Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
sjaakcl Gepost door sjaakcl op donderdag 20-11-2008 om 21:32:56
voor jullie yall! peep it..(klaar mee)

yo niks is zo mooi.. yo deze voor ze homeboys de parkeer em maar daarvoor
op ze tiete grote oprit zegt ie yo kom maar omhoog G
en schop wat moois want ze homes is fo sho
man je hebt het zelf gehoord; hij die hem toen mee nam; ver er over..
verder dan de horizonner, nou denkt ie als een grote, van pak es n euro
en denk es terug naar school die ding was deal.
dat werd gevierd/ leek zo snel die deal, net alsof het ergens werd opgeteld.
de woordjes waren soort van kennis; vechten tegen faggots
de tactieken how to get her werden uitgelegd daar snachts in bed
niks huilen voor shit ik luister harde hits tegen kleinere kids. t was eerst niks
waar t daarna zwaar aan toe ging: der uit geslingerd uitgeknikkerd, opgesodeflikkert
en alleen maar; me shit mocht mee jij en je chick: soort trinity die 3 ding me familie
zij daar als shit. wij samen nu is nu is dit. moment van de waarheid..komt ie
toch me paraplu weer, drup drup schuil hier was met' slimme beweging toch weer in t labyrint/
zijn spinsel.. niemand-eruit terug gekeerd de fuk niet! het kan in theorie wel; maar ja wie weet?
wie weet de real..tuurlijk nu is dit, en nu is het pas dit. zo hoorde je hem praten: over alles heen.
van wat heeft ie nu ineens/ dude hij past erin, als ie weer wint weer is ze shit zo regeld
geen drama meer, hij wint het weer, maar met een buitenstaand bewind.
hij houdt ze bezig, met ze eigen teksten, niet de slechste. zo met de vingertops aaneen gemetseld,
next op is die/ is die film nou modderfokker; want hij wil alles.. sta dan op! verhaal is groot, als mega
hij verteld het nooit. van de peddel naar de boot totaan ze vloot. yohoo! yohoo..
dat was der piraten flow. dus ze willen hem zien opgesloten, dieper in die trechter laten lopen.
die wordt dus, steeds grimier/nauwer en kleiner, net als welke welke draaikolk
die daar heen leidt. nah never that; ze past op en der shit gaat op de klippen schijt! dats wel zijn brein.
hij heeft schijt met click van verder backen aan hem trekken, medde plenner
klein scriptje maar voor hem/ die doet het beste zonder uit te leggen,
fijne thrill dat voor je mensen/ zo van screw jullie.. want toen ik met die/ en die
toen zag ie links niks; hele visie; geen verband meer in ze pies zo lang al weirie
noem me 20 jaren sippen, bastaard chillem maar dan, heel eerlijk, fake em niet
tijdens elk spelletje gespeelde. yo die fuck zie het probleem, pas na 3 biertjes met de ziekte
dan komt ie dichter bij probleem ik kan me kop wel schieten
of de jouwe, of lyrics zeg maar gauw. jij ook man; kom met de zelfde scanner op
antennes en de helm op. die moet wel; voor ze, hoor ze bosseh bang izzie niet yo
overal zie ze de zelfde ho. en zij deelt der wiet joint op van de; hoe chillt die griet? flexibel ding!
der trainingsbroek alleen al van dat wief; is zo fucking baggy, dak daarvan geniet. echt hiphop bitch.
zij heeft zo n wijde/ dikke dijen, grootste die ze vinden kon in heel die fucking dorp,
kruis op der enkels zij heet femke f was et esther zij doen dingen dingen maak t heter
trek der broek uit deed ze zelf je voelt der, jah das dan daar. echt niet daarnaast.
van de ken de smaak tot boven daar der paartje maatje biggie af die packen zoveel cuppers; tiete jonge
zij maakt soort van grote bengel die daar zeer chill dronk dat wordt misschien een baby oom
die suck em suck ze droog. wel als ze verder met de tijd klom en niks op mij heeft sowieso..
