Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 27-05-2008 om 19:23:08
Ik zit met een probleem. Als ik via speedshare een mp3 bestand wil downloaden krijg ik steeds vaker (wanneer ik doel opslaan als doe) te zien dat ik een html bestand op ga slaan. Daar heb ik niks aan..

Deze link bijvoorbeeld.
http://www.speedyshare.com/779927149.html

Hebben meer mensen dit, hoe kan het, en wat is de oplossing?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 27-05-2008 om 19:24:15
als je html download, is het een andere pagina. dus moet je erop klikken om naar die pagina te gaan, mischien download ie hem vanaf een andere pagina(doorverwezen ofzo)
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 27-05-2008 om 19:25:13
Nee, dan laadt 'ie net zo lang tot ik wortel schiet. Dat is het ook niet..

Oja en uiteindelijk staat er "kan pagina niet weergeven".
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2008 @ 19:27:12 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 27-05-2008 om 19:32:52
Bij mij doet ie het gewoon. Je moet trouwens ook geen opslaan als gebruiken, gewoon erop klikken
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 27-05-2008 om 19:33:12
Dan gaat 'ie naar Quicktime.. Maar ik weet iig wat meer, het ligt aan mijn pc. Maar dan nog..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2008 @ 19:33:36 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 27-05-2008 om 19:33:36
Dan weet ik het niet.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 27-05-2008 om 19:39:53
Ik heb een soortgelijk probleem, Ik had een tijdje terug steeds vaker problemen met megaupload ik kan gewoon op downloaden klikken maar als ik hem ergens opsla gebeurt er niks meer, dit gebeurde steeds vaker en nu kan ik helemaal niks meer downloaden van megaupload, mischien ook mensen met dit probleem? of beter een oplossing hiervoor?
----------------------------------------
Jos de Boss
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op dinsdag 27-05-2008 om 19:43:41
Bij mij werkt die link wel gewoon, ook met "doel opslaan als", gebruik ik ook altijd en werkt gewoon goed.
Heb je het altijd, of alleen soms, en bij megaupload/rapidshare ofzo?
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 27-05-2008 om 19:44:09
@MaffeDodo

Als je firefox gebruikt kun je proberen om die link op die speedyshare pagina te slepen naar je downloadvenster (ctrl + j). Dat gaat ie hem normaal gesproken ook downloaden. overigens kun je met FF ook instellen dat als je op die link klinkt dat ie hem dan download ipv dat ie hem afspeelt met quicktime.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 27-05-2008 om 19:47:45
Oh ik ben geniaal! Ik heb in Quicktime de instellingen veranderd, dat 'ie geen audio meer afspeeld. Nu pakt 'ie em weer
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.