Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 04-06-2001 om 21:12:39
wie hebben er wel eens leuke / vervelende / gezellige en/of irritante ervaringen gehad in en/of met bussen ?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 04-06-2001 om 22:45:25
Deathlock schreef:
> wie hebben er wel eens leuke / vervelende / gezellige en/of irritante ervaringen gehad in en/of met bussen ?

Zoals je kan zien heb ik in mijn dagelijkse busreizen weinig positiefs mee gemaakt. Eigenlijk alleen maar ergernissen. Maar dat heb ik met alle openbaar vervoer wel das niet exclusief voor bussen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2001 @ 22:46:23 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op maandag 04-06-2001 om 23:00:39
Vertragingen zijn klote....
Voor de rest geen probs met bussen.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 05-06-2001 om 09:20:12
ik doelde meer op dingen die je wel eens meemaakt in bussen, ik zal mijn busreis van groningen naar lelystad van afgelopen zondag (3-6-01) ff uitlegge

ik zit in die bus, in totaal 1 1/2 uur geslapen, (ben met ang3|dust, rage-inc en darksideg naar kewle disco geweest hele nacht) dus ben flink , nu weten de meeste wel dat ik niet bepaald de smalste ben maar dan gaat er een negerin naast me zitten van heb ik jou daar, met haar kinderen overal in de bus. ik denk van "hmm, laptop aan, koptelefoon erin, XMMS starten, muziek!" begint dat mens me daar een partij te schreeuwen tegen die kinderen.......zelfs met laptop op vol volume hoorde ik de muziek nauwelijks

uiteindelijk koptelefoon afgedaan en aan haar gevraagt of het misschien iets rustiger kon, waarop zei antwoorde "WE GAAN TOCH NIET BIJDEHAND WORDEN HE!?!?!"

mja, dan ben je brak en uitgeluld, ben toen maar ergens anders gaan zitten en heb me laptop op ze hardst gezet en ben gaan slapen. (wat ook moeizaam ging tot emmeloord, daar ging ze eruit)
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 20-06-2001 om 20:13:27
Oke, ik zelf heb een hekel aan bussen, omdat ik er simpelweg misselijk van word (wagenziek) Al helemaal erg vind ik het als de trein naar Deventer Colmschate niet rijdt en ik dus met de bus moet, terwijl er net markt aan de gang is. Daar zit ik dan tussen de dikke huisvrouwen met hoofdoekjes en kinderwagens volgeladen met... VIS!! Nou daar kan ik met mijn wagenziekte dus echt totaal niet tegen en dan verwachten ze ook nog dat ik ze ga helpen dat stinkende karretje met dat schreeuwende kutkind de bus uit te dragen. Mij niet gezien!

En Deathlock, over die walkman... Waar ik dus gek van word zijn mensen die lopen te zeiken op mij, omdat ik mijn muziek te hard heb aanstaan, terwijl zij OOK geluid maken, door bijvoorbeeld hun gsm af te laten gaan of te zitten kletsen. Als ze er wat van zeggen, zeg ik dan ook: "Maakt mijn walkman meer geluid dan die afgaande telefoon of die mensen die zitten te kletsen?" "Nee" is meestal het antwoord.
Dan vraag ik vervolgens waarom ze dan ook niet tegen die personen beginnen te zeuren, want die maken tenslotte nog meer 'herrie' dan ikzelf. (Waarom is het in godsnaam erger dat een walkman geluid maakt, dan wanneer er mensen zitten te praten??)
Als je rust wil hebben moet je niet in de tweede klas gaan zitten met spitsuur.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 20-06-2001 om 23:00:45
spam: tweede klas in een bus?
problemen met bussen, ff denken hoor.
oja!
Dat je eindelijk na een lange en vermoeiende dag lekker rustig in de bus zit te relaxen en er ineens iemand het nodig vind tegen je te gaan praten.
Of je hebt relaxed je discman opstaan, niet te hard, zodat mensen niet kunnen klagen over de herrie die eruit komt, hoor je achter je twee van die meiden je hele uiterlijk bekritiseren, dat je pet van Peanuts niet past bij de rest van je kleding en zo je hele "stoere" image verpest.
Of dat je eens een keer de snelbus hebt en hij een lekke band krijgt. Maar "geen probleem, er wordt een andere bus geregeld" DIE ER NOG LANGER OVER DOET DAN DE VOLGENDE BUS VAN EEN HALF UUR LATER!!!!!!
Of kleine kutkinders die de hele bus bij elkaar blèren!
Of mensen die de meest stompzinnige meningen verkondigen en als je daar dan op in gaat, wordt je aangekeken alsof je een kip op je kop hebt zitten.
Of dat je nog maar 1 halte moet en er plek zat is in de bus, maar iemand die dan instapt vind het kennelijk npodig om, naar jenever ruikend en wel, precies NAAST jou te gaan zitten, zodat je nog moet vragen of je er alsjeblieft langs mag en dan gewoon stug blijft zitten, zodat de rest van de mensen in de bus (chauffeur incluis) je aankijkt van: "SCHIET OP, KLUNGELIGE JONGEMAN"
Of bejaarde stelletjes die vinden dat zij het RECHT hebben om naast elkaar te zitten en vinden dat jij maar ergens anders moet gaan zitten.
Of uhm...
uhm...
nouja, teveel om op te noemen eigenlijk
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.