want dats a no go ik rock spots..kan niet komen; nog iets schoners, voel me veilig als een condoom
van yo hoezo die in der dome? ze spuugt die shit zo van der rubber. of ik kom ter wereld
met een plons ja toch..wat een geboorte. en! me vlag doet wit en rood zij tekende voor mij
een vlag vol lotgenoten op. allemaal gedropt met die kom terug homie ov'ral hardcore tags gespoten
van je bent zo uitgenodigd van jup dit ist nu geworden haar malle malle
haar malle malle malle molen die draait door snapje ik ben niet sober
ik nu molenaarszoon geworden van een plan om te scoren, bakkem wit of volkoren
hoe j' daarin terecht komt, recht of krom ja dats terecht oom, correct ook platen draaien nog..
als hier je continent op botst nah dats der bumbs die zingt erover alles in der kontje
dat gedaan zij s zo span.. niks vervuld je lult haar ook van geen gelul/
daar ben je vrienden voor, vriendinnen voor en tijdens de tour yo jij zat fout broer
met haar ook..die draakje fok zo vaak genoegs thuis, met me gehoer..
maar dat ik niks ervan merkte; dat ben zo stoer shit trekt weg dat is zo boer.
staat te patsen aan de bar, uitgerekend daar. je ziet der toch de coole bries..
en net nu ja: nu is alles vies. zoals hij daar kwam de tyfus; precies nu nu weer kan alles weer op.
zij de meest schatje toch fokking nieuwe dans ze rock n rolla s die dans moves die fok met groove
die kansen op de vloer. en je hipt hem ja je vangt nu alles op, van meteoren door je oor; ik ben de bom,
lekker luchtje op van de effects; dat ze er opgewonden dan op af komt
wil niet dat die vastloopt dus je praat gewoon zo goor ze wordt er happy van
'ls je zo loopt- van der lippen naar der ogen yo. en aanraken mag ook
echt van ver daar geil vol voor ston' met ze hotel dan dat ze moeke boekte hoef dus niet te zoeke zoeke, tom tom
g'woon goed gerollt..fucking nu ook! al bij t zien van der slip bij der reet denkt ie; geen zweet
wil der chillen. eerst: mag je dansen? en dan pas hoe je heet da s hot der reet
drup op me viese viese dansvloer; van mij en de DJ, of fack it alles voelt van mij want alles gaat op mij
die pop t maakt er geil wat wou ze anders doen dan mij doen dus ook als die dan net als ik
ik me vrij voel doe maar baby praat alleen nog op je eiland met je; vrijend met je
eig'lijk niet zoveel meer want zij speelt hier die spelletje dat aantrekkingsdingetje, ze maakt me gek
maar wil wat van me, zij gaat net zo los ze zingt een lied van mexico heel hoog dus
kmaak al plannen van cancun; maar weet zijn trip gaat weer naar t noorden, sneeuwpop ho eens
daar toch fantasie de poort door naar die uitgestrekte oorden...vast wel uurtje lopen
zij is kiddo kent de pasjes als ze dat alleen wil doen; jee als ze super wild zich meebeweegd
na liters dit en liters dat/ was toen al niet alles, en ik ik de gekste van me klas en 1e klas
een poging waag te kijken wat het was, zonder me gebakjes fratsen
chocola en haselnoten die zijn nuts het kan nog ja nog voor dat de fabriek sloot. mammie zit nou zonder
als je trein met mij die niet terugkwam, baby vlucht dan! nooit geen presentje voor je zoontje die jongetje over
een sprong naar je stadje. dus dat we goed zijn nog schat ja ik nog schat had het zo
dat zij door jou heen leek te praten, ook al was het alleen jou; zij had dat allemaal al zo gepakt
van wij en wat begrijp je dat? kom kijken dan die lijn is hard. verhaallijn jij kapot
daar kwam ie vallen daar die kwam via der natte zatte van/van deze man toch t was van haar..
alleen van haar die met der best dure smaak toen kwam der plots uit best gevaarlijk richting
fucking engel uit de hemel. yo wie verzint er deze? dus via maar..naar de zij leek zo strak,
en dat ze zo eerst ook was! en van't voelde zo vast om te houden, mad leuke vrouw
dat ze me n avond eerder al, kussies geven wou. en die morgen daarna. dak je tegen kwam
na een nacht lang onder de dekens. met gezonde drang naar je; dat hier nou ik en je maatje..
