Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Snixx Gepost door Snixx op woensdag 16-07-2008 om 09:52:45















you bettah remembah

Denk maar wat je denkt
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 16-07-2008 om 10:30:15
Gelukkig doe jij geen enkele consessie aan wat hip is in je muziek.
Snixx Gepost door Snixx op woensdag 16-07-2008 om 12:09:12
wat bedoel je daarmee
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op woensdag 16-07-2008 om 18:36:56
hij probeert je te zeggen dat je niet een eigen stijl hebt
meer gecopt van wat er hip is op het moment, oftewel soldierboyshit

kmoet eerlijk zeggen ik vind je helemaal neit slecht, je hebt delivery, flows, de track is goed geproduceerd en het refrein is catchy do neit mijn stijl

maar de lijn die teccer dropt
je skills zijn als een tampon het hangt aan een zijden draadje
daar willen we meer van zien, ik kom in de tent en drop het hot pimp yourselfup zinnen kunnen we ondertussen missen als kiespijn

snapje

die opmerking van livio zit totaal in het juiste straatje omdat je muziek maakt als een lil wayne Clip muzikant die alleen geen clip en mooie vrouwen heeft

als je remembaht wil worden door je muziek zul je jezelf af meoten scheiden van wat je omgeving dope vindt en minder naproduceren van je amerikaanse G-Unit playlist

oftewel je bent de zoveelste die deze richting hiphop opgaat, ik hoop dat ik je ervan kan redden want in NL leeft die kant vd scene alleen bij tvzendermuziekliefhebbers en die paar 1000 mensen die wel van een hossel moeten leven, ik neem aan dat jij onder geen van beide valt dus zou het leuk zijn als je met iets origineels komt

maar doe vooral je ding,
p'z
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2008 @ 18:37:56 ]
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op woensdag 16-07-2008 om 19:15:58
Zoals eerder gezegd, de productie is goed!
Jammer dat het refrein ietsjes vals is gezongen
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.