Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Mafkeesdejong Gepost door Mafkeesdejong op zaterdag 13-09-2008 om 11:45:28
Ik woon sinds 1,5 maand nu in Amersfoort en ik heb wat nieuwe kleding nodig... Een paar pogingen om wat moois te vinden waren nogal mislukt... Weet iemand waar je hier in Amersfoort aan Ecko of Bullrot kleding kan komen, of iets wat erop lijkt?

Graag ook een adres of een aanwijzing waar het ongeveer is...

Thanks in advance!
arthur1
Zieke Zuidelingen
Gepost door arthur1 op zaterdag 13-09-2008 om 17:17:21
Lock & load hebbe ze vettte patta's
----------------------------------------
U D E N
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op zondag 14-09-2008 om 15:20:08
Amersfoort heeft niet echt een dope stad nee..

Ik heb er ook gewoond anderhalf jaar lang in welke wijk woon je? Ik zat in het O.G internaat in Leusderkwartier, 10 minuten lopen van de stad af.

Ik zou als ik jou was maar de gewoon de trein naar Hilversum nemen en daar in de Britain kijken, in Hilversum hebben ze echt veel kleding bij Britain je slaagt er vast wel.
----------------------------------------
para\\el verbonden
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 14-09-2008 om 19:23:05
Die dump in de hoofdstraat.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 14-09-2008 om 19:48:21
de dump daaro is tof inderdaad
----------------------------------------
Jos de Boss
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op dinsdag 16-09-2008 om 00:39:46
jaaaa natuurlijk dat had ik je wel ff mogen melden ja, ze hebben daar echt veel dope dingen.. Niet alleen kleding, maar damn wat een mooie waterpijpen hebben ze daar whoohooo en blunt ken je dr ook kopen, sportkleding (box broekjes), allemaal soorten grinderz, piercings, sieraden, verrekijkers zelfs hahaha

Ja daar is het dope dope yo!
----------------------------------------
para\\el verbonden
Mafkeesdejong Gepost door Mafkeesdejong op dinsdag 16-09-2008 om 08:18:01
Bedankt mensen... Ik zal morgen even kijken bij de dump, en anders ga ik naar Utrecht of zo hehe
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.