Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SmrildA Gepost door SmrildA op dinsdag 18-11-2003 om 17:37:37
aan NlHipHop,
Zou er een NlHipHop-nieuwsbrief kunnen komen? Met het recent toegevoegde materiaal op jullie site?

het is een voorstel.


SmrildA*
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 18-11-2003 om 17:53:38
gewoon voorpagina checken en je ziet ook wat nieuw is
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 18-11-2003 om 18:16:23
op zich is het niet zo'n gek idee, maar het antwoord van LRF volstaat eigenlijk ook wel

maar een maandelijkse nieuwsbrief ofzo kan geen kwaad, als dat technisch gezien mogelijk is
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 18-11-2003 om 18:36:40
als zelfs osdorp een nieuwsbrief heeft moet dat een koud kunstje zijn voor spade
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 18-11-2003 om 18:55:29
nieuwsbrief is appeltje eitje. Adressen staan al in de database, maar ik heb geen zin om NLhiphop als spam site te laten over komen, dus moet er een keuze wel/geen nieuwsbrief komen. Ook niet zo'n probleem, maar dan moeten er nog meerdere mensen zijn die het wel willen en mensen die die brief gaan vullen etc.

Kost alles met elkaar best wat werk, aan zie de echte aanvulling er niet van. Alles staat al duidelijk op de FP, en met een nieuwsbrief zijn jullie toch weer minder geneigt de site te bezoeken misschien.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 19-11-2003 om 12:38:33
Ik check liever de site dan een nieuwsbrief iig.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op woensdag 19-11-2003 om 16:51:55
Ik denk ook niet dat een nieuwsbrief een grote toegevoegde waarde zal hebben. Als mensen nlhiphop regelmatig checken, lezen ze in principe hetzelfde, lijkt me.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 19-11-2003 om 17:54:08
vraag me af of er wel genoeg behoefte aan is

hoeft voor mij iig niet
SmrildA Gepost door SmrildA op zondag 23-11-2003 om 10:11:17
ik check geregeld de FP wel; maar vaak vergeet ik da twee maand te doen. Dus daarom.


SmrildA*
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 23-11-2003 om 15:04:52
Dus jij wilt 1x per week een mailtje met daarin "Check de FP dan!"

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.