Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 14-05-2008 om 10:36:17
Joo, m'n eerste beat met Logic [nog niet echt klaar, maar goed]. Check em even in mn humblevoice player [die onder de myspace player zelf] op http://www.myspace.com/dobleyemusic of op http://www.humblevoice.com/dobleye . Veel spaceplezier.

You Don't Seem To Care [BETA]
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 14-05-2008 om 11:59:11
Ik vind dat de drums er wel heel abrupt inkomen. Qua timing vooral. Mag je best iets subtieler doen. De LFO (geloof over de volume) die over de bass zit vind ik een beetje vervelend. De snare sound vind ik ook niet zo mooi. Veel te ver weg. Denk dat je in deze track beter met klikjes kan werken dan met zulk soort snares. Verder vind ik het geheel een beetje kaal nog. Maar je zei dat hij nog niet echt af dus hoop dat het goed komt.

Ben ook van plan om komend jaar over te stappen op Logic. Lijkt me wel een leuk programmaatje.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2008 @ 11:59:25 ]
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 14-05-2008 om 16:02:01
Zeker een leuk programma. Wat betreft de drums en de bass wilde ik niet zo veel meer gaan veranderen. Vond die bass wel lekker klinken zo over the top. Snare zat ik idd zelf al over te twijfelen, maar ik denk dat ik die er ook in hou.

Hij gaat inderdaad nog wél verder gevuld worden, dus dat komt in ieder geval goed, haha.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 14-05-2008 om 17:32:44
Ben benieuwd. Drums en bas is sowieso een smaakkwestie dus eigenlijk moet ik daar niet eens over lullen.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 14-05-2008 om 17:39:29
Naja, ik neem je feed uiteraard mee, maar ik zal een update posten als de beat af is. Zit al weer vol met wat ideetjes, nu nog wat tijd en dan komt het goed.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.