Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Mip
Gepost door Mip op zondag 14-12-2003 om 12:21:46


Quote:
Bron: FOK.nl
Saddam Hussein is opgepakt in Irak, aldus onbevestigde berichten. De voormalig Irakees leider hield zich op in Tikrit, aldus het Iraanse persbureau IRNA. Het Amerikaanse ministerie van Defensie kan het bericht nog niet bevestigen.

Het persbureau IRNA baseert zich op mededelingen van Jalal Talabani. Dat is de leider van de Iraaks-Koerdische partij PUK en lid van de overgangsregering in Irak. Ook Nazem Dabag, vertegenwoordiger van de PUK in Iran, zegt ook dat Hussein is opgepakt.

Om 13.00 uur is een persconferentie van de coalitietroepen gepland. Wellicht dat dan duidelijk wordt of Saddam Hussein daadwerkelijk is opgepakt. Een woordvoerder van de coalitietroepen in Bagdad zegt dat in deze persconferentie een "zeer belangrijke mededeling" wordt gedaan.

Naar verluidt heeft een DNA-test uitgewezen dat het om de 'echte' Saddam Hussein gaat. Mogelijk heeft hij zijn uiterlijk veranderd om de kans dat hij door de coalitietroepen werd opgespoord, te verkleinen.

Hussein staat op één in de lijst van 55 meest gezochte personen in Irak. Een arrestatie van de voormalige Iraakse leider is niet alleen van symobolisch belang. Hij wordt gezien als de aanstichter van veel aanslagen op met name de coalitietroepen in Irak.

Uday en Qusay, de zonen van de voormalige Iraakse leider, kwamen in juli van dit jaar om bij een vuurgevecht met Amerikaanse troepen in Noord-Irak.

Update 12:05

Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het".


eindelijk! (als het waar is..)
ik dacht echt dat die vent allang de pijp uit was
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 14-12-2003 om 12:27:00
de vinder is ook gelijk $25 mil. rijker
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 14-12-2003 om 12:32:34
achja..
Quote:
witte plakbaard

nu weten we ook wie al die jaren sinterklaas speelde!
dap
038
Gepost door dap op zondag 14-12-2003 om 15:57:20
tis um echt. Goed dat ie gepakt is.
Mip
Gepost door Mip op zondag 14-12-2003 om 16:06:10
bush heeft zn kerstcadeautje al binnen

nu bin laden nog
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-12-2003 om 16:07:05
TELEGRAAF: Saddam was schoppen-aas

[16:02.38] <SpadeAce> weer een dubbelganger minder

Wisten jullie niet he, maar wel stil houden. Anders vinden ze me echt...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op zondag 14-12-2003 om 16:14:02
hoe hebben ze die vent gevonden man check

LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 14-12-2003 om 16:19:30
is niet sadam! is meer tommy lee jones precies
SmrildA Gepost door SmrildA op zondag 14-12-2003 om 16:34:49
Quote:
LRF schreef op 14-12-2003 @ 12:32:34
achja..
[...]
nu weten we ook wie al die jaren sinterklaas speelde!


Was ook al aan 't denken.

SmrildA
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 14-12-2003 om 18:09:13
en ondertussen heeft Mohammed Al Sahaff tijdens een persconferentie laten weten dat sadam niet gevangen genomen is
Mip
Gepost door Mip op zondag 14-12-2003 om 20:09:47
Quote:
LRF schreef op 14-12-2003 @ 18:09:13
en ondertussen heeft Mohammed Al Sahaff tijdens een persconferentie laten weten dat sadam niet gevangen genomen is

?
lijkt mij sterk terwijl ik nu het nieuws aan het kijken ben zeggen ze daar niks over

maar waarom doen ze zo moeilijk over zn berechting, levenslang krijgtie toch wel..
lock em up and throw away the key!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2003 @ 20:10:00 ]
Mip
Gepost door Mip op zondag 14-12-2003 om 20:31:13
ligt het nou aan mij dat deze fotos wel heeeeel erg verschillen


voor scheerbeurt...................|...................na
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 14-12-2003 om 21:38:56
hij mag tenminste nog z'n snor houden
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 14-12-2003 om 22:20:30
ze hebben m ook ff geshminkt en ff onder de zonnebank gelegd, een huidpeeling gedaan en ook nog ff die nieuwe zalf aangesmeerd waardoor je 10 jaar jonger lijkt!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-12-2003 om 22:45:40
of de belichting is gewoon anders...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 14-12-2003 om 23:15:10
Quote:
Mip schreef op 14-12-2003 @ 20:09:47
[...]
?
lijkt mij sterk terwijl ik nu het nieuws aan het kijken ben zeggen ze daar niks over

maar waarom doen ze zo moeilijk over zn berechting, levenslang krijgtie toch wel..
lock em up and throw away the key!


ken je comical ali dan niet meer? de ex-minister van informatie die toen de tanks door Bagdad reden beweerde dat ze gingen winnen?
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.