Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Raven
Raven is kennis
Gepost door Raven op vrijdag 31-10-2008 om 16:43:53
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-11-2008 @ 09:18:16 ]

----------------------------------------
Stapt de game in zonder cheats.
DFT_ Gepost door DFT_ op vrijdag 31-10-2008 om 20:53:24
Beetje kort, maar een stuk beter dan veel van de andere 'eerste raps' die hier binnenkomen denk ik

Maar één ding snap ik niet helemaal:

Quote:

MC Raven op de beat,

.....

Ohja, ik heb dit geschreven met de beat Jay-Z - Public Service Announcement erbij.


Jamesoow
http://www.soundclick.com/thamanager
Gepost door Jamesoow op vrijdag 31-10-2008 om 21:46:05
Hoezo niet al te streng? Kan je niet tegen kritiek?

Hehe ik werd fcking uitgelachen voor me beats van 2 jaar terug. En now ben ik beter geworden dan de gemiddelde beatmaker die shit doet voor bekende artiesten.

en now On Topic:

Is zeker lauw. Je moet alleen niet te lang doorgaan over hetzelfde onderwerp. En ALSJEBLIEFT! niet gelijk beginnen met disstrack-achtige lyrics. Ga liever lyrics schrijven over serieuze dingen. Want aangezien je toch een pikkie bent van 14 jaar, lijkt het me sterk dat je iemand serieus aan het bedreigen bent..
D3nn3 Gepost door D3nn3 op vrijdag 31-10-2008 om 22:20:10
"M'n flows zijn heilig alsof ze over water lopen,
ik kom als hiervoor man je moet toch gaan geloven."

Denk dat het zo iets beter klopt.

M'n flows zijn heilig alsof ze over 'het' water lopen,
ik kom als hiervoor man je moet 'me' toch gaan geloven.

Voor de rest zou je best multi's kunnen gebruiken, en zoals al gezegt dit is meer een battle tekst.
Als je je in battles wil begeven dan is er niets mis, maar is dit meer als 'rap' bedoeld dan zit het wel mis, ookal heb je er veel moeite voor gedaan.

Lees de tutorial hier misschien eens door.

pz
Raven
Raven is kennis
Gepost door Raven op zaterdag 01-11-2008 om 09:14:30
Quote:
DFT_ schreef op 31-10-2008 @ 20:53
Beetje kort, maar een stuk beter dan veel van de andere 'eerste raps' die hier binnenkomen denk ik

Maar één ding snap ik niet helemaal:

(...)


Dat ik rap op de beat, maar dat is m'n eerste line zeg maar. ALs je de beat erbij hebt en dan op 0:21 komt die line en dan ga ik door.


Ik heb nog niet zoveel ervaring en shit, dus ik ga er aan werken. Thanks man! ;D

En @ D3nn3, zoveel moeite heb ik er niet echt over gedaan Maar ik weet nooit echt een onderwerp, en als ik er een heb komt er niks uit. Ik had eerst zeg maar een brag-n-boast track gemaakt met een paar punchlines enzo... Toen heb ik dit erbij gemaakt maar aight ik heb wel wat aan je feed,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-11-2008 @ 09:16:42 ]

----------------------------------------
Stapt de game in zonder cheats.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.