Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Crisp Gepost door Crisp op vrijdag 18-04-2008 om 02:14:24
Ik sta op het punt, om alles wat ik heb op te geven.
Ze hebben het op me gemunt, moet proberen te overleven.
De dagen worden kouder, kan het allemaal niet meer aan.
Vanbinnen word ik stouter, ben het beu op telkens weer op te staan.

Littekens zijn gekerft op mijn ziel, kan de pijn niet meer dragen.
Daardoor dat ik door de pijn kniel, vragen blijven aan me knagen.
Bid tot god om deze pijn te stoppen, maar de pijn wilt niet weggaan.
Alsof iemand me probeert te foppen, blijft de pijn gewoon bij me staan.

Blijf teksten schrijven om de pijn te vergeten, blijf door gaan tot het einde van mijn dagen.
Als me inkt op is schrijf ik verder in mijn gedachten, tot ik de pijn heb verslagen.
Mijn pen is de medicatie tegen de pijn, pijn is als een virus dat niet verdwijnt.
Zit te wachten op de zonneschijn, maar zie niemand die me seint.

Lijkt alsof ik alleen ben op deze aarde, want zie niemand om me heen.
Alleen heeft deze wereld geen waarde, wacht op iemand want ben zo alleen.
Zoek een remedie op de pijn te verdrijven, maar vind niets buiten mijn pen.
De pijn wilt gewoon in mijn lichaam blijven, de pijn is het enigste wat ik nog herken.


feed ?
Crisp Gepost door Crisp op vrijdag 18-04-2008 om 14:50:16
feeeeeeeeeeeeeeeed
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 18-04-2008 om 15:27:51
beter dan die andere, de inhoud van de tekst is nice vindik.
je rijm is alleen heel matig

Ik sta op het punt, om alles wat ik heb te overgeven.
Ze hebben het op me gemunt, moet proberen te overleven.
De dagen worden kouder, kan het toch niet aan.
Vanbinnen word ik stouter, ben het beu op telkens weer op te staan.

enz zo maak je de rijm wat mooier klinkt en ziet er beter uit.
Je moet meerdere lettergrepen laten rijmen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op vrijdag 18-04-2008 om 15:30:25
Ik sta op het punt, om alles wat ik heb op te geven.
Ze hebben het op me gemunt, moet proberen te overleven.
Dit stukje flowt definitely niet.. 1ste zin is het 1ste deel korter terwijl in de 2e dat het geval niet is.. maar juist andersom
De dagen worden kouder, kan het allemaal niet meer aan.
Vanbinnen word ik stouter, ben het beu op telkens weer op te staan.
Ik zou weer weghalen. gaat 't gladder je mond uit xD

Littekens zijn gekerft op mijn ziel, kan de pijn niet meer dragen.
Daardoor dat ik door de pijn kniel, vragen blijven aan me knagen.
Nee..
Bid tot god om deze pijn te stoppen, maar de pijn wilt niet weggaan.
Alsof iemand me probeert te foppen, blijft de pijn gewoon bij me staan.
Dat "foppen" is gewoon om het te laten rijmen neem ik aan?, maar het haalt wel de hele geloofwaardigheid eruit vind ik.

Blijf teksten schrijven om de pijn te vergeten, blijf door gaan tot het einde van mijn dagen.
Als me inkt op is schrijf ik verder in mijn gedachten, tot ik de pijn heb verslagen.
Dit is het zeker weten niet..
Mijn pen is de medicatie tegen de pijn, pijn is als een virus dat niet verdwijnt.
Zit te wachten op de zonneschijn, maar zie niemand die me seint.
Wachtend op zonneschijn daarvoor hoeft niet iemand je te seinen, klinkt beetje "rijmelerrijm van underdog niveau"

Lijkt alsof ik alleen ben op deze aarde, want zie niemand om me heen.
Alleen heeft deze wereld geen waarde, wacht op iemand want ben zo alleen.
Deze is wel nice
Zoek een remedie op de pijn te verdrijven, maar vind niets buiten mijn pen.
De pijn wilt gewoon in mijn lichaam blijven, de pijn is het enigste wat ik nog herken.
Nah..


Keep it going..


Edit:
Klinkt wel hater moet ik zeggen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2008 @ 15:32:21 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 18-04-2008 om 15:39:41
woon je ook in Krispijn of wat?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2008 @ 15:40:10 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Crisp Gepost door Crisp op vrijdag 18-04-2008 om 15:54:29
Thanks voor de uitgebreide feeds
Crisp Gepost door Crisp op vrijdag 18-04-2008 om 22:43:32
meer feedds ?
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op zaterdag 19-04-2008 om 13:47:34
Eerst zeg je: Bid tot god om deze pijn te stoppen, maar de pijn wilt niet weggaan.

