Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 11-09-2008 om 11:10:49
Quote:
UTRECHT - Tijdens filmopnames bij het Griftpark in Utrecht is een 19-jarige motorrijder verongelukt. Dat heeft de politie bevestigd.

Vlak voor het ongeluk hadden enkele tientallen jongeren met scooters, motoren en quads zich bij het park verzameld. Waarschijnlijk werkten ze mee aan opnames voor een videoclip van de Utrechtse rappers van 3D Entertainment. Veel omstanders droegen kleding met het logo van 3D Entertainment.

Een van de rappers raakte tijdens de opnames betrokken bij een aanrijding en smakte op het wegdek. Later overleed hij. De politie heeft een auto in beslag genomen en de bestuurder aangehouden. Hij was betrokken bij de opname van de clip.

3D Entertainment maakte eerder een opzienbarende clip met illegale motorstunts op de Nobelstraat in Utrecht.


http://www.dumpert.nl/mediabase/236721/bbc1c244/eigen_schuld,_dikke_bult.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2008 @ 11:11:33 ]
melle
Gepost door melle op donderdag 11-09-2008 om 11:24:58
zuur..
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 11-09-2008 om 11:34:10
mafkezen..
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 11-09-2008 om 13:11:00
Vind iemand anders het niveau van geenstijl ook zo achterlijk?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 11-09-2008 om 13:14:49
IKKE IKKE IKEE TWISTERRRRRRRRR

absurd zelfs... boontje komt om zijn loontje??? die redacteurs verdienen knuppels. dat noem ik pas boontje komt om zijn loontje.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2008 @ 13:17:06 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 11-09-2008 om 13:19:52
Quote:
Dopoloog schreef op 11-09-2008 @ 11:34
mafkezen..

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 11-09-2008 om 13:25:43
Sterkte iedereen.. Dit komt hard aan.

Hun vorige clip vond ik erg stoer..
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 11-09-2008 om 13:27:42
METZ = BAAS
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op donderdag 11-09-2008 om 18:19:51
te verwachten, ik las het net op msn nieuws, ik vond die clip wielen in de lucht deel 2, die op de 101barz site wel erg dope...

Edit: Die soldaat postte..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2008 @ 18:22:40 ]
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op donderdag 11-09-2008 om 20:45:33
aardig leip ik zag het net op het nieuws ...
weet iemand ook om welke rapper het gaat?
----------------------------------------
Whahahaha
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 11-09-2008 om 22:48:54
Kijk wat er staat: Tags:
3d entertainment utrecht ongeluk kanalen eiland goed dat ie dood is.

Wat een mafkezen bij Geenstijl
Mischien kijken familie van die gast ook wel naar dit filmpje en dan staat er goed dat ie dood is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2008 @ 22:49:52 ]

----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op donderdag 11-09-2008 om 22:55:44
Quote:
Tariq schreef op 11-09-2008 @ 22:48
Kijk wat er staat: Tags:
3d entertainment utrecht ongeluk kanalen eiland goed dat ie dood is.

Wat een mafkezen bij Geenstijl
Mischien kijken familie van die gast ook wel naar dit filmpje en dan staat er goed dat ie dood is.


Op youtube stond er ook een comment bij, hij ging tenminste dood bij iets wat ie leuk vond, dat was ook aardig lomp in mijn ogen...
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 11-09-2008 om 22:58:02
Kut voor de familie en vrienden enzo. Maar met die scooterstunts is het wel een beetje vragen om ongelukken.
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 11-09-2008 om 22:58:32
Boytjuhh18 @ Hyves

Krijg kippevel als ik zo die verhalen van z'n vrienden lees man... Echt diep triest, hoop zoiets nooit van dichtbij mee te maken.

Quote:
MARC3L schreef op 11-09-2008 @ 22:55
(...)

Op youtube stond er ook een comment bij, hij ging tenminste dood bij iets wat ie leuk vond, dat was ook aardig lomp in mijn ogen...


