Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Dubbs
DonDutchDoubleDirty
Gepost door Dubbs op dinsdag 03-06-2008 om 20:38:54
Eeh je bent voor even/ mijn wentelteefje/ schat de manier waarop jij al dat mooie kan bewegen/ van links naar rechts, van boven naar beneden/ echt ik ben ondersteboven mijn ogen blijven aan je kleven/ en, het lijkt voor even dat ik vergeten was dat een mens wel degelijk zweven kan/ Maar je laat het me zien want je gaat zwaar los/ gooit je haar los/ als je voor me danst voel ik me apetrots/ no mather what wat de avond kost/ want je houdt van mix en mix en remix en lekker gaan toch/ je blijft niet staan op, bassklaps/ nope je killt ze met danspas/ vanavond heb je me echt in trance schat/ de manier van hoe je daar gaat/ in je jurkje hurk je rond die paal/ en het oogt niet eens banaal of achterhaalt/ huh wentelteef geeft me waar voor wat ik bij de deur heb betaald

Je overstijgt de mensheid, want mannen van mars en vrouwen van venus/ maar jij schat komt rechtstreeks uit de hemel/ je staat aan de top, gaat non-stop stopt en danst weer verder zodra de beat wordt gedropt toch/ Van je lekkere lichaam tot je benen/ tot je enkels en je tenen/ je bent mn wetelteefje/ En diggi dubbs digt dubbel D maar ook twee maal B/ eerlijk gezegd interesseert me niet zoveel/ want het is zo dat ik niet veel je vraag/ het gaat niet om de maat/ het gaat om de manier van hoe je ze draagt/ en het lijkt erop dat jij verstaat, wat deze man uit zijn prater praat/ ik krijg het warm als je wat lager gaat/ wat trager gaat/ met je hand door je haren gaat/ in je eentje ben jij degene die mijn avond maakt

Ik weet het zeker, je ben echt, je bent geen puta/ je bent een dama en zeker geen matroeskja/ meer renata dan miloesjka/ en dames die in het niks vallen bij haar vragen zich af: hoe doet ze dat/ maar gaan niet haten, zoals ik zei/ wentelteefje komt uit een andere fase, elke dame wilt haar zijn/ Maar je kan niet aan haar tippen chick, op hakken blijft ze zakken op hippe hits/ lange latten veranderen passen, afgerond met fitte bips/ En daarom ben ik betovert/ Je hebt me in hypnose/ en ik keek nog niet eens te diep in je ogen/ maar die kont, die billen/ vanaf de eerste minuut dat je daar stond d8 ik die wil ik/ Want teefje je bent puur genot als je tegen me aan schuurt en je rok rockt/ dus ik vraag je nummer, dan bel ik je als ik in de buurt ben op –op-/ en spreken we nog een keer af want deze avond duurt veel te kort toch!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-06-2008 @ 22:06:54 ]

----------------------------------------
Zoon van de Zon, Man van de Maan
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 03-06-2008 om 21:27:44
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 03-06-2008 om 22:40:17
Quote:
Thomas schreef op 03-06-2008 @ 21:27



----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.