En dan zeg je opeens dat je je vertrouwen stelt op je pen: Mijn pen is de medicatie tegen de pijn, pijn is als een virus dat niet verdwijnt.

Op wie vertrouw je nou?:p

Oja, om in de Goddelijke sfeer te blijven, In de Bijbel staat dit:
Als de lasten u drukken en u vermoeid raakt, kom dan bij Mij. Ik zal u rust geven. Voeg u naar Mij en wees Mijn dicipel, want ik ben vriendelijk en nederig van hart. Bij Mij zult u diepe innerlijke rust vinden. Wat Ik van u vraag is nooit te zwaar en de last die u voor Mij draagt, is licht.

Toen ik je tekst las, moest ik aan die tekst denken. Vind de Bijbel wel intressant enzo weet je. Maybe heb je dr wat aan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2008 @ 13:51:40 ]

----------------------------------------
Set HIT!
Crisp Gepost door Crisp op zaterdag 19-04-2008 om 14:39:39
Hehe thanks, jah bijbel is zeker interesant lees het ook bijna elke dag
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-04-2008 om 15:38:47
ik sla gewoon het sprookjesboek van de gebroeders grimm open
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Crisp Gepost door Crisp op zaterdag 19-04-2008 om 15:51:50
Quote:
mixxman schreef op 19-04-2008 @ 15:38
ik sla gewoon het sprookjesboek van de gebroeders grimm open

....
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op zaterdag 19-04-2008 om 16:00:41
Quote:
mixxman schreef op 19-04-2008 @ 15:38
ik sla gewoon het sprookjesboek van de gebroeders grimm open


Je hoeft niet sarcastich te doen toch? Nergens voor nodig. De Bijbel betekent veel voor sommigen mensen. Ik geloof, omdat ik heb onderzocht. Ben geen fool die zomaar mee loopt in een stoet niet wetende waar het zich heeft gevormd, of het een kern van waarheid heeft of zonder te weten waar het heen gaat. Lees bijvoorbeeld het boek "Moderne wetenschap in de Bijbel" van Drs. Ben Hobrink, ISBN nr: 90-6067-794-3. Heel intressant, I challenge you. Oke genoeg over dit, toch?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2008 @ 16:04:29 ]

----------------------------------------
Set HIT!
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-04-2008 om 16:22:21
Ik dacht altijd dat je moest geloven vanuit je hart en niet vanuit onderzoek? Nee ok het was ook maar een zinlose opmerking waarmee ik een reactie wilde uitlokken. Heb respect voor mensen die geloven, weet zelf ook aardig goed wat er in de bijbel staat. Wat niet weg neemt dat ik de bijbel en het geloof in het algemeen bullshit vind.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op zaterdag 19-04-2008 om 16:34:50
[quote]mixxman schreef op 19-04-2008 @ 16:22
Ik dacht altijd dat je moest geloven vanuit je hart en niet vanuit onderzoek? [quote]

nee hoor. Ergens staat ook "zoek en je zult vinden". Ik zie onderzoek doen als een vorm van zoeken toch? Wil gewoon niet zomaar een sprong in het diepe wagen. Het is niet dat ik de TV uitzet ofzo als ik het woordje fuck hoor, maar hou wel rekening met mn geloof. Ik ga ook elke zondag met mamma en zusje naar de kerk. Maar goed, ONTOPIC. Beetje onbeschoft in iemands topic een beetje offtopic gaan
----------------------------------------
Set HIT!
Crisp Gepost door Crisp op zaterdag 19-04-2008 om 17:19:14
maakt mij niet uit als het over geloof gaat vind ik het altijd wel interesant
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 23-04-2008 om 15:00:54
Quote:
G_Lipsius schreef op 19-04-2008 @ 16:34
[quote]mixxman schreef op 19-04-2008 @ 16:22
Ik dacht altijd dat je moest geloven vanuit je hart en niet vanuit onderzoek? [quote]

nee hoor. Ergens staat ook "zoek en je zult vinden". Ik zie onderzoek doen als een vorm van zoeken toch? Wil gewoon niet zomaar een sprong in het diepe wagen. Het is niet dat ik de TV uitzet ofzo als ik het woordje fuck hoor, maar hou wel rekening met mn geloof. Ik ga ook elke zondag met mamma en zusje naar de kerk. Maar goed, ONTOPIC. Beetje onbeschoft in iemands topic een beetje offtopic gaan


