Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 18-03-2008 om 21:01:55
Hoi, hier jullie allervriend, Swike.

Een vriend van me is een forum gestart, met als doel het uitwisselen van allerlei muziekstijlen en het regelen van optredens door heel Nederland voor onbekende bandjes/ rappers/ dj's, wat dan ook.
Maar, daar hebben we natuurlijk wel mensen die goeie muziek maken voor nodig.
Dus bij deze roep ik alle ille muzikanten van dit forum op om je daar even aan te melden en die shit een beetje te laten lopen.
Want iedereen kent wel iemand die iets organiseert en acts zoeken, en acts zoeken vaak ook iets ge-organiseerds, dus een win-win situatie lijkt me.

Als dit spam is, sue me!

http://www.littlemusic.tk

Kusjes

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 18-03-2008 om 21:07:21
In mijn ervaring is mensen vragen lid te worden niet echt effectief. Dan worden ze lid en zie je ze nooit meer online. Tenzij het zo geweldig is dat ze nieuwsgierig worden natuurlijk.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 18-03-2008 om 21:10:27
aight ik zal vandeweek ff checken swike, herinner me nog ff op msn als dit topic ineens in de diepte wegzakt ofzo
----------------------------------------
Jos de Boss
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 18-03-2008 om 23:54:45
No offence naar die vriend van je. Maar een .TK site neem ik per defenitie niet serieus.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 18-03-2008 om 23:57:08
Ik ben het met slm eens. Als je jezelf serieus neemt dan is zoiets ook wel een paar tientjes per jaar waard voor een fatsoenlijk adres.
rame
Gepost door rame op dinsdag 18-03-2008 om 23:59:32
Je kan toch eerst eens kijken of het wat wordt vóór er geld aan te verspillen?

(Zeg ik zonder te weten hoe lang die gast er al mee bezig is).
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op dinsdag 18-03-2008 om 23:59:49
en een fatsoenlijk uiterlijk voor je gedownload forumpje...
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 19-03-2008 om 00:00:43
nja, duurt toch wel jaren voodat het echt was is toch?
maar misschien moet je er juist dan geld en shit instoppen, kweet niet...
----------------------------------------
....
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 19-03-2008 om 00:05:19
Investeringen doe je vooraf, niet achteraf. Wat denk je dat een sterrenrestaurant ergens in een of andere gore stal begint en zodra het succesvol is gaan ze de boel verbouwen?
rame
Gepost door rame op woensdag 19-03-2008 om 00:08:53
Dat is wat anders dan een ´´community´´ voor muziek. Hij hoeft er vast geen winst uit te halen, waarom dan wel meteen geld besteden?
Replay
...
Gepost door Replay op woensdag 19-03-2008 om 00:10:48
nja, kijk naar nlhh....
----------------------------------------
....
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 19-03-2008 om 00:13:38
Om mensen te trekken? Iets dat professioneel georganiseerd is trekt eerder mijn aandacht dan een gammele boel.

En ik heb het niet over miljoenen he Gewoon een paar tientjes, als iets je hobbie is mag het dat toch wel kosten.

Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 19-03-2008 om 11:18:54
Eigenlijk was ik erg op zoek naar een forum zoals dit, en ik dacht "wat een negatieve reacties in dit topic?".

Maar het uiterlijk is erg afstotend. Met niet veel moeite kun je toch wel iets mooiers krijgen?

Ik had een tijd geleden een site voor 2.50 per jaar, zonder reclame. Alleen de site is veranderd: www.hjhosting.nl. Wel nog goedkoop maar niet zó.
Unexplained Gepost door Unexplained op woensdag 19-03-2008 om 12:08:38
Quote:
Ziek schreef op 19-03-2008 @ 11:18
Eigenlijk was ik erg op zoek naar een forum zoals dit, en ik dacht "wat een negatieve reacties in dit topic?".

Maar het uiterlijk is erg afstotend. Met niet veel moeite kun je toch wel iets mooiers krijgen?

Ik had een tijd geleden een site voor 2.50 per jaar, zonder reclame. Alleen de site is veranderd: www.hjhosting.nl. Wel nog goedkoop maar niet zó.


HJ heet tegenwoordig DitMagNiet, geloof ik (no joke).

http://www.ditmagniet.com

..wat weer is samengevoegd met andere hosting companies.





Ik had zelf ook een soortgelijk idee.. Met userpages en alles. Misschien toch maar weer eens opgraven.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 19-03-2008 om 12:19:14
nu nog een muziekforum starten is beetje te laat denk ik, los van de muzieksoort. Elke stroming heeft al lang en breed zijn community
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 19-03-2008 om 15:52:50
Ik weet van mezelf en in mn omgeving dat er wel degelijk behoefte is aan zo'n forum.

Ik mis nog steeds een forum waar in principe alle muziekstijlen breed besproken (kunnen) worden. Op een hiphop forum als dit kun je wel gaan lullen over jazz, maar zo ver komt t ook weer niet.

Elke muziekstroming heeft wel zo zn forum, maar er is geen een forum met elke muziekstroming, voor zover ik weet dan.

@unex: ja ik had het gezien...hjhosting was toch best goed.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 19-03-2008 om 15:55:02
nooit afgevraagd waarom het er al niet is? Het is nou niet bepaald een revolutionair idee, dus de conclusie is vast dat het al geprobeerd is en niet werkt.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 19-03-2008 om 16:21:15
Omdat niet iedereen bereid is om het te maken.

Je gaat er vanuit dat als het mogelijk is om iets te maken maar het er nog niet is, er geen intresse voor is? Je hebt makers en gebruikers.

En eigenlijk heb je wel fora waar het op zou kunnen maar meer als onderdeel van een ander concept, t forum blijft dan een beetje achterwege; oor.nl, 3voor12.nl... Allebei een forum.

Maar er is weinig kans dat ik zo'n forum maak, dus ik zie wel of er iets aan komt vliegen, geen probleem.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 19-03-2008 om 16:48:33
nee ik snap dat niet iedereen het bereid is te maken, maar van alle mensen die op internet zitten, alle grote bedrijven die er dingen mee kunnen doen is er dus (blijkbaar) niet 1 groot muziek forum. Dat terwijl internet al zo oud is, forums al lang bestaan en muziek ook al. Dat geeft gewoon volgens mij aan dat het niet werkt. Mensen blijven toch altijd in groepen met dezelfde interesses.
Littlemusic Gepost door Littlemusic op maandag 30-06-2008 om 13:31:49
Helemaal gelijk betreft .tk sites.
Het is nu zo'n 2 maanden te vinden op www.littlemusic.nl
Of het werkt of niet is voor mij ook de vraag maar ik heb er alle vertrouwen in.
ik heb al veel positieve reacties gehad en het begint langzaam wat te worden.

groetjes!
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op maandag 30-06-2008 om 13:59:36
Met 34 geregistreerde gebruikers kan ik toch niet zeggen dat het 'langzaam wat begint te worden'. De layout is ook erg onprofessioneel. Zo is het muziek afspeel frame veel te groot ook al kan je show/hide doen.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Littlemusic Gepost door Littlemusic op maandag 30-06-2008 om 15:54:39
Och ieder zn mening, zodra je ingelogd bent is het automatisch verborgen, en heb je alleen het logo en een balkje met show/hide.
En ik heb liever dat men zich pas registreert als ze ook willen deelnemen dus misschien is een laag ledental nog geen mislukt project.
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.