Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
sjaakcl Gepost door sjaakcl op maandag 20-10-2008 om 14:04:27
voor me moppie heb ik schijt
feed back is leuk....net als die tijd


Ja ja ja ja hey daar! Hey ma; ken der naam..., ken der wat!? denk er nu aan
en houw niet bij ik hou geen lijst maar zij staat !!bovenaan Im fly you still fine..
kom schatje draai je om k zeg je naam en zeg der jij valt op nog steeds;
ik doe de praat.. snoepjes ma hoe gaat?
you mine. zeg het zacht ze schaamt zich bijna ziet et voor het eerst
weer aan dats na 2 jaar..der boy die klaart hij s de baas rol langzaam hannie cashin inderdaad zij is schaars zij is down Hey donna doe dat doe of blijf maar staan ik hebt gedaan van maar ze gaat die boy komt bij je staan/ dees is voor jou van ver daar naar de styling Gekke man dat in de laan, ik heb t plan: de show en 50 man hij stopt die pleintje in ze zak ze kijke kijke niemand snapt de beats die rocke tiete hard
nah fuckin nah dats niet vannacht alleen met haar de hele nacht.. dacht ze
dacht ze dat ik heb de opties wij ga vlammen moppie zij gaat tot de grond en dan ze backt het op ik ben een pro die bitches toch; toen was ik jonger,
zag der groeien fucking schoonheid; fucking gmeid zij verdient wat blackstreet vibe en its all good its allright is mij de sjaak van zomers in het park ik vrije stijl je zomaar naakt ik rap kom chickie trek dat uit je bent een druif kom rij dat in je achteruit ik fok a bruid doggy style het is de kom op die was wild ik fok voor fame en dominate de game pop op die string gelijk op met de zon op want ze schijnt; rapt het voor die wijffie ahh! zo vrij vooraan de levenstijl de trein naar jou en dan lijn 6 naar jou dan naar de club dan naar de bar ja baby niks is zekerder! ik wil je, wil je eindeloos lang/ al die tijd: alleen voor ons dats na het stappen na de after ja de diepte lijkt soms donker van wats echt..en wat wil jij
yo ben als dmx ik ride or die wow (i like i like je bom) me kroko ook
daar achter/ onder/ die ballon come show some love jij kijkt ook naar mij dat was heterdaad betrapt ik zeg pardon je killer kont zo afgeleid nog in die mode kom neem me mee dwars door de heee jup blaas der viese im so mean sex machine der pijn weg, tel tot 10 en meis we gaan op die terrein zo vriendelijk en green! nog n keertje nieuwe lijns.. wij die team I gotta get you home wit me tonight know what i mean?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2008 @ 22:10:56 ]

----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
sjaakcl Gepost door sjaakcl op maandag 20-10-2008 om 19:04:33
http://media.putfile.com/new-nokia-vid-its-de-sjaaaakie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2008 @ 23:19:26 ]

----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.