zo de zelfde weg langs je kwamen maar je mij eerst eentje gaf zo in het midden naar me wang.
zijn dag was dat.. die s busted dat ie zo gepakt was. zij heb charme want hij vroeg haar zoveel,
en op alles zij ze ja terug. of ze t meent ook, kon zij ook.. dat alles meenemen; de man die het nu is/
pas na die zomer, hoe die nu is.. na paar weken slowplay zo heet dat meer monnai, ze deelden op
ons chickies feestje..die/die meent het maakt niet uit wat ik nog zeg. me ding loopt perfect
en die dacht er maar half aan; zij deed langzaam aan niks anders kon opstaan.
we zaten allen met een nasmaak van wow die s aardig, fucking nice man nieuwe chickie s handig/
op deez vakantie was iets: ja was iets.. zo strakke banden, dat hij zwaar kon gaan hangen
niks verder, hoeft af te hand'len de madderfucker. ja hij had haar gezien. strakke jeans ging uit
die was me party dipper alles toen vaak nog als verassing, hij is gek op lovey dovies: doe die suckem,
schuif em kay?! je ruik der skunkie...heel die struiken, puf puf paas/ tijger: je hoor zijn klokken luiden/
me geluid dat ze schreeuwt uit yo of gewoon zo; bust het all over der buikje/ zo over der buikje..die geluiden!
zij s geen suiker dat was het altijd wel tot 1 chick niet wilde ruilen; ok niet ruilen. fok joe pauper.
dus leek het nu langer; net als me lul behangster; zij s die plakker dat je dat dan maar alleen moest doen.
nah dat met haar onder der douche. net als die puber gedoe/ super boe.. die puber met der puistjes weer/
ze knijpt me weer/weer vast in verkeer, zij was sker.. en nog deden ze vaak me kamer,
legde dan een briefje neer, met kussies lieve dingen dan die wiet weer; zo netjes gehouden, deze hier
met rijstpapier..check; dat me rook jou zelfs ziet. als ik haar uitblaas komt ze naar je kijken, blijft ze hier..
ze weet nie zeker. moet ze daarvoor wijken? deze baby tijger; nou dan eind'lijk. zij lijkt me leuk,
en die s alleen voor mijne. want hij blijft die smokey s einde dat hun zielen 1gedachte heb
die opgaan zonder tweifel zo dus eindigd het ook op der piepklein matrasje met de skyline aan de wand
van oranje paars en blauw wow niks is over: die droomt er soms nog over: in ze dromen.
dat gebouw int echt allang plat. de fuck die was master kwam ze eindeloze lach.
ze vind hij mag dat want die is echt haar man dus dan op zondag had ze jointjes die je zelf kon halen.
net buiten deze pand utrecht/arnhem dan ging ik recht op de doel af, en haalde lekker gram
geen zorgen met die gram man jatoch.. daarvoor dan; daarvoor zoop ik me lam/
en sneak daar tussen; soms een nacht langs.. dus weer die stickie kalm, nog alles in de hand
en dit is laat maar warm, dus lekker hangen: meer party zij wil haar man! we zitten samen op de grond
en praat de praat wat in me opkomt met me handen reik je naar der beste plekjes van t moment
en begin dan echt te merken dat verhaal dan ook zich wend
jup je weet ut, wil em met der neusje van de zalm ergens daar achter nah niks meer van dat.
die klapkut plat: is als dat mini deurtje haast op slot, hij wil niet weten hoe t kan yo
hoe t kan gewoon. heel lang hij houdt die vast ook in ze zak daarmee lijkt die onaangetast/
het was zo echt als het maar kan en toch der plannen gaan door der agenda raakt voller
ze wil ook morgen weer gewoon komen. ze nodigt haarzelf zo spannend uit..
