Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
chrs
Nzvoort EP Nu Online!!
Gepost door chrs op woensdag 24-09-2008 om 10:21:50
De muziek van Nzovoort neemt je mee naar de kale vlaktes van het hoge noorden. Op de zware beats van Enky Benger doen Hannes en Roberto Tan gedetailleerd uit de doeken wat er in Groningen te halen valt. Nzovoort doet niet aan pretentieuze aankondigingen of valse beloftes; er wordt liever hard gewerkt aan een goed product.

Zo energiek als het drietal live is, zo rustig zijn ze tijdens hun normale dagelijkse bezigheden. Dit hoor je terug in de tracks; rauwe energieke beats wisselen af met rustige melodieuze nummers. De teksten van Hannes en Roberto Tan hebben een nuchter en oprecht karakter en geven blijk van kennis en intelligentie.

Waar veel mensen denken dat Nederland ophoudt boven de rivieren, zijn de jongens van Nzovoort juist trots dat ze uit het koude hoge noorden komen. Hard werken, realistisch zijn en niet zeuren is wat je leert als je in Groningen opgroeit. Dat is wat Nzovoort dan ook zo uniek maakt en onderscheidt van andere acts: ‘Rug recht en kop op als het tegen zit, het streven is ontwikkeling en daarna evenwicht.’

22 november 2008 is de datum waarop het eerste werk van Nzovoort aan het publiek gepresenteerd gaat worden. In poppodium Simplon zal Nzovoort moeten laten zien hoe mensen uit het hoge noorden de tent rocken.
ook rico & sticks (opgezwolle) zijn die avond aanwezig

www.myspace.com/nzovoort
www.nzovoort.hyves.nl
D-on Gepost door D-on op woensdag 24-09-2008 om 18:47:23
Valt me van mezelf tegen dat ik ze niet ken, ik ben anders altijd redelijk op de hoogte van de plaatselijke artiesten.

Ik denk dat ik wel een kijkje ga doen
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
chrs
Nzvoort EP Nu Online!!
Gepost door chrs op vrijdag 24-10-2008 om 23:50:22
Nzovoort staat 6 november als hoofdact in poppodium simplon
bij Proud 2B Stout!!!
kom het checken!!
en vergeet niet 22 november te komen naar de release party waar ook rico en sticks aanwezig zullen zijn!!

hoe het in de gaten op:
www.myspace.com/nzovoort
www.nzovoort.hyves.nl
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 27-10-2008 om 22:52:52
Kvind ze erg dope..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 28-10-2008 om 09:39:51
Quote:
ook rico & sticks (opgezwolle) zijn die avond aanwezig


Zet 'ie er effe in de kleine lettertjes bij hehe.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
chrs
Nzvoort EP Nu Online!!
Gepost door chrs op donderdag 20-11-2008 om 19:35:50
Beste mensen!
A.s. zaterdag is het dan eindelijk zo ver!
De lang verwachte release party van Nzovoort!!!
''De EP Check Em Dan is'' het eerste werk van Nzovoort en hebben ter promotie ook een video clip geschoten!
Ook zijn die avond aanwezig Rico en Sticks en nog veel meer dope acts!
Dus voor een dope avond zeker komen checken in de simplon groningen!

Hier de link van de video clip

https://www.youtube.com/watch?v=fW3i9779Po0
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op vrijdag 21-11-2008 om 13:58:24
Zeker aanwezig!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.