Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
James_beats Gepost door James_beats op zondag 11-05-2008 om 16:03:34
Beluister me nieuwe track

Ik wil niet zonder jou

klik hier


aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 11-05-2008 om 16:09:32
http://www.boomr.nl/jamesbeats

ben jij dat?

Jadus,dan hoef ik niet verder te luisteren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2008 @ 16:13:55 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op zondag 11-05-2008 om 16:31:31
bah ik vind die shit echt slecht.

beat is melodiaal wel een klasse
alleen is de drumkit echt veelste leeg.

TTomba
----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
Hankie
ZVM
Gepost door Hankie op zondag 11-05-2008 om 16:56:07
beat is melodiaal idd fijn, alleen als ik jou ws zou ik je toon wt langer aanhouden, en misschien ietsjes zuiverder. voor de rest wel oke.
----------------------------------------
Zware Van Melle
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 11-05-2008 om 17:07:56
Je timing van je zang is echt belabberd. De zanglijn zelf is ook heel saai. Ik raad je aan zanglessen te gaan nemen, zodat je misschien beter kunt worden op al die punten.

Nummer heeft verder ook niets met hiphop te maken.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 11-05-2008 om 17:25:56
Kak de fuck nou eens op met die Tpain rommel... wat een agresief makend klote effectje is dat zeg
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 11-05-2008 om 17:34:21
Niet iedereen kan zo zuiver zingen als de P.a.s.c.0.0.l.
----------------------------------------
onderschrift
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 11-05-2008 om 21:48:25
Quote:
Kak de fuck nou eens op met die Tpain rommel... wat een agresief makend klote effectje is dat zeg


precies.

btw.. zeg je nou be... bee. bij babe? of zijn mijn oren nou zo scheel?..
en daarbij ik vind die zang shit echt fokt.. mischien kan je 's een refreintje voor me doen haha, maar ik vind dit niks voor op een hh forum..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2008 @ 21:49:41 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
MOFO
Gepost door MOFO op maandag 12-05-2008 om 02:44:09
...schlagermuziek
2xlittlepi Gepost door 2xlittlepi op woensdag 11-06-2008 om 15:02:18
Yo Brother,
ik vind het helemaal niet zo slecht! Ik heb verschillende tracks van je beluisterd:
Je zingt niet vals, timing is OK, maar:
De klemtonen in je teksten liggen verkeerd, daarom klopt het niet met de melodieen en beats. Doe daar wat aan. Vraag iemand die goed Nederlands spreekt, vriend of vriendin om daar wat aan te doen. Gebruik geen autotune, dit laat het goedkoop klinken. Beter is bv een chorus of flanger licht instellen, of een paar keer dezelfde lijn zingen en multitracken. Ik weet niet waar je mee werkt, maar cubase SX of iets dergelijks werkt goed, heeft ook goede plugin's . 100% zeker dat je die zo van iemand kan branden! Gebruik verder ook een goede compressor/leveler om je zang er wat meer bovenop te leggen, deze verzuipt. Een audiomute koppelen aan een overheersende track, bv piano instellen met hard-knee kan ervoor zorgen dat het veel vetter gaat klinken. Verder klinken de geluidjes goedkoop. Als je toch audio opneemt, vervang dan eens zo'n goedkoop midigeluidje door een klap op een tafel, lekker laten klippen, short delay erop en het klinkt veel meer eigen. Je heet James beats, of clark (kijk uit met gejatte namen) doe dan ook wat je naam zegt, maak zelf een beat. Dan klinkt het een stuk professioneler. Je stem: mooie, aangename stem. Zing echter niet te slap. Als je je vriendin snol of slet noemt, zing dat dan ook wat vuiler, als je haar lief vindt, zing dat dan ook met wat meer emotie.
Dan de mix: voor je de balans maakt, haal de tracks apart door wavelab en geef ze een eigen frequentiegebied. Je kunt alles goed opschroeven, alles klinkt tight en toch definieerbaar en vooral verstaanbaarder.
Trek niks aan van die lui die je hier afzeiken. De meeste lullen alsof ze niet de kleuterschool maar wel de kleuterjuf afgemaakt hebben Ga door waarmee je bezig bent, val op je bek en sta weer op. Haal hulp bij mensen die het weten, kunnen en de spullen hebben. Hulp, ervaring en contacten met de pro-wereld zijn veel dichterbij dan dat jij vermoedt!
succes ermee!
----------------------------------------
respect!!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.