Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zondag 07-12-2008 om 21:40:38
Ik heb daar een probleem mee, want als ik die tracks probeer te uploaden, en ik probeer het filmpje te bekijken (je kan ze niet zonder ze te converteren tot videoformaat uploaden), dan hoor ik de beat, maar mijn stem niet.

Zelfs al probeer ik alleen de acapella te uploaden zonder eraan gekloot te hebben hoor ik mezelf bijna niet, of het klinkt alsof ik een phaser effect heb gebruikt. Iemand daar ervaring mee/een oplossing voor?
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
McTraceUr
CUIJK
Gepost door McTraceUr op zondag 07-12-2008 om 21:43:18
als ik iets op youtube van mezelf wil zetten, zet ik gewoon mn track in windows moviemaker, en dan een plaatje als beeld ( van je zelf ofzo ofwat dan ook ) en dan gewoon opslaan als een videobestand en dan uploade;
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zondag 07-12-2008 om 21:44:39
Ik was niet duidelijk genoeg, sorry, maar ik bedoel dus ALS ik dat gedonder met windows movie maker heb gedaan, dat ik mezelf dan niet kan horen als ik het eindproduct upload.

Ik neem btw op met adobe audition 3
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2008 @ 22:09:53 ]

----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.