Nah... Zoals ik begrepen heb was z'n scooter/motor z'n lust en z'n leven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2008 @ 22:59:22 ]
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op donderdag 11-09-2008 om 23:02:29
Quote:
Soldaat schreef op 11-09-2008 @ 22:58
Boytjuhh18 @ Hyves

Krijg kippevel als ik zo die verhalen van z'n vrienden lees man... Echt diep triest, hoop zoiets nooit van dichtbij mee te maken.

(...)

Nah... Zoals ik begrepen heb was z'n scooter/motor z'n lust en z'n leven


ohh hijs iig geen rapper dus, hij had gewoon een stunt voor een fragment in de videoclip..

r.i.p....

edit: doet je wel nadenken, helemaal omdat ik in dezelfde leeftijd ongeveer zit en ook kennissen heb die zulke dingen proberen/doen...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2008 @ 23:03:21 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 11-09-2008 om 23:04:49
Misschien reed hij wel gewoon mee en deed hij geen stunts, Ik vond 't eerder ook altijd machtig mooi om met een paar tegelijk rond te rijden..
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op donderdag 11-09-2008 om 23:07:14
Quote:
Soldaat schreef op 11-09-2008 @ 23:04
Misschien reed hij wel gewoon mee en deed hij geen stunts, Ik vond 't eerder ook altijd machtig mooi om met een paar tegelijk rond te rijden..


Ja kan ook, op fok staat het namelijk zo...

Een nog onbekende jongeman is gisteravond in Utrecht overleden na een ongeluk met zijn scooter. De politie kreeg rond 19.30 uur een melding dat zich een groep scooters en motors in het Grifpark had verzameld. Bij aankomst bleek een van de aanwezigen zwaargewond, meldt de politie. Hij overleed in een ziekenhuis.

De politie heeft een auto in beslag genomen en de bestuurder meegenomen voor verhoor. Hij wordt verdacht van mogelijke betrokkenheid bij stunts die de groep uitvoerde. Er zijn geruchten dat de aanwezigen aan het stunten waren en dat de stunts werden gefilmd, maar ook dat kan de politie niet bevestigen.

Of het slachtoffer zelf stuntte is ook onbekend. Het is volgens de politie nog niet bekend of de man zelf onderuit is gegaan of is aangereden. Volgens RTV Utrecht werkten de aanwezigen mee aan opnamen voor een videoclip van de Utrechtse rappers van 3D Entertainment.

Dat doet me denken, zal het tijdens het filmen gebeurt zijn... niet dat ik het wil zien...
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 11-09-2008 om 23:11:31
Nee, en verwacht maar niet dat zoiets online gezet wordt, dat wil ik inderdaad ook niet zien.. Dat zijn beelden waar alleen de politie recht op heeft voor onderzoek.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 12-09-2008 om 08:11:13
ik denk je gewoon youtube in de gaten moet houden.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op vrijdag 12-09-2008 om 08:56:24
Quote:
Dopoloog schreef op 12-09-2008 @ 08:11
ik denk je gewoon youtube in de gaten moet houden.


Idd, bij een beetje vechtpartijtje staan al meerdere mensen met een mobieltje te filmen... laat staan dit..
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 12-09-2008 om 10:15:10
Voor de duidelijkheid:

Ik vind het op zich wel een lesje, die mensen brengen onschuldige mensen in gevaar door met 160 op je achterwiel door een drukke winkelstraat te rijden (bijvoorbeeld uit dat filmpje van hun).
Op GeenStijl gaat het echter te ver. Niemand lijkt daar een ziel te hebben. Ik leef wel mee met de vrienden en familie en vind een dode op die leeftijd nooit terecht.