Geloof is niet rationeel. Als jij door onderzoek terrecht komt bij een bestaande God dan weet jij niet hoe je onderzoek moet doen. Er zal vast wel een hogere macht zijn, maar daar weten wij als mensheid niks vanaf. De bijbel is net als met de griekse mythen een hulpmiddel om het onverklaarbare te doorgronden. (natuurlijk heeft het ook nog wat andere functies,maar dit is een heel belangrijke) Interessant om door te lezen en voor wetenschappelijke doeleinden, maar persoonlijk vind ik het te dom voor woorden als je echt in zoiets gelooft. Wat ik ook gaar vind is al dat gedraai met woorden in de bijbel. Gelovigen weten het altijd zo te draaien dat het voor hun goed uitkomt, maar wanneer je dan gaat zeggen van ja maar je zou het ook zo en zo op kunnen vatten dan vinden ze dat per defenitie onzin. Kijk je hoort en leest wat je wil horen en lezen, als je er echt objectief naar gaat kijken dan kom je wel tot een andere conclusie. Maar goed dat is mijn mening
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2008 @ 15:02:08 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
G_Lipsius
Gepost door G_Lipsius op vrijdag 05-09-2008 om 14:32:39
Quote:
mixxman schreef op 23-04-2008 @ 15:00
(...)

Geloof is niet rationeel. Als jij door onderzoek terrecht komt bij een bestaande God dan weet jij niet hoe je onderzoek moet doen. Er zal vast wel een hogere macht zijn, maar daar weten wij als mensheid niks vanaf. De bijbel is net als met de griekse mythen een hulpmiddel om het onverklaarbare te doorgronden. (natuurlijk heeft het ook nog wat andere functies,maar dit is een heel belangrijke) Interessant om door te lezen en voor wetenschappelijke doeleinden, maar persoonlijk vind ik het te dom voor woorden als je echt in zoiets gelooft. Wat ik ook gaar vind is al dat gedraai met woorden in de bijbel. Gelovigen weten het altijd zo te draaien dat het voor hun goed uitkomt, maar wanneer je dan gaat zeggen van ja maar je zou het ook zo en zo op kunnen vatten dan vinden ze dat per defenitie onzin. Kijk je hoort en leest wat je wil horen en lezen, als je er echt objectief naar gaat kijken dan kom je wel tot een andere conclusie. Maar goed dat is mijn mening


Deze shit is wel heel lang geleden, maar goed. Ik heb gewoon de twee grote geloven genomen. Heb ze afgewogen op wat het meeste kans heeft om de waarheid te zijn en op wat het meest logisch bij mij klinkt. Natuurlijk zijn er ook andere kleine dingetjes die mn keuze hebben beinvloed. En wat je zegt over gelovige mensen die texten in de bijbel zo draaien dat het voor hun goed uit komt, daar heb je wel helemaal gelijk in. Veel vind ik ook vet hypocriet. Daarom heb ik niet zoveel met een kerk maar eerder met het Opperwezen zelf zeg maar. Maar oke
----------------------------------------
Set HIT!
jazzmin
jazz
Gepost door jazzmin op maandag 08-09-2008 om 20:54:20
Oehh je word van binnen stouter..? uhh.. \

ai
----------------------------------------
JAZZ
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 09-09-2008 om 18:42:49
Quote:
G_Lipsius schreef op 05-09-2008 @ 14:32
(...)

Deze shit is wel heel lang geleden, maar goed. Ik heb gewoon de twee grote geloven genomen. Heb ze afgewogen op wat het meeste kans heeft om de waarheid te zijn en op wat het meest logisch bij mij klinkt. Natuurlijk zijn er ook andere kleine dingetjes die mn keuze hebben beinvloed. En wat je zegt over gelovige mensen die texten in de bijbel zo draaien dat het voor hun goed uit komt, daar heb je wel helemaal gelijk in. Veel vind ik ook vet hypocriet. Daarom heb ik niet zoveel met een kerk maar eerder met het Opperwezen zelf zeg maar. Maar oke


ik wil je niet focken ofzo, maar een aantal posts geleden zeg je dat je na onderzoek op een geloof bent uitgekomen, nu geloof je meer in een Opperwezen... welke 2 geloven vind jij precies de grote?

en hoe heb je dat precies gedaan? als je geen gelooft aangrijpt, hoe kun je dan precies een opperwezen wel accepteren? het enige opperwezen wat wij zogenaamd gekend hebben is jezus, maar het is algemeen bekend dat jezus zijn krachten een fabeltje zijn en dat die in de bijbel zijn verwerkd na een stemming binnen het vaticaan.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.