Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
MCMelanieG
The UK Dragon rapster
Gepost door MCMelanieG op maandag 15-12-2008 om 17:08:18
Aan gezien jullie een stel haters zijn die dom en te trots zijn die mij niet resecpt kunnen tonnen om mijn harde werk kunnen accepteren, en geen fatsoenlijk normaal opbouwend en of afkrakend krietiek kunnen geven aan mij en laat staan aan al die andere noobs hier op het forum.

Jullie kennen mij niet jullie wetten mijn onderwerpen niet jullie snappen mijn unieke en ander style kwa rap's maken en rap's opnemen niet.
Ik kan op mijn handen tellen welk van mijn vrienden kring en omgeving mij wel gegroeit vinden en beter geworden ben aan gezien mijn rap gebeuren op mijn 14e begon.

Wie weet eigenlijk beter hoe ik mijn nrs opneem? Jullie of ik?
Weetje ik ben jullie soort spuug en spuug ZAT!
Voor de geene die op een dergelijk forum willen komen kom op digitalworld.multiforum.nl zodat je teminste niet wordt uitgelokt door deze beterwetters!

MZZL

ps wie biggie bigfoot speelde de zogenaamde scout van capital records is zielig heel zielig, ik heb jou allang door heb je msn adres, naam en nummer opgezocht en je bent nergens te bekennen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2008 @ 17:09:14 ]
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 15-12-2008 om 17:09:05
ghost?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 15-12-2008 om 17:09:27

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-12-2008 om 17:09:30
Dap wil graag met je naar bed.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 15-12-2008 om 17:11:27
Word je nou niet moe van je zelf. Als je ons zat bent, kom dan niet iedere keer terug, maar blijf dan gewoon weg. En ga niet lopen janken als een klein kind.

Ik doe dit draadje wel weer dicht voor er weer nog meer gezeik komt.

Nuff said.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.