Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 03-09-2008 om 19:17:33
Ik ben van plan een website te maken.. Samen met jullie.

Het idee? Een website die rappers de mogelijkheid bied met elkaar samen te werken

Hoe? Elke maand wordt er een thema + beat geplaatst waarop iedereen zijn/haar ding kan doen. Vocals kunnen worden ingestuurd, en aan het eind van de maand staat er een collabo online.

Inbreng van anderen? Iedereen kan een suggestie mailen voor een nieuw thema of beat. Misschien zijn er beatmakers die hun beat graag willen aanbieden hiervoor.

Hoe zie ik dat? Ik zie het als een kleinere versie van www.icollab.nl die zich in de startfase alleen op Nederlandstalige hiphop richt, en uiteindelijk als het goed loopt kan uitbreiden tot meertalige shit

Get to the point? 1 ding is zeker, het wordt geen community. Kunnen jullie dit plan aanvullen met ideeën of heb je interesse om hieraan mee te werken?

Ben heel erg benieuwd naar jullie en de hoeveelheid interesse..
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op woensdag 03-09-2008 om 19:26:46
Kun je beter een extra categorie op nlhiphop toevoegen genaamd Collabo ofzo.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 03-09-2008 om 19:29:17
Ik heb meerdere van dit soort pogingen gedaan. Ik ben proffesioneel webdesigner en programmeur, dus ik krijg dat vrij makkelijk voor elkaar.

De reacties van de members en de Crew (Dap etc.) waren voor mij echter niet motiverend genoeg om het door te zetten. Ik heb er dus maar voor gekozen om mijn tijd en moeite in een eigen project te stoppen welke momenteel nog in ontwikkeling is.

Succes iig, hoop dat er nu meer animo voor is...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 03-09-2008 om 19:36:59
Oké dope... Zou je me anders eens kunnen mailen in een PM wat jou idee was, en alles wat je hier nog van had wat kan bijdragen aan deze poging..
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 03-09-2008 om 19:40:42
is cool, doe ik straks ff... eventjes druk nu
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op woensdag 03-09-2008 om 21:40:29
Ik zou best eens een track willen droppen (niet nu meteen, maar heb wel wát dingen liggen, maar ben zelf nogal een pietje precies qua eigen tracks en wil niet met zómaar een paar mannetjes een collabo-ding maken.. maar weet verder ook niet of er dermate animo voor is..




Edit--
Oh kanker, ik zie nu 'n heel verhaal over community's : )
Ik dacht gewoon een trackje fiksen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2008 @ 21:43:48 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 03-09-2008 om 22:00:20
Quote:
InnerDialogue schreef op 03-09-2008 @ 21:40
ik zie nu 'n heel verhaal over community's : )
Ik dacht gewoon een trackje fiksen..


Daarvoor moet je hier zijn
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 04-09-2008 om 08:50:58
uppin, meer ideeën? toon die interesse mannen!
038-schoorsteen
Who ever gives a fuck, gets fucked in the rear
Gepost door 038-schoorsteen op donderdag 04-09-2008 om 14:14:15
go ahead, maakt shit overzichterlijker
Soldaat Gepost door Soldaat op zaterdag 13-09-2008 om 00:37:25
uppin ... Iemand meer ideën? Wil dit graag uitwerken... Zou toch tof zijn, elke maand een nieuwe collabo.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.