dat ze met die gaat rollen en we hebben zoveel over net als 2x dressing voor de sla vast voor morgen
lekker samen inkopen die route kan die dromen tot aan gister ingedronken/
gister ze bleef achtervolgen eigelijk zonder dat je doorhad tot het foutging
zoveel klappen naar me hoofd gehad. hij lachte allen; zij deed hem toen geen zeer die was een andere keer/
andere sferen schat: deze 1richtingsverkeer. schatje ga maar vast voor morgen; voor die pijn niet meer.
dat zij die track toen fixten op der schijf; dat ik haar t allermeest zou missen als misging...
en ze doet het eerst niet hoor; blijft bij me baby blijft geen kind meer arm kindje.
wil hem net als haar ze leven leren leven; als normaal van nemen/ geven. maar je hebt geen energie meer
weetje; die ding. en toen dropte wij allemaal die met de titel hard verbaal; n 1e samenwerkverband.
ze zei van iedereen moet klappen man als deze echt zo hard is ben je nieuwe man..
fet man wordt je rijk van? nah baby voor een heer van stand blijft geld is kwaliteit zegt deze loyale man.
je wordt alleen maar beter van. ze vraagt en sterker dan? dan zeggen we toch: mans dat is me dawgs!
baby alles wat ik heb, is automatisch ook voor jou. van links rechts van achteraan naar voor/
kom check ze zanger, ze'heeft er 1tje al gevolgd. soort groepie love; ik rock ook hoe diep derin
als pussy net als dope en hoe/ baby, dingen zijn veranderd zijn allebij een beetje moe.
ik voel je stem trilt. ik wil haar nog meer, wil bewijzen dat je shit gedeponeerd werd in ze kringen.
ja! ze was stil want dat ik vroeger 'leen van binnen schreeuwe; met wat dan kan beginnen,
dat kan ook op de cd speler, maar die liggen wel net zo slecht op de lever.
met ja je normale leven: hits laten spelen, bouw aan een wereld voor de kinderen: misschien toch?
je weet niet; liever ben je eerst klaar met me zin nog opgeschreven. door ons gestuurd als van ontvangen/
of het sturen van je wagentje. die ene gaat maar zo, zodat de andere wel aankomt.
je wil echt dat ze aankomt. alles voor: alle liefde/ hoor! (crazy): voor mij geen andere waardes.
dat doet ze voor der mannetje hij vraagt niet serieus chick: ben je grappig door maar zo te lallen/
dronken piano? dan we klakken toetsen even door, en zij raakt een hoge noot:
soort van die werd bedoeld. en hij heeft ook al niet geoefend dus hij weet wel wat ze doet.
is dit menens? wat leest ze? nee men: ons ideeen, mag hij meenemen; hij wil zelf voor haar soms eerlijk;
gunt der zoveel meer, dan weer een keer met deze. en duurt heel lang misschien nog maar heel even?
ze chick of ze leven en in 1 second' komt alles uit t verdriet van het geweten het verdriet van ons 2en.
en alles waar't op leek ja maffe vogels pelikanen God daar waar ik voor doorsla; confrontatie nooit ontweek..
als je kan kiezen weetje bleef het. heb der krachten op gezet waarvan je eigenlijk niks wil weten,
hij wil niet hier zijn. niet meer toch; je kan kiezen/ je kan springen vliegen....
dan wint die 4 hele fucking verdiepingen, het kan dat dan alleen maar je benen doorschieten
dat is veel voorkomend joh voor zo n situatie; je valt en schiet door in je eigen creatie
maar mammie zit met basis behoeften tussen dames door goed kroelen.
we herkennen soms iets later: moet haar toch wel blijven plagen net zo tragisch altijd fakkers/
fokking niks gratis. wij wel, want je breek door een muur en je vindt zo de weg wel: yo echt wel;
voor weer leek het wat echter, kenairie, seiko chick/ je houdt er dees keer 0 pijn aan over.
zij kon me zo; dat het echt bleef voor ons, als je maar die ene ding niet schond. en dat was zo always...
