je tracks eens checken


Is toch lachen, One Dae doet samenwerkingen met zowat elke mc/producer die em aanstaat denk ik... Verbal Kent daarentegen niet, en die heb ik ook kunnen strikken.

Die comments blijven welkom
D-Fense Gepost door D-Fense op maandag 03-03-2008 om 20:22:24
Feedback blijft welkom...
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 04-03-2008 om 02:03:40
Quote:
D-Fense schreef op 03-03-2008 @ 11:38
(...)

One Dae doet samenwerkingen met zowat elke mc/producer die em aanstaat denk ik...

Ja toch.. sean price, el da sensei, marco polo, ventbeats hahah

maar heb je tracks gecheckt alleen dr is iets in je stem wat ik heel irritant vind klinken, alsof je het schreeuwt maar ook weer niet.. misschien is het ook je uitspraak deels omdat je belgisch bent ofzo maar ik zou zeggen werk nog wat aan je delivery de rest lijkt me wel in orde
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.