Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Malino
BEATMAKER
Gepost door Malino op zaterdag 14-06-2008 om 20:00:28
Storm en donderslag
Beats maken mag

ja.
feed?

http://soundclick.com/share?songid=6632817
Kadee
Gepost door Kadee op zaterdag 14-06-2008 om 20:02:44
ik vind m dope maar nog niet af...
ik mis een rauwe synth of iets dergelijks....
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
madafaka-
beatcrackers
Gepost door madafaka- op zondag 15-06-2008 om 03:53:55
nou,laat ik dan maar zeggen wat er mist aan je beats,je heb er geen basslijn in,snap niet echt hoe je dat kan vergeten man,of misschien ben je net nieuw met beats,dan kan ik t begrijpen,dus de beats en de breaks,de samples en de bass en flink knippen met de samples,altijd je eigen beats maken via je keyboard of mpc al zou je dat hebben of wat dan ook,dat geldt ook voor de bass met keyboard,neem aan dat je weet waarom maar als je t niet weet,met de keyboard kan je elke sample of bass hoger of lager pakken en vervormen en is de manier om deuntjes tevoorschijn te kunnen toveren,check internet voor downloads van complete samplepakketten,en ga niet te moeilijke programmas voor muziek maken proberen zoals reason,maar fruityloops en dergelijke,succes
ThreestarWisdom
Blablablabla
Gepost door ThreestarWisdom op zondag 15-06-2008 om 12:30:02
Is je enter kapot madafaka?
----------------------------------------
Those who do not appreciate life, do not deserve to live at all.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op zondag 15-06-2008 om 12:42:56
madafacka onzin reason is ook gewoon te doen en t gebruik van samplepakketjes straight of the internet is een erg slechte tip, daar gaat alle orginaliteit.. je zinsverband slaat ook nergens op btw
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
madafaka-
beatcrackers
Gepost door madafaka- op zondag 15-06-2008 om 14:24:38
een vriend van me had een tijd geleden ook reason gebruikt,en vond dit programma zwaar ingewikkeld omdat je gewoon teveel keuzes had,ik vind zelf dat je t gewoon basis moet houden,maar dat is mijn mening alleen.ik hoor aan de beat van malino dat hij niet alles uit zijn programma trekt,dan is fruityloops goed genoeg(je hebt ook verschillende fruityloops,sommige zijn uitgebreider).milano,ik weet niet of je torrentsites gebruikt voor je downloads,als dat niet zo is dan zou ik als ik jou was snel microtorrents via google zoeken en installeren en je registreren bij een torrentsite waar ze samplepakketten posten en ga de samples knippen of vervormen en voila,je heb een sample die niemand nog heeft.check zelf trouwens maar wat jij het beste vind,reason of fruityloops,man.om in te gaan op lauwe shit; snap niet echt wat je probleem is,jongen.ik geef mijn advies aan milano,maar als je iets post en zelf beter weet,probeer milano dan advies te geven in plaats van zeggen hoe het niet moet,dan ben ik wel nieuwsgierig hoe jij je samples regelt.laters
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 15-06-2008 om 14:56:44
Quote:
ThreestarWisdom schreef op 15-06-2008 @ 12:30
Is je enter kapot madafaka?

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Malino
BEATMAKER
Gepost door Malino op zondag 15-06-2008 om 16:21:36
Há bedankt voor de reactie(s) en het advies. Ik gebruik vele samples en ben lang bezig geweest om dat te downloaden. Toch haal ik het meeste uit me VST(i)'s.
Ik ben op zoek naar een bassline aangezien dit me niet echt lukt..

Grtz
Jere Gepost door Jere op maandag 16-06-2008 om 11:14:01
Of het is een beat voor het topic: Ik ben een lieve clown in een grauwe wereld.

Of het is een beat voor het topic: Ik ben een grauwe clown in een lieve wereld.

Het is een beat die wat duisters/pessimistisch meedraagt, met daarin een verwelkte positieve sample.
Plus dat hij nog niet af is, maar in mijn hoofd zet ik de ontbrekende ingedrienten er alvast bij.
----------------------------------------
www.jere-me.com
Malino
BEATMAKER
Gepost door Malino op maandag 16-06-2008 om 14:07:37
Quote:
Jere schreef op 16-06-2008 @ 11:14
Of het is een beat voor het topic: Ik ben een lieve clown in een grauwe wereld.

Of het is een beat voor het topic: Ik ben een grauwe clown in een lieve wereld.

Het is een beat die wat duisters/pessimistisch meedraagt, met daarin een verwelkte positieve sample.
Plus dat hij nog niet af is, maar in mijn hoofd zet ik de ontbrekende ingedrienten er alvast bij.


Zou je dan kunnen zeggen welke ingedrienten de track volgens jou compleet kunnen maken?

grtz
Majesty Gepost door Majesty op maandag 16-06-2008 om 17:37:44
Quote:
madafaka- schreef op 15-06-2008 @ 14:24
een vriend van me had een tijd geleden ook reason gebruikt,en vond dit programma zwaar ingewikkeld omdat je gewoon teveel keuzes had



----------------------------------------
Majesty Beats
melle
Gepost door melle op maandag 16-06-2008 om 17:43:12
Malino het is toch jouw beat?
Maak hem zelf compleet, doe wat je zelf goed vindt..
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Malino
BEATMAKER
Gepost door Malino op maandag 16-06-2008 om 23:21:26
Quote:
melle schreef op 16-06-2008 @ 17:43
Malino het is toch jouw beat?
Maak hem zelf compleet, doe wat je zelf goed vindt..


aight ok zo zou je het ook kunnen zien
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.