Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
DocterGeny
Geval Apart
Gepost door DocterGeny op zaterdag 04-10-2008 om 16:30:54
Quote:

Nine & Rick presenteren Oertaal

Rappers Nine & Rick hebben vandaag 19 september 2008 in samenwerking met Shirtjesdief.nl hun mini-album: ‘Oertaal’ gepresenteerd. Vanaf vandaag is daarom dit mini-album te downloaden via de website van Shirtjesdief.nl.

“Ik was zeer verast toen ik de demo hoorde van dit duo. Ik heb geen moment getwijfeld en hun de kans gegeven hun mini-album via onze website te promoten.” aldus Robert Klein eigenaar van Shirtjesdief.nl.

De 5 tracks tellende mini-album is geproduceerd door Q, The Bietscientist en Giorgo. Het rappers duo Nine en Rick zijn nu ruim een half jaar samen bezig, met als gevolg dit mini-album. Voor extra promotie zijn t-shirts ontwikkeld die verkrijgbaar zijn op de website van Shirtjesdief.nl.

Het mini-album ‘Oertaal’ is vanaf vandaag te downloaden via de website www.shirtjesdief.nl.


Tjalla!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2008 @ 16:44:15 ]

----------------------------------------
www.myspace.com/200Nine / Oertaal biatch!
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zondag 05-10-2008 om 07:53:54
ik heb m gedownload
----------------------------------------
May the Horse be with you!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0115 sec.