Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 15-11-2003 om 17:48:19
beter winnen ze woensdag met 5-0 ... prutsers
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 15-11-2003 om 18:01:52
idd..
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 15-11-2003 om 18:24:50
[offtopic]zullen we dit trouwens even naar Sport, hobby, vrijetijd verhuizen?[/offtopic]
Lau Gepost door Lau op zaterdag 15-11-2003 om 20:00:42
Wat een nerds hej! Word dus weer geen gezellige voetbalavondjes in de kroeg!
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Reanimatie
Snapte?
Gepost door Reanimatie op zaterdag 15-11-2003 om 20:25:56
Frank de Boer eruit, met zijn standaard 'ik weet niet welkuuuuuuuh wedstrijd jullie hebben gezien, maaruuuuuuuh wij hebben goed gespeeld'

Edgar Davids eruit, na de rode kaart heb ik geen goed woord meer over voor deze bril en meerwaarde heeft hij vandaag niet geleverd

Clarence Seedorf nooit meer opstellen, krijgt alsnog een kans en deze pipo gaat puur voor de solo. Laat hem dat maar lekker in zijn Seerdorf stadion in Paramaribo doen, niet in ons Nederlands Elftal

Patrick Kluivert eruit, als je geen wedstrijdritme hebt, speel je niet. geen discussie mogelijk! Ook al ben je mijn favoriet allertijde!

Advocaat eruit, als je op bovenstaande door een supporter van het matige FC Den Bosch moet horen is het schande dat je het zelf bij voorbaat niet ziet!

Van Bommel erin, als captain. Deze durft wel zijn bek open te trekken, laat hem die knuppel maar in het honderhok gooien!

Sneider erin, betere spelverdeler als die bril.

Robben erin, meer agressie, minder ego.

Makaay erin, niet beter als Kluivert, maar wel altijd scorend met wedstrijdritme

Nike eruit, Puma erin. Welke marketingtechnische kuthond laat ons met deze nichtenkleur Oranje opdraven ?!?!?!

Moet ik doorgaan? Nee, geef mij maar FC Den Bosch!!
----------------------------------------
Bosschenaar in Novio Magus
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 15-11-2003 om 20:40:25
haha ik was het met je eens totdat je over fc den bosch begon
McBouncer Gepost door McBouncer op zondag 16-11-2003 om 11:39:03
Quote:
Reanimatie schreef op 15-11-2003 @ 20:25:56
Van Bommel erin, als captain. Deze durft wel zijn bek open te trekken, laat hem die knuppel maar in het honderhok gooien!


Dat lijkt me niet handig, die is zwaar geblesseerd
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 16-11-2003 om 19:33:55
Robben en Bouma zijn erbij gevoegd...alsof je wat aan bouma hebt...
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-11-2003 om 13:06:27
"AMSTERDAM - Andy van der Meyde is tijdens een persconferentie van het Nederlands elftal in Noordwijk ineengezakt. De aanvaller van Inter Milan werd om onduidelijke reden onwel en viel tegen een geluidsbox aan.

Van der Meyde is door de clubarts afgevoerd. Over zijn gezondheidssituatie is vooralsnog niets bekend. (meer volgt) "

hij zag het ook al niet meer zitten ...
Mip
Gepost door Mip op maandag 17-11-2003 om 16:06:43
hij had gewoon geen zin in woensdag
Mip
Gepost door Mip op maandag 17-11-2003 om 19:11:02
Update 13.30
Achteraf valt het mee. Andy van der Meyde kampt regelmatig met een te lage bloeddruk en heeft als gevolg daarvan vaak last van een zouttekort. Na onderzoek heeft hij zich weer bij zijn collega-internationals aan de lunch gevoegd.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.