Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 16-06-2008 om 20:30:39
Open 20.00 u

Aanvang 21.30 u


Sole, real name Tim Holland, is an alternative hip hop artist and a co-founder of the anticon. collective. Sole is known for his dense, often dark stream-of-consciousness writing style. His verses are often filled with abstraction, metaphor and sarcasm while avoiding or deconstructing traditional hip hop topics.
Described as "Jack Kerouac meets Ice Cube meets David Koresh" (The Wire), his albums and record label have been featured in magazines such as Playboy and The Wire.

ik ken niet veel van hem maar wat ik van em gehoord heb is best dope, en het is gratis en ik heb mn OV, dus geen reiskosten \o/, nog. Dus wie komt er nog meer kijken naar een van de grondlegers van het ANTICON label
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 16-06-2008 om 20:42:41
Ik natuurlijk. I (L) Anticon
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
dunic
van saus tot erger
Gepost door dunic op maandag 16-06-2008 om 22:36:18
SELLIGN LIVE WATERRRRRR

destijds gezien in nijmegen in een 1 of andere sjieke schouwburg, was best een energieke performance ondanks het een beetje rommelig in elkaar zat (met drummer+gitarist)
----------------------------------------
myspace.com/dunic
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 16-06-2008 om 22:54:33
Nog nooit van hem gehoord, maar ik ben wel benieuwd, iemand wat tracks van hem voor mij?
----------------------------------------
Jos de Boss
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 16-06-2008 om 22:57:25
Zie je inboxxx.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 16-06-2008 om 22:59:27
thanks man, zal het ff rustig checken
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.