Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 03-06-2001 om 23:59:41
Wat vinde men van de single Stad en Landd van Def-P en de Beatbusters ? En wat denk men dat het komende album dat een vervolg is op de Def-P en BB toer van 1999/2000 gaat doen.

Moet zelf zeggen dat ik het wel lekker vindt klinken. Het album zal ook een stuk breeder publiek pakken denk ik. Niet allen Nederhop publiek van Def-P's kant en Ska publiek van de Beatbusters kant. Ik denk dat er ook mensen zullen zijn die van geen van beide muziek stromingen houdt het wel lekker zal vinden klinken.

Ik denk dan ook dat het album het niet slecht zal gaan doen.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
yiddo Gepost door yiddo op maandag 04-06-2001 om 12:20:07
ik vind die single persoonlijk niet zoveel vooral de tekst had een beetje errug veel weg van het leven is hard!

het klonk inderdaad best lekker tot dat defp begon te rappen.. hoop dat het album een stuk doper gaat worden want rap en ska is een dope combo..

peace
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op maandag 04-06-2001 om 19:04:17
Als de single Stad en Land een voorproefje word is can het echte album weet ik haast wel zeker dat ie heel vet gaat worden.
Een hiphop en skacombi klinkt gewoon super.

Ik kan iig niet wachten tot het album uit komt
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 04-06-2001 om 19:22:48
Het klinkt erg goed. Alleen vind ik de raps van het voorproefnummer op de harde kernramp cd beter vloeien op de beats. Even wennen, maar het album zal zeker goed worden!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Bliss Gepost door Bliss op maandag 04-06-2001 om 23:04:13
Ik verwacht dat dit album mooier wordt dan Kernramp !!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 04-06-2001 om 23:07:58
Bliss schreef:
> Ik verwacht dat dit album mooier wordt dan Kernramp !!

Euhmz daar hoeft ook niet echt veel voor gedaan worden he ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op maandag 04-06-2001 om 23:35:08
bullshit! Kernramp rulez! En stad en land ook.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 06-06-2001 om 00:33:00
klinkt wel lekker die stad en land, maar text lijkt idd wat op het leven is hard, maar ik ga album waarschijnlijk wel kope
----------------------------------------
Signature
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 20-06-2001 om 20:27:03
Dat nummer heeft helemaal niets van betekenis weg van Het Leven is Hard. De eerste zin is ervan en het eerste couplet lijkt er misschien een beetje op, maar met het hele nummer wordt totaal iets anders gezegd. Ik heb ze afgelopen zondag live gezien en ik was echt onder de indruk. Wat ongelooflijk vet zeg!!!!!! Vette ska pit ontstaan en blije gezichten overal SUPERVET!! Echt een aanrader om heen te gaan!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
yiddo Gepost door yiddo op donderdag 21-06-2001 om 01:57:16
de tekst heeft wel een andere betekenis jah maar dat neemt niet weg dat de tekst er gewoon op lijkt en dat vind ik jammer aangezien def wel creatievere lines kan droppen... de combo ska en hiphop is gewoon vet idd en ook toen def al met beatbusters rondtourden was het phat.. heb ze nu nog niet getjekt helaas...

maar idd wacker dan kernramp? neh lijkt me niet.. shit moet beter worden toch..
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 21-06-2001 om 12:04:42
Hmmz.. te vergelijken met Kernramp... volgens mij
is dat niet te doen. Het is iets totaal anders. Je
houdt van de combo of niet. De single is idd heel
erg lekker. De clip is iets minder.. De koe in de
grote stad is wel leuk gevonden op zich, maar er
gebeurd te weinig om de aandacht vast te houden.
Dat doet het liedje wel, maar toch.. je kijkt naar The
Box en TMF voor de clips. Maar het spijt me zwaar,
ik kan er niks aan doen: de seda remix van Stad en
Land (b-track) vinnik zelf persoonlijk kewler..

Waarom hoor ik op dit moment trouwens niemand
doorgaans zeiken over het feit dat Def
commercieel zou gaan?
Eh.. dit is commercieel gezien ZEKER
aantrekkelijker dan Origineel Amsterdams.. En IK
heb het idee dat deze single een grotere hit gaat
worden dan Origineel Amsterdams.. Like... 2
voorbeelden:

Gisteren kwamen mijn ouders terug uit Spanje, en
ik had em toevallig opstaan.. Njah.. zelfs me
ouders vonnem em kewl.. zegt genoeg denk ik.

En iets wat nog erger is... Hij wordt in de kroegen
en discotheken hier gedraaid...

Of probeer ik nu off-topic te gaan?
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 21-06-2001 om 13:37:01
Waarom niemad loopt te janken dat Def P nu commercieel gaat?
Omdat Stad en Land niet met Osdorp is, dus mag het wel. Want buiten de OP heeft Def P nooit geroepen dat hij wel of niet commercieel zou gaan. En de meeste mensen die erover vielen dat Origineel Amsterdams commercieel was zijn nu aan het idee gewend, of hebben nog niet bewust door dat dit onder leiding van dezelfde mensen is.
Verder is dit feestmuziek en niet muziek met een politiek of maatschappelijk getinte boodschap (tenminste, zo klinkt ska altijd), dus maakt het niet uit of het wel of geen hit wordt.
Ik moet overigens zeggen dat ik wel blij ben dat er eindelijk eens een keer een fatsoenlijk accent op TMF en de Box te horen is, zonder dat het vanwege commerciele redenen ver-ABN-d wordt.
Ik ben benieuwd hoe groot dit gaat worden.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 22-06-2001 om 12:15:14
koeien in dun wei... en dufkes op dun dam.. ut maok nie uit as ge happie ben man
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
edjuh Gepost door edjuh op maandag 16-07-2001 om 20:02:19
Def p zal nou weer commerceel gaan een clipie zegt NIKS over commerceel zijn commerceel zijn is iets heel anders als je zo oppervlakkig kijkt is iedere debiel die een plaatje probeert te maken commerceel
----------------------------------------
Ut gezeik van andere kan je levenveranderen
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 17-07-2001 om 12:24:10
Whahaha wat een vet poppetje hierboven, hij danst precies mee op het muziekje wat ik nu op heb staan!!

Ik hoorde gisteren dat het contract met EMI iig verlengt is tot drie platen, dus niet ééntje en bij succes misschien meer.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SpoPo
Nederlands Ondertiteld
Gepost door SpoPo op maandag 26-11-2001 om 15:26:02
ik vond de singel niet zo b kant was beter (heet het daarom B kant?) maar ik vind het album echt wel kikken superdope!
----------------------------------------
you don´t smell funny...
you ain´t shit!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 01-12-2001 om 17:11:38
Hmmmz, er is mij ten ore gekomen dat zowel detour als het album niet super loopt? Hoe kan dit vraag ik mij af. Zowel Def-P heeft veel fans als de Beatbusters...

Hoe kan het dan dat geen van deze 'groepen' het echt 'super' schijnt te vinden?

Wat is hier de reden van? Of is mij onzin ten ore gekomen? En loopt het allemaal wel goed met de tour en het album?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.