wij zijn gaan leven. en mijn ouwe baas op zijn beurt, leek me langzaam te vergeten
nee je hoeft niet meer, ze's nummer 1 hier weer gebleken echt tenminste,
van zo bedrijven we dat altijd beide. belt zij dan bel ik zij is soms nog in der hoofd die;
van t moment nog van der switcher. zij was intens, als opeens alles verschillend jij was mooiste toen
net als der kont. je kon het zien aankomen ver van te voren ja dan kon ook tuurlijk. hij heeft ze gewoontes ook,
maar zijn pijlers/ zijn richting wijzen in beginsel, steeds weer steeds weer naar moment van ingewikkeld.
fak is dit yo!? dan voelt ie zich weer vreemder. die wilde hij; zo zij heeft zeer goed bekeken
ja hij weet zeker nog dat wat ie voelde goed kon onder invloed, van een eigen dosis, van hem die niet boeide.
laat maar overwaaien doet ie nooit meer iets aan. niks in ze rooster meer hij volgde niks al even,
hoefde ook niet meer te klokken dat behoorde tot verleden. zo liet ie der levend rusten in vrede
voor meer of weken of zeg alles wat kan breken ooit, dat niet is uitgerekend nog.
ja zij getallen gelooft ze merkt toch dat die wijf wijf nog niet mooi rond is; maakt wat en ze leert dat voor n 8 ofzo..
kleine foutjes die ze maakt worden verbeterd in het rood. een errortje je weet wel.. net iets verkeerd zo afgerond voor motje.
of alle getallen belanden weer es in de magnetron; blijf zoeken naar formules zij wil hij ook, maar die weet zeker;
die dag komt yo gaat ongeveer als volgt neem je noemer en deel wat door die vibe je zoekt..
doe het werk want dit is denk je echt zo bedoeld. ze vecht ze bloed. dan zeg je haar wacht toch en kom der tegemoet.
hij s op wielen met dat, bob shit zie hem maar als die meest boze andere jongen, die je eerder al hier tegenkomt.
die loopt over kokend ja hij was in me klas. toen draaide hem als eerste om yo homie die van gouden glorie.
wil je kan je kopen dat was ons spel was ons brood toen. van de bakker/ of de stiks kon ook we haalden heel veel
op na de fix. zij peepte het nieuws weer, die ving zij dan op/ op een wolk net zo geregeld dan; de cirkel was rond.
als deze ditte is een halfje vers wit. nee geen eet: geen shit! wanneer die samen zit/ samen speelt en samen pit.
of heetf ie daar nog space; als kindje wil, dan komt het. vraagt ze om een wonder komt ie ja van onder
als een echte romeo het doen zou. zij voelde ze kwamen toen vanaf t balkon, 100 dat niet verder kon mattie en wijffie;
100 geen klote toen: op die laatste kracht, klom toch nog het balkon. de don zij! shit outta luckers
wow nee maar zij zijn lovers. nou zeg je peter kheb het kouwer. men dit voelt net iets te erg als van ouds;
dat je dan instapte, in wat eigenlijk niet kon geen connectie meer byebye, gevoel raakt dom. het uit zijn handen loopt nu.
precies eigenlijk niet van hoe het toen begon. want eerst doorboorde die op vaste tijd de vaste som.
dwars door der laag van gewapend beton, en ze gaf hem nog tips ook; vond zijn doel van die gaten
te perfect voor nieuwe snoeren. voor de kabel voor computers of gewoon flink ouwehoeren.
jaman toen. alles ging te goed ik zocht en kwam te wonen op een plek die niet toe doet. maar daar was ze geluk/
die leek onuitputmaar, of hij kraakte die shitters, je kiest zelf maar een kant-van deze lange verhaler.
we gaan nergen heen doe theatraal. ik zocht nu ben ik klaar, doorgehaald zonder gemaar; weer meer als een loner.
of dat denkt ze maar; met of zonder ik persoon nog naast der; doe wat voor me: sappig met de lange haler..
jup de dader in de soep gevallen. die doeners doen ze voor de kost, der duiffie vloog op, ze had je post.
die liep wat door; was door ze regen toch wat aangetast maar snuif die lucht is aangenaam alsnog.
of neem haar op de foto ja natuurlijk met de camera, dat help eraan mee. deze bloeit te nice: ze groene vibe.
