Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Quintt Gepost door Quintt op vrijdag 30-05-2008 om 12:03:34
Ik heb een stukje tekst geschreven, kunnen jullie je mening droppen!? vertel mij of dit goed of slecht is voor een beginner.

Op en neer, van huis naar huis, iedereen voelt zich bij elkaar thuis. Soms doelloze avonden hangend bij elkaar, maar dan nog geen ge-maar, we staan dan alsnog voor elkaar klaar. Onze band is net zo sterk als een beer, ja ik zweer, bij ons niet nodig een geweer, de vuisten bij elkaar gebald is genoeg, net zoals David die reus versloeg, nog een heel leven voor de boeg, soms is die shit even genoeg, gewoon effe chil in je eentje is dan het enige wat je wil, gewoon even rust, even stil……
Deze shit klinkt erg gevoelig, toch is er ook een ruige kant bij, strijden doen wij zij aan zij, niemand haakt af, dat zweren we bij elkaars graf, wie met ons fokt krijgt straf, geen billenkoek of staan in de hoek, we rammen je helemaal zoek.
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 30-05-2008 om 12:07:56
sinterklaasrijm


waaaaaarom kijken mensen niet eerst even naar andere teksten, dit is ook weer een lay-out van niks
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
yayzus
Gepost door yayzus op vrijdag 30-05-2008 om 12:08:29
alleen als je kempi bent kan je dingen zeggen als: wij hebben niet nodig een geweer
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
Boudica
I'm a BITCH from HELL!!
Gepost door Boudica op woensdag 04-06-2008 om 19:41:15
je rijmt wel goed vindt ik zelf.
maak deze rap opnieuw en maar aliniaas met refreinen en coupleten dan is tie veel beter
----------------------------------------
[url]https://www.youtube.com/watch?v=wZpevioGAeQ&feature=related[/url]
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.