Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 12-05-2001 om 13:16:04
Na een update van de bestanden die de database aanstuurden. Was het sinds gister avond niet mogelijk om nieuwe berichten te posten.

Ik heb de boel niet goed genoeg getest voor ik de PC afsloot en heb dit dus pas vrij laat in de gaten gehad.

Sowwy enzow

Verder is door deze update het forum sneller geworden en zijn er server sided nog wat voordelen waar ik jullie niet mee ga vervelen. Het komt er iig op neer dat men mindervaak fout meldingen zal gaan zien.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 12-05-2001 om 14:16:32
Door het oplossen van het vorige probleem is het heel even niet mogelijk geweest om in een ander subforum dan Feedback te komen. Dit is nu ook op gelost.

Sorry again, het moet dit mooie warme weer zijn waardoor ik niet op let

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 14-05-2001 om 19:41:03
Vandaag is het pulldown menuutje rechts onder geautomagiseerd.

Verder zal ik morgen nog een update aan het forum doen. Hierdoor zal het forum weer wat sneller laden en telijk minder van de server vragen. Voornamelijk dus updates waar jullie vrij weinig van zullen merken, anders dan dat het vandaag en morgen misschien even 10 minuten niet mogelijk is in subforums te komen.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0051 sec.