ze doet gelijk/ ze stort nog meer, met de bedoeling, van ons milieu moet; naakt es zijn waarheid laten zien.
want deze zwoele madre zweeft alleen maar in der kringetje; om keren? nee chick je kan ze vinden.
check deze deze is net zo pakkend/ tastbaar; net zo dat ze met een pop show te vergelijken valt.
maar deze regels laat ze stilletjes achter; niks applaus das alles, verder houw je binnen shit.
voor dit zijn singels, mad gouden madderfakking singels. wie heeft er zin in? van daar zit ze voor me sales;
ja bitch i keeps it real..lipstic lak leer: the feeling voelt vies weer. dus haal je vanzelf meer. doet ie zeer?
of meer nog dan ze ommekeer; een vrije loop/ ze zelfde ding als euro beats. de tering hij geeft feestjes,
maar je weet vast dat hij zij of zogezegd wij dat nu even niet willen. als ie kan letten op wat speelt er mee;
lees mee en leer..ze chip op dit moment, nog best wel leeg. geeft pas indrukken weer
van toen t safe was om te meten; ja chick dat s deze; niks die praat nie meer 'f opeens doet ze haar wissel weer.
als ze best braaf weer leek mee te doen. puur voor die mensen zoals jij dawg salut je troeps!
t is uitgespeld dees situatiee yo. wat gaat die ouwe doen? ja mens die ouwe ouwe ouwe ouwe ouwe die snel oeh:
dat nu doen wat moet je doen dan? want zijn pad of dat van mij was al van begin gedoemd.
je hebt je nog niet mee bemoeid maar tot deze einde; blijft ze niks zeggen, fuck you en je hele boel/
der mannetje buurt bij nog veel meer buurz..bij triëst langs en en fok je nog op andere plaatsen.
ook bij der tai: mmm lekker voor je zoetzuur heb die verder niet vertaald. of zij daar en die- laat bij dit project,
mij de draad zijn. ze rijms en reden.. ja dees schrijven vond ik ook niet fijn. je hoor het over haar ja
dat ze chillt hem als een roze zacht verzorgings konijn. die mijne groeit dan jup gelijk,
want fokking hell die was er dik bij. dat ze op die manier der man zoent. anders dan dat ze deze pappie troeteld.
ja nu heeft ze over mij, dus even niet denken, nee, dat hij! het nou zo bruut deed. wat je deed met ze die mannetje
's de loyalty monnie, loyalty monnie zeg nog es: loyalty monnie laat die mattie hem dus pakken
en dan zal ie hangen hangen als me ballen..voor haar op veilig afstand schatje; niks mat/ all glans.
dat ze veel meer glittert als ze danst. rots vast als hoe we kwamen hea, stijlen op de kade
met die heb je nieuw van hun, geen namen, loop nog steeds meer naar je, geen menu s alleen meer jammer,
maar dat vertel k nog keer als meezit, want dan mattie; alles als een facelift. als wij zijn niet dun,
net nog breder met je rug homeboy/ me rug die runt deez ook op, tot dan komt ze zeker terug.
of met der 2ling zus. denk g'lijk een soort van dubbel men ze weet al van de spit. als je der 2 hebt voor de fun/
opent ze deuren voor je geen benul; ze is zo vuil.. dat zo ook had gekund.. en dat hij, nah, hij had niet veel geluk.
mijn kunst: ze rockt ze allebij hier, dus. ben te druk dermee; heel druk simpel; game maak je berucht.
zodat je dom, als je meent t, alleen nog zeggen kan van, corry sossie houdt der hand op met der lakens hoog;
die zwaait ze met een grote boog met veel bloot omheen toch; geen zorgen homie bonen we. houw je pimps op.
jup hebben nog controle caller; dat ze zelf subtiel probeerde. vriend ze flirtte met je, en kreeg ook nog es..
wat der best beviel, you know the deal: you close you here zij had hem dik in de chicks,
en ik op mijn beurt hunnie weer; niks leuker dan die ommekeer terug van niks meer. en zo verdomd alleen.
die blik en dat tongetje mmm ze rolde heen en weer. als lijkt wel dat ze: kijk der spacie kleurtjes..
