Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
paisley
.
Gepost door paisley op woensdag 03-09-2008 om 09:58:54
je weet niet hoe het is om gevoelens op papier te zetten
je weet niet hoe het is om steeds maar commentaar te krijgen
over enthousiaiste mensen die vrage waar die mixtape zou blijven dissen van de ochtend tot savonds laat mensen vragen freestyles over mijn leven terwijl hun dat niks aan gaat soms zit ik te denken zou ik maar stoppen want ik wordt gek van al dat shit en dat opfocken zou het beter zijn
maar dan zie ik die mcs op tv en denk ik ik stop er nooit mee
ik heb zo hard gewerkt om nu nog te kunnen stoppen ik ga door tot me zeventigste ik moet door gaan want je hebt maar 1 lewventje mensen denken ik vraagdie pais om een featering ze denken nee heb je maar ja kan je op je buik schrijven want ik moet echt blijven en niet met bitches zal als jullie in een track opduiken die status die ik haal zal jij nooit bereiken dus douw die mic weg je kan mij niet met jou vergelijken en dit waren de feiten en onthoud fock jullie bitches van je stad tot je hood ja je begrijpt me goed ik doe et goed dit was je eerste les maar je bent nogsteeds niet opgevoed NEVER NOOIT dat ik stop jo dat kan niet met zo een flow maar dit is et einde later Yo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2008 @ 10:08:50 ]
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op woensdag 03-09-2008 om 12:26:38
waar zijn de einde van de zinnen of flow je het aan een stuk door
Lijkt me sterk
----------------------------------------
niet
paisley
.
Gepost door paisley op woensdag 03-09-2008 om 21:16:32
kom geen eind aan

weet ik veel ik neem de tijd niet echt op internet hoor
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.