Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op maandag 19-05-2008 om 22:33:19
Tentoonstelling, films en optredens in de Lichthal
23 mei t/m 22 juni 2008, concert op 6 juni

Voor de tweede keer vindt in het Tropenmuseum Hiphop Essentials plaats: een vier weken durend festival over wereldwijde hiphopcultuur. In de Lichthal zijn film-, graffiti-, en foto-exposities te zien. Elke zondag wordt een film vertoond en is er een breakdancedemo en dansles. Hoogtepunt van deze hiphopmaand is het concert op 6 juni van 19.00-24.00 uur, met optredens van o.a. eMC, Guilty Simpson, Pan Africans en breakdancers van het International Breakdance Event (IBE). De maand wordt afgesloten met het debat Hiphop Summit.

Concert – 6 juni 19.00-24.00 uur

eMC: Masta Ace, Stricklin, Punchline en Wordsworth (VS)
Guilty Simpson (VS)
DJ Flo Fader (VS)
Torae & Marco Polo (VS)
Pan Africans (NL)
Superman Ivy (Korea)
Breakdancers IBE

Kaarten voor het concert op 6 juni zijn vanaf begin mei verkrijgbaar via Ticketservice Nederland: € 10,00 (excl. Servicekosten) op diverse voorverkoopadressen, alsmede via 0900 – 300 1250 (45cpm) en www.ticketservice.nl. Kaarten zijn op de dag zelf verkrijgbaar à € 15,00 in het Tropenmuseum. Meer informatie op www.hiphopessentials.nl.
Alle overige optredens en activiteiten zijn gratis (inbegrepen bij de toegangsprijs).
melle
Gepost door melle op dinsdag 03-06-2008 om 13:01:41
Nog mensen die hierheen gaan?
ben zelf zeer waarschijnlijk aanwezig.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 03-06-2008 om 15:26:51
hier wil ik wel heen maar moet ff kijken of ik een auto kan hosselen want ik was er vorig jaar ook heen en toen was het een gedoe met de trein(relatief)
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 03-06-2008 om 15:32:35
Wacke line-up booooo emc torae marco polo wat kut

misschien als vkte er ook stond was ik wel gegaan!!!!1

guilty simpson is ook wel de moeite waar trouwens live moet ik zeggen

ik zou gewoon gaan melle
melle
Gepost door melle op dinsdag 03-06-2008 om 15:49:13
ja ik ga ook vent, moet alleen nog ff kaartje halen
heb EMC en Guilty al een keer live gezien maar die shit is aan
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
melle
Gepost door melle op donderdag 05-06-2008 om 15:32:27
jawel kaartjes zijn binnen
Jordy weet niet hoe laat je laatste trein gaat maar Muiderpoort is vlakbij, met de auto lijkt me ook relatief veel gedoe daar.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op vrijdag 06-06-2008 om 17:57:34
Weet iemand hoelaat EMC op komt? en of er nog kaartjes aan de deur worden verkocht?
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.