Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 04-12-2003 om 18:08:11
deetman voor lul ...



Mip
Gepost door Mip op donderdag 04-12-2003 om 18:16:01
hehehe jatoch
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 04-12-2003 om 18:50:34
wat een kleintje BHAHA
dap
038
Gepost door dap op donderdag 04-12-2003 om 19:56:26
ADO supporter he ..


hehehe
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 04-12-2003 om 19:58:07
afgang inderdaad, ik zag het bij barend en van dorp, maar toen viel die lul me niet eens op... mijn collega denkt dat het foto-trucage is.
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 04-12-2003 om 19:59:34
die gast lijkt trouwens wel op "Dirk de Pens", van van Kooten en de Bie.

"Van Kooten, kom nuo even een pilsje drinken.."
dap
038
Gepost door dap op donderdag 04-12-2003 om 20:03:31
beetje maar ... maar t schijnt wel echt te zijn. Beetje lullig..
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 04-12-2003 om 20:18:19
kun je ff voor deze Belg de context uitleggen? wie zijn die 2 en waarom laat hij zijn dingetje zien?
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 04-12-2003 om 20:19:32
Rechter is burgemeester Deetman van Den Haag, linker is een supporter van de voetbalclub ADO Den Haag.

Artikel (bron: onbekend - via mail...):

Deetman doet aangifte wegens 'oneerbare' foto
DEN HAAG - Burgemeester Deetman van Den Haag heeft woensdag aangifte gedaan bij het Openbaar Ministerie omdat begin november een supporter van voetbalclub ADO Den Haag met ontbloot geslachtsdeel met de burgemeester op de foto is gegaan. De burgemeester schrijft aan de gemeenteraad dat hij op het moment van de foto geen enkel vermoeden had dat de man zich misdroeg.

Het Haagse college van burgemeester en wethouders meent dat de integriteit van de burgemeester is geschonden. Deetman heeft aangifte gedaan wegens schending van de openbare eerbaarheid en belediging. De man vroeg of Deetman met hem op de foto wilde, de burgemeester stemde in. Later bleek dat de piemel van de supporter uit zijn gulp hing.

Wrang aan de situatie is dat de foto is genomen na afloop van een overleg waarin de supporters en de burgemeester onder meer spraken over het gedrag van de ADO-aanhangers. Deetman heeft laten weten niet meer met de supporters te willen overleggen. De directie van ADO Den Haag heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, de supporters niet.

De Haagsche Courant kreeg de foto onlangs toegestuurd en belde vervolgens de woordvoerder van de burgemeester voor een reactie. Toen bleek dat de plaat niet bekend was bij Deetman. De krant besloot de foto niet te plaatsen. Hij is inmiddels wel op internet te vinden.

Directeur R. Langenbach van de Haagse eredivisieclub stuurde Deetman een brief waarin niet alleen zijn excuses aanbiedt voor het wangedrag, maar zich ook afvraagt of hij het had kunnen voorkomen. "Een dergelijk gedrag staat echter zo ver af van ons idee van beschaving, dat we het ontstaan van een situatie als deze niet hebben kunnen bedenken."

----------------------------------------
Code #404: User not found
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 04-12-2003 om 20:30:28
thx teig

ik heb ook eens zoiets gezien: een engelsman was nogal aangeschoten en zei hallo tegen een hollandse dame: whell helo I am John and this is my willy! toen zei de dame: whell hello willy en deed alsof ze die lul zn hand wou schudden


maar wel zielig dat je zoiets doet! vooral als je zo'n kleine hebt als die suporter BHAHA
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 05-12-2003 om 16:54:01
Ik vind het wel een dope actie
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.