Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Tommes
Gepost door Tommes op vrijdag 25-07-2008 om 00:45:11





























2 beats die ik de moeite waard vond om met jullie te delen..
Iemand reacties, feed?
----------------------------------------
Kampen Baby..
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op vrijdag 25-07-2008 om 05:32:08
1e beat heerlijke sample, vind de snare en backdrums echt lekkerrrr
kick klinkt wel btje nasty,

dan leuke overgang, goed gedaan, en dan weer terug naar het couplet, nice..

tsja lekkere beat vinik alleen kunnen de drums nog iets voller klinken en de kick mag wat scheller vindik, hij klinkt best lekker zo maar hij mist die impact


2e beat

vind de sample minder tof, lekker vette kick, mag ook wel ietsje meer impact, dan staan de backdrums ietsje te hard en de snare veelste zacht
wat je wel goed is afwisseling in de drums
tsja vind de sample niet zo lekker, en de beat ook minder samenhangen dan de 1e
dan gooi je er rond de anderhalve minuut een boost aan de sound die lekker is, maar kom je met zon verdwaalde kick fzo die totaal misplaatst is(komt ie weer op 2:22 en als laatst
vind m minder dan de 1e, ook minder afwisselend, en de bass wordt een btje storend op een gegeven moment, die zou iets varierender of swingender kunnen




props voor die 1e beat, daar kan ik zien dat je wat met de feed op de vorige beats gedaan ehbt
lekker blijven gaan, volgensmij heb je wel talent
pz
Tommes
Gepost door Tommes op vrijdag 25-07-2008 om 10:36:25
thx voor je feed man!.. ga er wat mee doen..
iemand anders nog opmerkingen?
Wie interesse heeft in die eerste beat pm't maar!
----------------------------------------
Kampen Baby..
PimmtheChinchilla
Cashew Clique deejay
Gepost door PimmtheChinchilla op vrijdag 25-07-2008 om 22:45:18
In de eerste beat mag je best de standaard Sytrus preset een beetje aanpassen, zodat hij niet klinkt als alle andere beats die deze preset gebruiken. Geheel is prima maine.

De tweede beat heeft te weinig samenhang. Ik snap dat je een beetje gaat voor die onsamenhangende stijl, maar die pluck gaat echt te ver. Dat's mijn mening, er zijn vast rappers die er anders over denken.

Sowieso, good job.
----------------------------------------
Heb je tijd op m'n mixtapes, een exclusieve beat van één van onze producers of een exclusieve verse van één van onze artiesten nodig? Laat het me horen.
Tommes
Gepost door Tommes op zaterdag 26-07-2008 om 00:51:25
thx .. ga hem nog aanpassen
----------------------------------------
Kampen Baby..
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.