Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 20-06-2008 om 18:02:12
Festival: New Attraction 2008

5 juli 2008 (za)
Groningen, Nederland

New Attraction neemt een unieke positie in op de festivalkaart van (Noord) Nederland door haar programmering, doelgroepbereik en organisatiestructuur.
Het programma is een mix van urban muziekstijlen, visuals, dans, sport en lifestyle-uitingen in een festivalsetting. De festivalbezoekers zijn vooral jong, zeer divers van origine en veelal schoolgaand binnen VMBO en ROC onderwijs. Vele jongeren werken mee in de organisatie, verspreiden het promotiemateriaal en staan ook zelf op de podia.
New Attraction biedt andere organisaties de mogelijkheid om mee te doen op het festivalterrein.

Bevestigde artiesten:
Appa
D-Men
The Flexican
Jawat
De Jeugd Van Tegenwoordig
Karima
MC Shyrock
The Opposites
Sjaak
Yes-R

Aanwezug denk ik! al is het puur voor appa, jawat, djvt & TO.
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 20-06-2008 om 18:24:58
haha t wordt er niet echt beter op ofzo.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 20-06-2008 om 18:26:39
vorig jaar toch ook opgezwolle?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 20-06-2008 om 18:40:56
Voor Shyrock, Jawattus en Appa zou ik nog wel die kant op gaan maar de rest is maar matig
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 21-06-2008 om 13:21:51
Gadverdamme.. Alleen Jawat dat ik echt zeg van daarom wil ik wel heen. Appa, DjvT, Shyrock en The Opposites is de moeite nog waard om te blijven staan..

Voordeel van zo'n line-up is dat ook je maten die nie zoveel hiphop luisteren dat ze in hun muziekcollectie verder komen dan The Opposites en Appa ook es meegaan.
Nadeel dan weer dat het er zal stikken van dat soort figuren.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.