Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
NLSFLOW
Literatuur
Gepost door NLSFLOW op maandag 31-03-2008 om 17:34:54
Wilders past Fitna aan om procedures te voorkomen
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders past zijn anti-Koranfilm Fitna op drie punten aan om juridische procedures te voorkomen. Zo gaat hij de foto van de Nederlands-Marokkaanse rapper Salah Edin vervangen door een foto van de echte Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh.

Ook verwijdert Wilders de omstreden tekening van de Deense cartoonist Kurt Westergaard waarop de profeet Mohammed is afgebeeld met een bom in zijn tulband. Wilders wil wel een andere cartoon van de profeet gebruiken, kondigde hij maandag aan. Westergaard was niet gekend in het gebruik van zijn cartoon.

Ook komt hij tegemoet aan de kritiek van programmamaker Robbie Muntz. Die is kwaad op Wilders omdat hij in zijn film een audiofragment van hem heeft gebruikt. De stem van Muntz is te horen onder beelden van Theo van Gogh. Wilders zal Muntz in de aftiteling van de aangepaste film noemen.

Haha, Salah Edin lijkt er écht op!

>


[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2008 @ 17:35:33 ]

----------------------------------------
And now, I'd like to return to the classic.
Droplollie Gepost door Droplollie op maandag 31-03-2008 om 17:36:53
Ik zag in principe direct wel dat Salah het was, door zn groene ogen.

Maar hij moet ook wel aanpassen, amateurtje dat ie is.

Jammer voor Salah, anders had hij misschien nog wat geld kunnen vangen.
----------------------------------------
trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 31-03-2008 om 17:38:05
Dat krijg je als je zo snel een filmpje in elkaar flanst, ghe he.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 31-03-2008 om 17:38:24
Mag gewoon in dat andere Wilders filmpje topic.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.