Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
TrippleV
de derde macht
Gepost door TrippleV op dinsdag 04-03-2008 om 20:17:47
ik ga deze track doen op een wedstrijd van mijn school dus please feed me!
















p.z
----------------------------------------
TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url]
Juudet
Klein maar fijn.
Gepost door Juudet op dinsdag 04-03-2008 om 20:27:37
Je maakt zeker een goede kans bij die wedstrijd!
Je flow is lekker en de beat ook!
Sommige stukken (vooral in het begin) spit je wat onduidelijk.. Maar dat kan ook wel aan mij liggen.
Succes bij die wedstrijd!!
TrippleV
de derde macht
Gepost door TrippleV op dinsdag 04-03-2008 om 20:41:49
aight!
thx man!

any more?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2008 @ 20:42:17 ]

----------------------------------------
TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url]
TrippleV
de derde macht
Gepost door TrippleV op woensdag 05-03-2008 om 09:27:35
iemand? please?
----------------------------------------
TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 05-03-2008 om 10:12:51
tripple V
heb jij niet tegen LVO gebattled
----
ownee dat was triple D
maar klinkt niet slecht man,
je stem doet me soms aan surya denken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2008 @ 10:15:02 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op woensdag 05-03-2008 om 18:02:55
Quote:
[b]
je stem doet me soms aan surya denken


word!
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
TrippleV
de derde macht
Gepost door TrippleV op donderdag 06-03-2008 om 18:16:30
Quote:
BigSam schreef op 05-03-2008 @ 10:12
je stem doet me soms aan surya denken


@ BigSam: is dat een goed of een slecht teken?

heeft verder iemand nog 'opbouwende' kritiek over de beat of mijn tekst of whatever..?
----------------------------------------
TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url]
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op donderdag 06-03-2008 om 21:09:13
@ Tripple V: omdat je hiet zo vriendelijk vroeg.

wat je biet betreft klinkt het nogal amateuristisch ja, nou is hiet niet de bedoeling dat je per direct precies gaat probren op te volgen wat ik je vertel. Maar wel dat je begrijpt waarom ik dat typ.

het gitaarsampletje klinkt heel droog nog, ik vind het altijd erg fijn om te horen dat je de aanslag van de gitaar goed hoort, en een gitaar leent zich goed om flink stereo te maken. (gitaar door 2 verschillende effectbussen gooien en vervolgens hard pannen (het ene kanaal vol naar links en het andere vol naar rechts) en dan een beetje vertraging op 1 van die 2 gooien. nog een klein beetje hoog voor de definitie en dan klinkt het enorm stereo.

de drums, deze klinken heel dunnetjes, maar als je ze gesamplet hebt is het niet verstandig om helemaal los te gaan met eq en compressie, want wat dan bijvoorbeld tengoede komt aan de kick gaat tenkoste van de snare!. werk hier heel subtiel.

verder kwa arangement mag je track ook nog wat interessanter, het enige wat er gebeurt is dat de drums er soms uit gaan en er weer bij komen. van mij zelf mag er nog wel een extra instrumentje bij.

verder is het best een prima trackje hoor. Veel succes met de wedstrijd!
----------------------------------------
myspace
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 06-03-2008 om 21:11:01
probeer m es op wat vollere beat te zetten k denk dat ie dan doper is. Maar klinkt wel ait man, deze win je wel
TrippleV
de derde macht
Gepost door TrippleV op donderdag 06-03-2008 om 22:55:37
aigt
zo beter? moet hem dan nog verder uitwerken maar het gaat om het idee

















----------------------------------------
TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 07-03-2008 om 13:48:05
Je moet proberen je articulatie te verscherpen, soms is het gewoon niet te verstaan omdat het maar wat brabbelig klinkt. Dit kan je deels al voorkomen door gewoon je tekst per letter uit je hoofd te kennen, en het andere deel zit hem in het schrijven. Sommige woorden passen gewoon niet lekker na elkaar dus die moet je vermijden. Verder is je delivery al wel een stukje beter geworden maar het kan nog beter, je moet proberen de luisteraar geboeid te houden en dat doe je door: 1. De beat, die mag mag varieeren en al dat. (Wat je overigens wel goed doet nu vind ik.) 2. Je flow, die moet niet constant hetzelfde zijn. (Dat heb je ook aardig door.) En 3. De delivery en in mijn mening is de delivery het aller belangrijkste van de 3. Dat kan dus nog sterker. Blijven spitten is de oplossing.

Voor de mierenneukers onder ons, ik ben me ervan bewust dat er veel meer is dan die 3 punten om je track aantrekkelijk te maken
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op vrijdag 07-03-2008 om 14:46:42
ghehe ja dat is dus precies het riskante wat ik bedoelde,het gitaartje is nu stereo, maar door de chorus (vermoed ik) is het gelijk dof gaan klinken, + als je de verstraging op een effecten bus niet goed zet lijkt het steeds uit 1 speaker te komen ipv stereo.
----------------------------------------
myspace
TrippleV
de derde macht
Gepost door TrippleV op vrijdag 07-03-2008 om 16:06:13
@SLM: bedankt man! ik zal er op letten, en erop oefenen.

@Skiz: ik zal nog eens kijken want ik snap wat je bedoelt maar ik weet niet precies hoe ik dat in FL. kan klaarstomen want volgens mij zijn er meerdere manieren... maar in iedergeval bedankt!
----------------------------------------
TripppleV: hiphop, dubstep, en dergelijke: [url]http://soundcloud.com/tripple_v[/url]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.