Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op vrijdag 16-05-2008 om 20:41:26
Gisteravond heb ik iets gewijzigd bij de eigenschappen van mijn vst-plugins (ik heb nog geen idee hoe alles werkt). Ik heb namelijk bij eigenschappen --> openen met, iets gewijzigd waardoor de plugin nu opent met
fl_date_trick_by_JJohnny.
Ik weet dus niet meer waar de vst eerst mee opende.
Ik vind het allemaal heel lastig om uit te leggen dus ik heb er maar even een printscreen van gemaakt:



Pz RB
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2008 @ 21:02:34 ]

----------------------------------------
Hoogvliet
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 16-05-2008 om 20:54:26
Geef ons eens wat meer informatie want ik snap geen reet van wat je ons probeert te vragen; welk programma gebruik je en welke versie?

Verder kan je ook wel wat hulp gebruiken met je werkwoordspelling.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op vrijdag 16-05-2008 om 20:57:04
Ik heb het inderdaad een beetje snel getypt ja, ik zal het even verduidelijken..
----------------------------------------
Hoogvliet
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 16-05-2008 om 20:59:31
WTF? Waarom zou je .dll's willen openen?
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op vrijdag 16-05-2008 om 21:04:16
Quote:
Iminic schreef op 16-05-2008 @ 20:59
WTF? Waarom zou je .dll's willen openen?


Ja ik snapte er geen zak van omdat ik die vst plugins maar niet aan de praat kreeg in fl 7. Dus ik ging klooien bij de eigenschappen waardoor hij nu met iets anders opent. Ik weet dat het een domme aktie geweest is maar wie weet waarmee de vst's normaal openen?
----------------------------------------
Hoogvliet
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op vrijdag 16-05-2008 om 21:13:50
Ligt eraan, sommigen hebben gewoon een exe. file zoals die van Native Instruments maar er is volgens mij geen algemeen programma om ze te open, anders dan FL, Cubase etc.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op vrijdag 16-05-2008 om 21:36:46
Ik heb gelukkig al gevonden wat het probleem was. Alleen nu heb ik een vst plugin gedownload en naar het mapje VST --> plugins gesleept.
Vervolgens ben ik naar de mixer gegaan en heb ik op select --> more geklikt. Hierna op refresh, en dan pakt hij niks nieuws?
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

RB
----------------------------------------
Hoogvliet
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op vrijdag 16-05-2008 om 22:22:47
die vsts zijn meestal dll's
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op vrijdag 16-05-2008 om 23:58:19
Als het goed is staat er in je program files een aparte map met de naam 'VstPlugins' daar zet je die vst dll in, tenmiste dat doe ik altijd.
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zaterdag 17-05-2008 om 02:21:09
ja maar dat ligt er helemaal aan wat ie geinstalleerd heeft.. als ie een "vorm" van Steinberg heeft geinstalleerd dan moet ie naar de Steinberg - VST plugins map..

Ennihoe.. Ik zag dat je mn vocoder aan t installeren was, dus de makkelijkste weg is dan om die te uninstallen en dan opnieuw te installeren..

Blijft mij trwns een raadsel waarom je een snelkoppeling toewijst aan die vocoder en daar dan ook nog eens de FL Date trick voor gebruikt...
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.