Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
j & G Gepost door j & G op vrijdag 21-11-2003 om 19:39:23
Zouden jullie een NL hiphop blad kopen als het uit zou komen? zo ja wat moet er dan instaan?
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 21-11-2003 om 19:56:16
hoort dit niet bij Nieuws en Media?
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 21-11-2003 om 20:01:43
en iig recensies, intervieuws, nieuws, party pics, mss teksten, breakdance dingen, graffiti pics
dat was het wel zo'n beetje
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 22-11-2003 om 02:16:53
ik denk niet dat ik een blad zou kopen, tenzij het bijv een toegevoegde waarde heeft zoals bijv een cdtje per maand met nieuwe exclusieve tracks ofzo. Al het nieuws staat 100 keer eerder op internet.
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op zaterdag 22-11-2003 om 02:26:29
hmm een nederlands hip hop blad klinkt dope.
wat moet er in?underground shit zoiezo party s, cd reviews.opkomend talent rubriek dat soort dingen als je het leest moet je gewoon het gevoel hebben dat je er midden in zit.
maar als het er dan zou zijn dan zou ik het zekerzz kopen.
oja en vergeet de zuiderburen niet.
big upps_0_ jongbloed......
----------------------------------------
oost west...oost best
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 22-11-2003 om 02:33:14
alles wat hier op deze site staat dus
j & G Gepost door j & G op zaterdag 22-11-2003 om 19:17:49
Dus geen goed idee.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 22-11-2003 om 19:25:26
het is maar net hoe je het brengt, maar volgens mij is wel bewezen dat Nederland te klein is voor een echt hiphop blad.
SmrildA Gepost door SmrildA op zondag 23-11-2003 om 16:43:15
Gig's, intevieuws, trick & tips, graf pics, links, Cd besprekingen en dingen die ook hier op de site staan. Af en toe een extra er bij (een cd, hiphop condoms, enz....)
Ik zou het dan wel kopen.

SmrildA*

Er MOET ok Belgische shit in komen!!!!!!
j & G Gepost door j & G op zondag 23-11-2003 om 16:51:00
Thx voor jullie eerlijke reacties.

groetjes
J & G
Mip
Gepost door Mip op zondag 23-11-2003 om 17:01:52
hm ja ik zou t koel vinden
en ja dingen als party reviews, interviews, cd reviews, party pics, graff pics zouden er dan wel in passen maar net als dap zegt NL is te klein voor een echt hiphop blad..en zowiezo als het er zou komen denk ik niet dat het veel word gekocht
j & G Gepost door j & G op zondag 23-11-2003 om 17:20:23
daarom wordt het, als er interesse is, het blad 1 keer in het kwartaal uitgebracht.

groetjes
J & G
dap
038
Gepost door dap op zondag 23-11-2003 om 17:25:33
kwartaal .. mhoa dan is er 'tijd zat' voor om iets steeds te vinden om mensen het te laten kopen. Wat ik zei, bijv. een cdtje bij het blad met nieuwe hiphop tracks (legaal uiteraard . Kans voor nieuwe groepen om wat aandacht te krijgen.
Mightymiel Gepost door Mightymiel op zondag 23-11-2003 om 19:39:53
Idd wat dap zegt gebeurd te weinig in nlhiphopland ervoor denk.
Of ik moet veel missen
----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op woensdag 26-11-2003 om 13:45:42
ik denk dat er genoeg gebeurd in de lage landen om er een blad van te maken zekerzz als je het per kwartaal uit brengt.
en besteed dan niet alleen aandacht aan die lui die al bekendheid hebben maar drop die heuse ondergrondse dingen erin.
zekerzz dat je mij dan als vaste klant hebt.
je bent in iedergeval wel op tijd met je ideetje want hip hop gaat knallen in nederland.
hou ons ff op de hoogte hoe het verloopt ik ben benieuwd.
-one- JONGBL...
----------------------------------------
oost west...oost best
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 28-11-2003 om 18:11:47
alleen maar 'ondergrondse' dingen schiet ook niet op. Dan krijg je berichten van mc pruttel en mc beginner en mc hotelbotel waar niemand op zit te wachten. Gewoon de goede dingen checken, niet zomaar vulling.
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 28-11-2003 om 20:05:11
maare zit het er echt in dat het er gaat komen
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 28-11-2003 om 20:09:58
ik denk wel dat topicstarter plannen heeft?
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 01-12-2003 om 20:36:41
Quote:
dapozza schreef op 28-11-2003 @ 18:11:47
alleen maar 'ondergrondse' dingen schiet ook niet op. Dan krijg je berichten van mc pruttel en mc beginner en mc hotelbotel waar niemand op zit te wachten.


MC hoteldebotel haha goed gevonden dap.

Maar eigenlijk denk ik dat je er geen geld mee kan verdienen (met dat blad), te weinig belangstelling, en internet is een zeer snel medium. Wel een goed initiatief op zich, in frankrijk heb je meerdere bladen, en ook een zender met de hele dag hiphop (frans en amerikaans). Ben jaloers op schotel bezitters maar ik denk niet dat een blad het zou halen met alleen nlhiphop, en ik denk dat veel sukkels gaan zeiken over de "underground" rappers (a la ramp) en de "commerciele" van top notch.
De scene is nou eenmaal niet zo groot, (met uizondering van de honderden MC hoteldebotel's en mc SpooK'jes )
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 02-12-2003 om 11:58:49
haha wat wack idee
alsof je een blad zou kunnen vullen met nederlandse hiphop?
zou wel een jaarlijks blad moeten wezen denk ik dan!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.