je weet het mattie mijn turn; steeds der spacie kleurtjes. de speciaal niet zonder currie dikke smullie dip voor jullie.
heb gezegd al hoe die blussen zonder 'hoe heet ze' geen klus meer. in die fantastische pakje, ja men;
de fack das haar buzz weer, die gaat van tussen weer. die laat je achter als welleer die krijg je nimmer meer.
als zij, hem, en die ene, yo bedankt toch voor die overzicht.hier zijn ze allemaal verweven, kan je laten leven 's beter.
mattie eet nog steeds warm broodje, net zoals we ze eerst smeden. mi casa homie echt zij waren babies
die herinner ze/ ze weten vast die keet nog wel, die boem boem op ze best, gaat verder terug dan:'t doen in ze flatje,
dan die boven in ze kerstboom. heb je net zo lang met deze later losser sloop die shit gewoon; men letter voor letter.
ze doen 't is zijn verjaardags jongen/ compleet met drank plus balletje; en tuurlijk de kadootje/
maar daar blijft t wel bij hoor je. draai wat in de ronde na die wazig opgekropte, altijd rush yo, met die hebben elk
2 namen voor je jongens Haatje naaah jonge 5 jonge, pikkie stijf nou jonge. mijn tijd: eindelijk, nog steeds vers voor ze
net zo zonder kussenslopen; kan die nou wel kopen. maar hier's ze ghetto blijven wonen- overheerst steeds
als de poker decks. ik doe niet veel ik houw het slecht. loop nog niet recht, me phonie van die internet,
spider sense over mijn test; deze tekst. sexy praat je tegen flex of ben je high als met....als samen sterk
hij denk vaak door maar niet aan ze honger. woord was daar geboren zonder zorgen doper gekker.
hij rookt niet veel, ook al mag ie het best. hij doet je hele blok omver da s net zo erg voor mij eikel... hij wel,
als meneertje appie heijn. ze zoete koeke fles staat in de koelkast gast maar niemand die der brengt.
net als bil van haar die niemand kent, en in het weekend, jan jammer dan, dan is ze helemaal weg.
nieuw tijden denk blijf bij der shit met wijfe men; dat zegt ze. ik ben dokter en die blijven komen.
zij heeft hele grote; pakt ze vast waar ik zo thuishoor beng! eronder ergens vooraan.
zo ineens weetje haatje..soms hea die confort, dat die stunten nou; lijkt best echt. check de sport.
daar doe je voor wel toch; weg tof weg top. of heel die beeld weg daarvoor zo van weg toffe topjes.
gooit die plaat om met der kattekopje kan niet komen op de bank waar wij het blijven droppen: wij zijn tripper topper kick het voor je




[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2008 @ 00:01:03 ]

----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op donderdag 20-11-2008 om 21:36:40
en nu?
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
sjaakcl Gepost door sjaakcl op donderdag 20-11-2008 om 21:39:13
ben je klaar mee!
----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op donderdag 20-11-2008 om 22:03:56
Gast...Dit is best vet om zo een lange tekst te maken. Maar dan moet het wel extreem dope zijn, ik check 4 lines van jou en val in slaap, dit is niks. Doet me wel denken aan Steen bij urbnn, als die trots zn schriftje toont en zegt: weetje hoe lang dit duurt? 10 UUR, fucking 10 UUR, KANKERgeniaal.

Niemand gaat dit lezen joh, wat bezielde je.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
sjaakcl Gepost door sjaakcl op donderdag 20-11-2008 om 22:10:16
dont sleep vriend!
is wel lang ja.
maar relaxe reactie.
STEEN!
hehe
1
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2008 @ 22:20:13 ]

----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 20-11-2008 om 22:24:54
haha shit uiteraard niet gelezen, drop de audio maar is een keer. Snap niet hoe je dit kan flowen, maar goed je zal er wel uitkomen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 20-11-2008 om 22:38:15
Wojoh gek, leuke hobby
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zaterdag 22-11-2008 om 09:13:49
wajoo, kijk hoe kankerlang
----------------------------------------
May the Horse be with you!
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.