Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
sPace
Gepost door sPace op woensdag 21-05-2008 om 21:07:26
Ik heb een vraag, ik ben een nieuwe computer aan het samen stellen, en nou wil ik 2 beeldschermen op 1 computer aan sluiten. Dat kan, dat heb uitgezocht en met de videokaart die ik wil enzo alles. Maar nu,

Kun je dan op het ene beeldscherm bijvoorbeeld met fruity loops (of een ander programma) de piano roll zetten, en op het andere de sequencer. DUS op beeldscherm 1 de piano roll, en op beeldscherm 2 de sequencer?!?

Thnx voor hulp!
----------------------------------------
sPace, geen spatie!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 21-05-2008 om 21:10:55
ik denk het haast wel, je kunt de omvang van t scherm van FLstudio aanpassen zo groot als het in het beeld past. verschuif de zijkant naar rechts.

even googlen leidt ook naar bijv dit: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080324171517AAkt6SH
Vent
Gepost door Vent op woensdag 21-05-2008 om 21:17:37
Ja dat kan want ik rock ook fruity met 2 beeldschermen son en dan moetje gewoon je fruity ff instellen zodat ie over 2 schermen kan (tnx brandt ) en dan kanje indelen zoals je wil my friend
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op woensdag 21-05-2008 om 21:25:39
dat moet ik ook hebbe gek pimpalicious
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 21-05-2008 om 21:34:15
haha ja ik had er 2, maar gelijk ging er 1 kapot. heb er dus 1 minuut van kunnen meemaken. Een aantla baantjes terug werkte ik ook met 2 beeldschermen, is heel relaxed.
Rilo
Gepost door Rilo op woensdag 21-05-2008 om 21:42:52
Ik weet niet wat voor een videokaart je wilt bestellen, en of je 2 TFT's wilt gaan gebruiken maar let er wel op dat een CRT monitor niet op elke DVI uitgang werkt.... dit wou ik je toch ff melden.. anyway als je 2 monitoren gaat gebruiken kun je altijd je vensters over beide monitoren heen schuiven en evt. vergroten over 2 monitoren.. zelf draai ik zo ook Cubase en Kontakt3 tegelijk...
----------------------------------------


http://myspace.com/rilobeats
sPace
Gepost door sPace op woensdag 21-05-2008 om 22:16:57
THNX voor die hulp en informatie man!

yess worden 2 TFT schermen dus
ook bedankt voor die link!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2008 @ 22:18:45 ]

----------------------------------------
sPace, geen spatie!
Rilo
Gepost door Rilo op donderdag 22-05-2008 om 18:33:58
Geen dank voor de info.. zie dat het 2 TFT's worden en dan maakt de uitgang niks uit..

oja mochten er toevallig nog mensen zijn die interesse hebben in een Matrox kaart met 2 VGA uitgangen voor 2 CRT monitoren laat me maar weten.. zit nog in mijn ouwe muziek PC, hier hoef ik uiteraard niet de hoofdprijs voor te hebben..


----------------------------------------


http://myspace.com/rilobeats
Marsman Gepost door Marsman op vrijdag 23-05-2008 om 00:29:32
Of je koopt een groot beeldscherm voor minder geld.
sPace
Gepost door sPace op vrijdag 23-05-2008 om 14:52:27
Quote:
Marsman schreef op 23-05-2008 @ 00:29
Of je koopt een groot beeldscherm voor minder geld.


nee want heb 1 goed beelscherm en dan koop ik precies dezelfde erbij

(Samsung SyncMaster 940 BW)
----------------------------------------
sPace, geen spatie!
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.