Kijk, je zoekt het natuurlijk zelf op als je zulke dingen gaat doen. Maar op die leeftijd doe je nou eenmaal ondoordachte dingen waarvan je later denkt dat het doelloos is.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 12-09-2008 om 10:18:51
Ze schijnen wel gewoon opleiding hebben gehad, vraag je je af waarom zoiets dan niet gecoördineerd wordt bij zo'n shoot dan.

http://www.ad.nl/utrecht/2604924/Welzijnswerk_gaf_jeugd_stuntles.html

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Soldaat Gepost door Soldaat op vrijdag 12-09-2008 om 10:35:00
Quote:
En dus gisteren bij het Griftpark, waar een 19-jarige motorrijder dodelijk verongelukte toen hij op één wiel reed. Hij botste tegen een auto. Vermoedelijk van de filmers.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 13-09-2008 om 11:58:39
Quote:
Soldaat schreef op 12-09-2008 @ 10:35
(...)


scherp gezien.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-09-2008 om 19:21:57
Quote:
En voor het laatste motornieuws schakelen we nu over naar Utrecht. De plek waar rappende kansenjongeren een zak subsidiegeld meekrijgen om lekker op de openbare weg stunts uit te halen. Een vorm van welzijnwerk die de jeugd zelfvertrouwen en een betere positie op de arbeidsmarkt zou moeten geven maar die helaas al reeds drie doden heeft opgeleverd. Tja, je moet soms wat offers brengen om probleemjeugd op het rechte pad te krijgen zo weten ze in Utrecht. Vandaag laat rapformatie 3D Entertainment weten dat de onlangs overleden Boy van der Ham zelf NIET aan het stunten was ten tijde van het ongeluk.

Hij hield zich gewoon aan de toegestane snelheid op zijn brommer toen een automobilist hem over het hoofd zag. Kan gebeuren. En trouwens, de mensen die wèl aan het stunten waren zijn goed opgeleide profs dus waar hebben we het eigenlijk over. Zeg maar ongeveer op DEZE manier. Maar dan veilig. Nee, in Utrecht is he-le-maal niks aan de hand. 3D-rapper Metz is inmiddels begonnen aan een inzamelingsactie om de begrafenis van Boy te kunnen betalen. Kennelijk is hier nog geen subsidiepotje voor gevonden. Ook komt er binnenkort een herdenkingsnummer uit. Wanneer de videoclip daarvan wordt opgenomen is nog niet bekend, maar de hulpdiensten staan alvast paraat.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 22-09-2008 om 19:27:15
Belachelijk dat je hiervoor subsidie kan krijgen.
Pavlove
Gepost door Pavlove op maandag 22-09-2008 om 23:45:45
Quote:
Soldaat schreef op 11-09-2008 @ 23:11
Dat zijn beelden waar alleen de politie recht op heeft voor onderzoek.


Heb jij zoveel vertrouwen in de rechtsstaat yo? Laatste jaren zijn wij als onschuldige burgers alleen maar aan privacy aan het inboeten, "we hebben tenslotte toch niets te verbergen?". Maar enigszins meekijken met hoe de politie, een orgaan dat nota bene in principe door onszelf in het zadel is geholpen ter handhaving van de openbare orde, dan te werk gaat is er kennelijk niet bij. Een omgekeerde beargumentatie lijkt niet op te gaan...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 23:49:42 ]

----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
Prism
Gepost door Prism op dinsdag 23-09-2008 om 01:01:26
eigen schuld
Pavlove
Gepost door Pavlove op dinsdag 23-09-2008 om 12:30:02
Quote:
Prism schreef op 23-09-2008 @ 01:01
eigen schuld


"Hij hield zich gewoon aan de toegestane snelheid op zijn brommer toen een automobilist hem over het hoofd zag."

Niet dat ik voor die acties van ze ben, maar effe goed lezen yo.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 23-09-2008 om 12:56:14
Dat zeggen ze zelf...

wil niet zeggen dat ze ongelijk hebben maar dat zou ik als ik hun was natuurlijk ook roepen.
Pavlove
Gepost door Pavlove op dinsdag 23-09-2008 om 13:24:10
Zou ik inderdaad ook roepen.
Maar zomaar "eigen schuld" roepen vind ik ook nogal ongenuanceerd.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 23-09-2008 om 13:31:11
dat is inderdaad zo.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0152 sec.