Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 31-03-2008 om 12:09:27
Quote:
De beste Turntablists uit de Benelux strijden in de verschillende categorieën (Battle for World Supremacy, World DJ Championship en Team) om de titel. De winnaar vertegenwoordigt de Benelux op de DMC Wereldkampioenschap in London en maakt kans op een set gouden draaitafels en prijzengeld van $10.000,-
De DMC competitie draait al vanaf 1983 en is de eerste organisatie die een wereldkampioenschap voor DJ’s in het leven roept. Samen met de creatieve ontwikkeling van de Hiphop DJ’s vormt zij de basis voor de groei van Turntablism. In heftige battles tonen de deelnemers dat de grenzen aan het gebruik van de draaitafel als instrument nog lang niet bereikt zijn en laten andermaal het enorme muzikale potentieel van Turntablism zien.

Tegelijkertijd zal de Dutch Beatbox Battle plaatsvinden. Vocale percussie, geluidsimitatie, Beatboxing, MultiVocalisme... De vijfde editie van het Nederlands kampioenschap Beatboxing zal wederom tonen dat Beatboxen inmiddels tot een kunstvorm is verheven en qua niveau nog weinig te maken heeft met het Beatboxing zoals dat in de jaren '80 haar plek binnen de Hiphop cultuur in nam. De beste Beatboxers uit Nederland strijden om de felbegeerde titel! Een internationale jury zal hen beoordelen. De winnaar mag zich officieel Nederlands kampioen Beatboxing noemen en plaatst zich voor het wereldkampioenschap later dit jaar.
Voor namen van deelnemende DJ’s en Beatboxers, acts, juryleden en programma
updates:
www.dmcbenelux.eu
www.dutchbeatboxbattle.eu

aanvang: 14:00 uur open: 14:00 uur toegang: € 12,50 + lidm


Als ik kan ga ik wel even kijken.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 31-03-2008 om 12:12:14
DMC wil ik altijd al een keer zien. Gaat in de agenda deze
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.