Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 15-04-2008 om 12:51:45
lieve nlhiphoppa's

ik wou boven op mn kamer mijn recording ruimte installeren, gewoon een mic met een pc en de mogelijkheid om 24/7 te tapen. Nu heb ik die pc geformatteerd en windows xp erop gezet, vervolgens cool edit pro en als ik wil gaan opnemen zegt die "Apparaat ID buiten bereik systeem". Bij de windows geluidsopnamen vangt die wel geluid op van de mic, iemand die weet wassap?

Alvast bedankt
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 15-04-2008 om 13:23:01
bij devices/device properties de juiste apparaten selecteren
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 15-04-2008 om 13:24:59
dat heb ik gedaan
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 15-04-2008 om 13:32:40
Systeem Herstel of Drivers van je geluidskaart opnieuw instaleren

ff kijken of er bij je driver een vraagteken staat, en post ff de foutmeldings code, als het goed is , is dat 88780078
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2008 @ 13:35:42 ]
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 15-04-2008 om 13:57:01
aait thanks. PC was oude pc van mn pa, die heeft nu een nieuwe, maar hij heeft die PC laten installeren en alle bijbehorende drivers etc zijn verdwenen, had ik niet aan gedacht toen ik hem formatteerde.. helaas.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 15-04-2008 om 13:58:33
Gewoon De drivers er weer opzetten en je kan hem gewoon gebruiken, Type geluidskaart ligt aan je Moederbord als die onboard is, dat kan je zo opzoeken bij Device's
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.