Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Diggidon Gepost door Diggidon op woensdag 22-10-2003 om 12:14:07
Sup peeps...diggidon komt uit met 3 albums...
...samen noem ik deze album reeks "BLS" (bless...)...tijd voor wat andere Zwolle shits

eerst album is zondag online... genaamd "Bigbang...!!!" 3 weken erna..drop ik een andere album met weer hele andere trex..genaamd "Leven (achtervolgen)" en weer drie weken verder komt de laatste die heet "Sly Boots"...ze zullen allemaal op het net gedropped worden..

ik heb echt net iets te veel tracks..en nu kan ik een beetje de sfeer een beetje verdelen over 3 albums..en ik wil dit hele hoofdstuk ook gewoon dit jaar afsluiten..dan kan ik weer verder gaan met hele andere concepten...


dus check het uit...

Diggidon - Bigbang..!!. ..Zondag... op www.diggidon.com (nu nog down)


anders kan je vanaf zondag ook mij checken op boedabless@hotmail.commisschien heb ik die album ook wel op andere links...

voor snippits van 3 tracks kun je op www.soundclick.com/bigbang
out. (alleen zijn deze tracks nog niet normaal afgemixed ...want ik wil natuurlijk zoiezo niet alles weggeven..dus let niet op de adlips en qualiteit..shit komt goed.)

Ze worden downloadbaar ...ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen die het willen horen ..het kunnen horen ...

als later er veel vraag naar mijn shit zou zijn... ja ok..misschien dan..want dan zou ik er ook wat aan kunnen verdienen..en nu...nee nu ben ik nog lang niet zover...heb meer haters dan fans

maar ik zelf zou zo'n gozer zijn die er dus nooit voor zou betalen..ik bedoel gratis is gratis..fuck that shit...beter haal ik dan voor dat geld een 5je of een tientje bless... en dan smoke ik gewoon terwijl ik die shit luister..dan worden de beats alleen maar iller..let op me woorden...


peace.



----------------------------------------
peace.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 22-10-2003 om 13:24:06
ok dan diggidon , tijd voor meer zwolle shit! Ben benieuwd of t dope is, maar volgens mij had ik wel al wat oudere tracks gehoord. Zeg ff yo als je 21e in Hedon bent met onze party (opge, castro, kees en turrie...) shit wordt dope!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 22-10-2003 om 13:34:55
ik ben op mijn werk nu, maar ik zal het checken, ik ben benieuwd

3 albums is wel veel, hoeveel tracks staan er gemiddels op elk van die albums?
Diggidon Gepost door Diggidon op woensdag 22-10-2003 om 14:20:30
ik moet ff kijken voor die party man...maar waarschijnlijk wel..(denk ik)..

de eerste album heeft 17 tracks de tweede 16 en de derde ong. 20

we blijven maar tracks opnemen..vooral in de zomer vakantie..en nu vonden we dat het tijd werd om deze fase afteronden..met drie albums. het worden mijn eerste drie..dus ik dacht laten we het maar anders doen dan normaal..



----------------------------------------
peace.
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 22-10-2003 om 15:03:35
je lijkt 2pac wel zijn het wel echte tracks, of "losse flodders op een beatje"?

ik ben benieuwd, wel dope dat je zo productief bent
dap
038
Gepost door dap op woensdag 22-10-2003 om 17:28:30
oja nu weet ik t weer ... ZWOLLE ZUID hehe
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 22-10-2003 om 23:00:09
die snippets klinken best cool, ik ben benieuwd naar je shit, al denk ik zelf dat 3 albums zo kort achter elkaar een beetje een overload is....

"marketingtechnisch" is het denk ik beter om eerst 1 uit te brengen, en op het moment dat die een beetje uit de picture is, pas de volgende uitbrengen. Maar dat zou alleen mijn werkwijze zijn, maar ik heb ook geen 40 tracks op de plank liggen
mana Gepost door mana op donderdag 23-10-2003 om 11:34:06
Dope shit...!
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op zaterdag 25-10-2003 om 17:12:09
Ik vind het wel koel
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op zondag 26-10-2003 om 22:34:20
yo waar blijft die diggidon ding dan?
----------------------------------------
oost west...oost best
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-10-2003 om 11:55:40
http://www.diggidon.com/

check
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-10-2003 om 23:19:29
hehe diggidon, zwolle zuid part II ja toch. Volgens mij woon je gewoon paar straten van me af. Die track skipt wel ... heel erg.
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 28-10-2003 om 00:38:43
tsja, dat heb je met een dorp he, woon je gezellig dicht bij elkaar
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-10-2003 om 09:26:02
rite
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.