Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 14-10-2008 om 22:39:56
Als ik in cubase 4 bezig ben, springt er ineens een ''niet verzenden fout'' van windows op, en als ik in het foutenraport kijk.. Lees ik dat het over audioprimitives.opt gaat.

Ik heb gegoogled, en zie dat het een veelvoorkomend probleem is, maar hoe los ik dit op?

Thx.
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op woensdag 15-10-2008 om 00:20:42
Go to bios and disable Intel Speed Step, C1E or EIST or relative PowerNow! settings in AMD motherboards.

las ik ergens...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2008 @ 00:23:22 ]

----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 15-10-2008 om 00:26:54
Ja klopt.. dat las ik ook.

Maar ben na een slechte ervaring niet van plan om weer in de bios te gaan kloten.. En er moet toch een andere manier voor zijn? Als iemand die weet, graag! anders moet ik dit maar doen..

Helaas.
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op woensdag 15-10-2008 om 00:32:52
eeuh de pref map weghalen uit cubase?
kweet niet of het werkt in dit geval maar vaak wel,

heb je de laatste tijd nog vst(i)'s geinstalleerd?
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op vrijdag 17-10-2008 om 21:14:32
Ik heb ook soms na het installeren (of 'n paar dagen erna) van bepaalde vst's gebitch met Cubase..

Vooral met bijv. DBlue glitch, Massive en Timeworks
Terwijl ik dat vroeger op m'n oude pc niet had.
Ik ben dan ook geen computerheld en run m'n shit maar uit pure nood op die vst's die het dan maar wél doen.
(Wat uiterst frustrerend is omdat ik mijn hersenspinsels vaak niet kan verwezenlijken.)

Serious errors en een shutdown van de pc in bep. projecten.
Dus ik zou ze wel ff nalopen (als je onlangs nieuwe shit gedownload hebt) en desnoods verwijderen of een andere versie checken..

 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.