Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op donderdag 04-09-2008 om 15:13:19
http://www.boomr.nl/rapzuchtig
----------------------------------------
Zieke Zuiden
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zaterdag 06-09-2008 om 13:30:25
in de lift
----------------------------------------
Zieke Zuiden
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 06-09-2008 om 13:43:07
ik vind je flow erg rommelig.. daarom de tracks wat minder.. wel gevoel in je tracks te horen..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zaterdag 06-09-2008 om 15:16:46
Quote:
L2N schreef op 06-09-2008 @ 13:43
ik vind je flow erg rommelig.. daarom de tracks wat minder.. wel gevoel in je tracks te horen..


kan me in je opmerking vinden, maar goed dat het hobby is dan

p's
----------------------------------------
Zieke Zuiden
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 06-09-2008 om 15:19:02
ach, je wilt toch ook steeds beter worden in je hobby, maja blijf gewoon doorgaan en dat gaat vanzelf
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.