Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 11-06-2001 om 16:04:21
Hehe afgelopen zaterdag trad meneer Def-Rhymz dus op in mijn dorp. Ik als wannabee belangrijk persoon van het Jongeren Centrum aan het werk gezet door de echt belangrijke mensen daaro was daar dus min of meer nog al verplicht aanwezig. Voor zover de uitleg omtrend mijn aanwezigheid.

Je lacht je de pleures van begin tot eind, ik zweer het je. Def-Rhymz was nog niet eens uit de kleedkamer of die mensjes van 1meter20 hoor en zijnde 11, 12, en 14 jaar stonden al rijen dik voor de deur te gillen en te doen. Kan je na gaan wat er gebeurde toen ie naar buiten kwam om naar het podium te lopen... Wij dus met een man of 12 publiek aan de kant houden nah ging toch goed.

Begint ut op treden... vrij rustig publiek sja wat wil je met die 'kleintjes' er beginnen wat grote gasten te duwen. en in ene 5 minuten later sta je met 8 man de hekken tegen te houden.... je lacht je de pleures wat die gast kan veroorzaken. 100derden menselijk stuks jeugd stond tegen die hekken te duwen en te doen.

Na afloop beetje handtekeningen uitdelend weer terug. En Def-Rhymz via de achterdeur er uit gooien na dat ie ff gezeten had. Jeugd hier was toch slimmer als we dachten... Want ze stonden rijen dik bij de achter deur Nah heel snel door de ukkies heen te lopen met een paar vrijwillers en agenten om def-rhymz heen komen we toch bij ut autotje aan met wat moeite. Hopa in de achteruit..... geen gas er staan kleine mensen (kinderen) achter de auto. FF weg werken en weg wezen dus....

Ik kan door deze 'ervaring' toch wel zeggen dat je echt is een keer naar def-rhymz moet gaan kijken. Kijken wat die gast voor een gekte teweeg breng bij die kinderen. Hoe gek die kids worden van iemand die alleen gek staat te doen op het podium. Nee rappen/zingen kan die niet, maar hij is een uitstekend (jeugd)entertainer.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 11-06-2001 om 16:34:00
lol, bij de mistic hadden ze die klerenkasten (portiers) dusdanig gepositioneerd zodat de kleuterjes niet bij de achteruitgang konden komen, dus wat doen die ettertjes.......gaan bij de (natuurlijk) enige uitgang van de achterparkeerplaats op de grond zitten met hun papiertjes en pennen om enkelt een vrij goedkope bmw (dit viel zwaaaaaaaaar tegen) langs te zien rijden met geblindeerde ramen zodat ze niet eens konden zien wie er in de auto zaten

optreden van hem toen was zwaar bagger, maarja gratis entree enzo
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op dinsdag 12-06-2001 om 01:06:15
def rhymz is lelijk van dichtbij...en hij stinkt
----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 12-06-2001 om 10:16:23
dinges schreef:
> def rhymz is lelijk van dichtbij...en hij stinkt

Dinges vondt ut wel leuk hoa stiekum enzow
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 12-06-2001 om 11:40:01
heeft dinges niet stiekum wat cd's van hem in de auto

:) :)
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 12-06-2001 om 15:46:29
Mensen die het hardste Def Rhymez afkraken vinden hem meestal stiekum de beste MC ter wereld.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 13-06-2001 om 14:33:20
Hij doet zijn ding, is daar goed in. Bubbling muziek zuigt hard, maar toch kan ik wel lache om em
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Prjct9MM
error 404
Gepost door Prjct9MM op maandag 18-06-2001 om 10:32:43
Ik heb 'm nog nooit gezien. Ik denk dat ik maar blij moet wezen. Hij schijnt bij ons binnenkort naar de studio te komen. Ik hoop dat ie de mic niet op eet.
Wat als ie ook maar iets verkeerd doet, wat ie al doet is het van enne
Zodat ie het niet moge vergeten.
----------------------------------------
Wat je ook doet, doe het goed anders krijg je het niet vergoed.
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 20-06-2001 om 20:31:28
Sorry, maar als ik naar Def Rhymez ga dan krijg ik last van plaatsvervangende schaamte...
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 21-06-2001 om 11:21:58
Sterker nog ! Als jullie naar Def Rhymez gaan krijg ik last van plaatsvervangende schaamte.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 22-06-2001 om 22:22:57
mooi is dat bliss, we zouden er samen heen gaan volgende maand.

Mja nu weet ik iig dat je voor mij meegaat
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Raheem
ey wat kijk je tata?
Gepost door Raheem op vrijdag 13-07-2001 om 11:38:38
Wat nou?
Ik heeft Def Rhymz 3 kir life gezin. 1 kir in vohrprogram van Spookrijders & Brainpower, 1 kir bij handtekensessie in Fame (hij wou handtekening van Hakeem en ik) en 1 keer op MegaFestatie samen met Lloyd.
Ik heeft Def Rhymz ook vaak gezin in stad met ze homiez en bodyguards.
Wat had je dan?
----------------------------------------
tfoe... ik zwir ik ga je shlan
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.