Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Vgnloverlex
Cunninlynguists
Gepost door Vgnloverlex op zaterdag 27-12-2008 om 00:08:31
Hey mensen, ik vroeg me af of jullie nog wat lekkere hiphop albums weten die jullie me aanraden

Dit is ongeveer wat ik luister:

Cunninlynguist
outkast
Jedi mind tricks
army of the pharaohs
tonedeff
kanye west
jay -z
jurassic 5
opgezwolle/duvelduvel/ty ect ect
atmosphere
Dilated peoples

Nou ik hoor het wel


Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zaterdag 27-12-2008 om 00:11:15
snowgoons zal je wel heel lekker vinden..
Kadee
Gepost door Kadee op zaterdag 27-12-2008 om 00:46:28
'wie weet welke muziek ik leuk vind, help me!'
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 27-12-2008 om 10:09:57
ga eerst maar eens wat willekeurige artiesten downloaden, en als je het dope vind ga je hun featurings checken, das vaak wel dezelfde stijl.

maar vragen aan ons welke muziek dope is geeft aan dat je eigen smaak nog niet echt ontwikkeld is, ga geen muziek luisteren omdat anderen het aanraden dat riekt naar mainstream-gedrag
Vgnloverlex
Cunninlynguists
Gepost door Vgnloverlex op zaterdag 27-12-2008 om 12:36:43
Dat valt toch wel mee? Ik geef duidelijk aan dat ik al een smaak heb door al die artiesten op te noemen. Is natuurlijk ook niet alles wat ik luister...

Heb ff die snowgoons bekeken en dat beviel wel, dus ben ik al een blij man.

Ik kan wel random wat downloaden, maar mijn internet en downloaden zijn geen goede vrienden, dus vraag ik hier gewoon wat? Niks mis mee in mijn ogen. Maar ja, mijn eigen smaak is dan misschien ook wel niet ontwikkeld.

Ciao
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 27-12-2008 om 12:38:57
Er was één zo'n site, die vergeleek wat je kluisterde met hun library, kon je allemaal soortgelijke muziek checken, iets van pandora geloof ik, ik zoek hem wel even op

Quote:
Dear Pandora Visitor,

We are deeply, deeply sorry to say that due to licensing constraints, we can no longer allow access to Pandora for listeners located outside of the U.S. We will continue to work diligently to realize the vision of a truly global Pandora, but for the time being we are required to restrict its use. We are very sad to have to do this, but there is no other alternative.

We believe that you are in Netherlands (your IP address appears to be -------------). If you believe we have made a mistake, we apologize and ask that you please contact us at pandora-support@pandora.com


helaas
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2008 @ 12:39:51 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 27-12-2008 om 12:52:58
apathy, celph titled, vinnie paz , snowgoons , chino xl , reks , pumpkinhead , ankh amen ra , viro the virus , sabac red , invincible , krizz kaliko , special teamz , reef the lost caust , side effect , outerspace , smif n wessun , goddilla el sensei , lord hus , planet asia , pack fm , nems, Aesop Rock, Diverse, Copywrite, Brother Ali, Blackalicious, alles van Doomtree (oa Sims, P.O.S., Cecil Otter, Dessa Darling), Cool Calm Pete, Reef The Lost Cause, Immortal Technique, Scroobius Pip

even een lijstje overgenomen uit een ander topic, kan zijn dat er wat namen dubbel genoemd worden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zaterdag 27-12-2008 om 13:23:03
Supastition - Leave of Absence
Kam Moye - Self Centered
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Geleerde Gepost door Geleerde op woensdag 31-12-2008 om 16:39:04
xzibit - at the speed of life
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 31-12-2008 om 16:43:48
op www.last.fm kan je tegenwoordig doen wat er ook op die pandora site kon, gewoon een artiest invoeren en die site zoekt er dan van alles bij.
----------------------------------------
Jos de Boss
melapropisme
je weet 't
Gepost door melapropisme op woensdag 31-12-2008 om 18:05:20
ja, maar pandora was kut man...
----------------------------------------
dit is niet wat je gewend bent, dit is niet wat je al kent vent
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 31-12-2008 om 18:10:36
In MAC zit ook zo'n tool toch? Genius ofzoiets..
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.