Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:21:31
I.L.L. - The Demise (Near Earth Object Remix)

Track op http://www.myspace.com/mcdfense

Remix door N.E.O. http://www.myspace.com/nearearthobjectmusic

meningen zijn natuurlijk altijd welkom...

D
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2008 @ 19:23:24 ]
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:23:11
die beat is gruwelijk niet echt mijn soort beat en spit jij die shit?!?!?!
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:24:04
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 19:23
die beat is gruwelijk niet echt mijn soort beat en spit jij die shit?!?!?!


ja ik spit die shit
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:25:48
holy shittttttt damnn respect dodelijk alleen je bent voor al bij elk begin van de track echt ziekkkkk maar gruwelijke stem man, niet dat het kut klinkt ofzo maar kzag dat plaatje en ik vond het meer als een nigga klinken maar echt dooooooooodeliiiiiiiijkk duvel zei het: duidelijkheid is d-d-d-d-odelijk heid!
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:26:58
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 19:25
holy shittttttt damnn respect dodelijk alleen je bent voor al bij elk begin van de track echt ziekkkkk maar gruwelijke stem man, niet dat het kut klinkt ofzo maar kzag dat plaatje en ik vond het meer als een nigga klinken maar echt dooooooooodeliiiiiiiijkk duvel zei het: duidelijkheid is d-d-d-d-odelijk heid!


bedankt!
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:28:19
haha maar ik luister nu die nederlandse en dan heb je echt zo'n haags/rotterdams accent als jij dat bent dan, je zou nog is nederland's moeten proberen dat word zowiezo beter begrepen

en is die biet van i.l.l sad mood van jou??
dan moet je zeker de instrumental online zitte tfoee kan ik wel wat mee
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2008 @ 19:29:48 ]

----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:30:28
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 19:28
haha maar ik luister nu die nederlandse en dan heb je echt zo'n haags/rotterdams accent als jij dat bent dan, je zou nog is nederland's moeten proberen dat word zowiezo beter begrepen


Ja dat ben ik ook. Ben van Zonhoven (Belgisch Limburg) dus zou wat raar zijn als ik een Nederlands accent zou hebben... Als ik nog iets opneem zet ik de link hier wel op, maar zal zijn voor binnen paar weken omdat het nu ongelooflijk drukke tijden zijn. En je hebt gelijk, dat wordt inderdaad beter begrepen.

Sad Mood is van men producer ja, beats komen voorlopig niet online. Alleszinds toch niet alvorens de CD volledig af is. Moest het ervan komen, komt dat ook hier op.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2008 @ 19:32:34 ]
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:31:43
En je zou is fatlip moeten luister zoek maar op youtube die nigga heeft precies dezelfde stem als jou alleen jouwe is wat rauwer
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 20-04-2008 om 19:33:09
Beter begrepen?? voor Toys die geen engels kunne ja,ik zou lekker zo door blijven gaan(ik vind de gewone versie beter dan de remix,keep it up.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:34:22
En wie maak je uit voor: ''de fools die geen engels kunne''
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:35:00
Fatlip ken ik... van the pharcyde. Ik ken men klassiekers hoor, ben bezeten van hip-hop. heb zelfs een plaat van zen solo album liggen (ben ook hip-hop dj).
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zondag 20-04-2008 om 19:35:59
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 19:34
En wie maak je uit voor: ''de fools die geen engels kunne''


ik wil je een ding zeggen niet overal op reageren,
----------------------------------------
niet
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:36:27
Quote:
aprofourz schreef op 20-04-2008 @ 19:33
Beter begrepen?? voor Toys die geen engels kunne ja,ik zou lekker zo door blijven gaan(ik vind de gewone versie beter dan de remix,keep it up.


Algemeen genomen heeft hij wel gelijk, de meesten hebben liever in het Nederlands. Maar studeer Engels, waardoor ik beide talen zen ding vind hebben... Ieder zen ding natuurlijk, en voor mij 2
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:36:42
Het is niet dat ik geen pharcyde luister maar kwist niet eens dat hij daar in zat nieuwe album van fatlip is ook gruwelijk man
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:38:56
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 19:36
Het is niet dat ik geen pharcyde luister maar kwist niet eens dat hij daar in zat nieuwe album van fatlip is ook gruwelijk man


Niet zit, maar zat, was vroeger van the pharcyde maar om onbekende reden niet meer. Enkele jaren geleden zijn ze hier kortbij komen optreden en toen was hij er al niet meer bij
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 19:41:20
wat een knowledge, maar waarom zijn al je tracks alleen?
heb je geen track's met andere er bij? en die ene line: iets met waarom je niet neger bent fock dat man doe gwn je ding dats de enige wacke line die ik kon vinden ben vergeten hoe die precies ging
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 19:46:32
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 19:41
wat een knowledge, maar waarom zijn al je tracks alleen?
heb je geen track's met andere er bij? en die ene line: iets met waarom je niet neger bent fock dat man doe gwn je ding dats de enige wacke line die ik kon vinden ben vergeten hoe die precies ging


Is niet mijn line, maar die van def p in "was ik maar een echte neger"... Ik wil geen neger zijn, ik ben wie ik ben en breng men eige dinge zoals mijn visie ten opzichte van eender wat is. Ik heb tracks met 2 amerikanen, One Dae en Verbal Kent (van Fist Shaking onlangs). Tracks moeten nog afgewerkt worden, maar de opnamens zijn achter de rug. Later meer hierover
Kroontje
hell noooooooo
Gepost door Kroontje op zondag 20-04-2008 om 20:08:46
Leek me gruwelijk om te horen niet dat ik die artiesten ken.. maar zal wel underground shit zijn
----------------------------------------
Pimpin' aint easy so stop hatin'
D-Fense Gepost door D-Fense op zondag 20-04-2008 om 22:38:21
Quote:
Kroontje schreef op 20-04-2008 @ 20:08
Leek me gruwelijk om te horen niet dat ik die artiesten ken.. maar zal wel underground shit zijn


Inderdaad... One Dae gaat een van de volgende weken nieuw album droppen met o.a. Evidence (Dilated Peoples), Sean Price (Boot Camp Clik), Marco Polo (Producer), ...
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.