Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Bobo R. Knoflookoog Gepost door Bobo R. Knoflookoog op maandag 22-12-2003 om 23:30:09
Bobo is loco, Bobo is meer kop dan robo / alle wegen leiden niet naar Rome maar naar Bobo’s togo / voor Bobo zijn mensen aapachtig als een Bonobo / wanneer Bobo je hoofd in een oven stopt hoop dan maar dat hij niet ook je huid afstroopt / maar je kan blijven hopen want een mooie huid kan Bobo duur verkopen aan zijn zonen / gewoonlijk legt Bobo meer wonden open dan dat er touristen naar London komen / Bobo sloopt homo’s en rookt ogen in zijn dromen / Bobo’s hormonen dwingen hem zichzelf te klonen / vrouwen kan Bobo met een kleine Bobo belonen / Bobo heeft meer vrouwen en zonen dan de grootste polygaam onder de Mormomen / Bobo behoort tot de goden maar Bobo staat hoger / voor Bobo verlieten de Cro-Magno’s hun holen / Bobo is koning / Bobo’s woorden zijn honing / je wil niet de persoon zijn voor wie Bobo van z’n troon ging!
----------------------------------------
mijn adem stinkt en mijn vader is een linkse communist
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 23-12-2003 om 02:52:45
Bezwaar als ik het bestempel als slecht leesbare meuk ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 24-12-2003 om 14:58:00
heb je je eigen tekst wel eens hardop voorgelezen... volgens mij wordt je zelf dan ook wel gek van "bobo". echt TE irritant.
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.