Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op woensdag 14-01-2009 om 18:43:46
P-Locsta going to drop a compilation album called P-locsta presents "Underworld" compilation Featuring Yun Gun, Big Nolove, Key Loom, Sav Sicc, Crip Face, G-macc, Devious, Bleezo, Killa Child, Reactha, Shazman, Young Erupt, Skarri, Tanqueray Locc, Semi Automatic, Rizky Rough, Marciano and many more. The comp is going to be one of the hardest albums ever released on dutch soil..and this is just the beginning!!! SPREAD THE WORD!!!!
Release dates: january 21st digital version and may 23rd physical version.

WWW.MYSPACE.COM/PLOCSTA
WWW.MYSPACE.COM/UNDERWORLDCOMP1
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 14-01-2009 om 18:44:42
Eén keer is wel genoeg. Ziet er sowieso niet echt boeiend uit.
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op donderdag 15-01-2009 om 11:41:09
Quote:
Nickert schreef op 14-01-2009 @ 18:44
Eén keer is wel genoeg. Ziet er sowieso niet echt boeiend uit.


Nee ziet er niet boeiend uit. LUISTER DAN NAAR DE TRACKS EN KOM DAN TERUG!!! vertel me of dat niet boeiend is.
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op donderdag 15-01-2009 om 12:20:15
Wat een namen allemaal, ken er geen één ...
En er is sowieso niet veel concurrentie op engelstalig gebied in Nederland, toch?
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
WEBs Gepost door WEBs op donderdag 15-01-2009 om 14:45:48
ik heb de tracks geluisterd.. en IK KOM TERUG!!
(zo goed?)
maar ja nog steeds niet boeiend...
ik vind het maar kut
----------------------------------------
sono ubriaco?
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op donderdag 15-01-2009 om 18:44:15
Quote:
WEBs schreef op 15-01-2009 @ 14:45
ik heb de tracks geluisterd.. en IK KOM TERUG!!
(zo goed?)
maar ja nog steeds niet boeiend...
ik vind het maar kut


Dit is nu het probleem>>fools zoals jij !!!! Haten, haten en nog eens haten. Daarom komt rap van de nl niet verder dan de grens. Maar daar komt wel verandering in. deze nigga P-loc gaat laten zien hoe je de NL op de kaart zet ondanks al die haters. Blijf jij maar lekker naar je lange frans en frans bouwer luisteren! P-locsta is gewoon veelbelovend..spit zieke flows net of het niets is. wacht maar tot zijn solo album komt. Met producties van hem zelf natuurlijk, Snoopdoggs in house producer Quazedelic, Sha money xl productie team tha bizness, Michael angelo saulsbery. Zelfs Tech n9ne waar die buster boven je een pica op zijn profiel van heeft staan komt op de album, dus wat praat en haat je nouw??? Support the local artist fool!!!!!!!!!!!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2009 @ 18:47:35 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 15-01-2009 om 18:51:44
Ik vind het best wel oke eigenlijk.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 15-01-2009 om 19:33:07
Redelijk te luisteren, maar het hardste album ooit uit NL wordt het zoiezo niet Flow is wel dope, ik heb niet zoveel met die ingespeelde beats though. Lyrics... heb beter gehoord. Afmixwerk kan ook beter.

Succes met de release.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op donderdag 15-01-2009 om 20:29:45
Smaken verschillen natuurlijk. Ik denk persoonlijk dat het wel éen van de hardste albums ooit uit nederland word. Ok ik moet eerlijk toegeven dat de mix wel beter kan...maar lyrics zijn zeker wel ziek, deze man breekt mainstream rappers EAZY!!! Ik zeg dit niet omdat ik hem ken maar ik heb gewoon nog nooit iemand zo ziek horen spitten. Uniek!!! En dat is éen van de dingen wat de hedendaagse mc te kort komt.

Luister naar de track "Raw"dan snap je wat ik bedoel.

KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 15-01-2009 om 20:53:37
Hardste NL albums ooit?
Uniq Married To Music
E-Life - E=MC2
Postman - Documents

En mocht Mr Probz tracks blijven maken als Wise Old Man, I Cant Sleep, etc. etc. dan zal die ook in mn lijstje komen en buiten dat....deze zijn niet te overtreffen op NL-bodem, tot nu toe niet in ieder geval en als ik het zo luister zal dit het ook niet worden.

edit: vind het dus niet per se wack ofzo maar vind je qoutes beetje overdreven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2009 @ 20:54:20 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op donderdag 15-01-2009 om 21:13:53
Quote:
KRStarr schreef op 15-01-2009 @ 20:53
Hardste NL albums ooit?
Uniq Married To Music
E-Life - E=MC2
Postman - Documents

En mocht Mr Probz tracks blijven maken als Wise Old Man, I Cant Sleep, etc. etc. dan zal die ook in mn lijstje komen en buiten dat....deze zijn niet te overtreffen op NL-bodem, tot nu toe niet in ieder geval en als ik het zo luister zal dit het ook niet worden.

edit: vind het dus niet per se wack ofzo maar vind je qoutes beetje overdreven


Je noemt artiesten op die allemaal gesteund worden door grote maatschappijen. P-locsta is een indie artiest.. geen topnotch die hem steunt!!! Snap je? De straat steunt hem!! waarom??? Omdat hij de straat steunt!!! In sacramento word al volop over hem gepraat..en vergeet niet..P-locsta staat op de album van semi auto gepresenteerd door éen van de hardste rapper on the glob X-raided.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 15-01-2009 om 21:17:04
Heb het even geluisterd en het klinkt zeker niet verkeerd. Fan zal ik echter niet worden.
mc-revo Gepost door mc-revo op donderdag 15-01-2009 om 21:22:57
Quote:
frontlinepromo schreef op 15-01-2009 @ 18:44
(...)

Dit is nu het probleem>>fools zoals jij !!!! Haten, haten en nog eens haten. Daarom komt rap van de nl niet verder dan de grens. Maar daar komt wel verandering in. deze nigga P-loc gaat laten zien hoe je de NL op de kaart zet ondanks al die haters. Blijf jij maar lekker naar je lange frans en frans bouwer luisteren! P-locsta is gewoon veelbelovend..spit zieke flows net of het niets is. wacht maar tot zijn solo album komt. Met producties van hem zelf natuurlijk, Snoopdoggs in house producer Quazedelic, Sha money xl productie team tha bizness, Michael angelo saulsbery. Zelfs Tech n9ne waar die buster boven je een pica op zijn profiel van heeft staan komt op de album, dus wat praat en haat je nouw??? Support the local artist fool!!!!!!!!!!!!!

ga in therapie ofzo.
----------------------------------------
Wedden dat je dit leest
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op donderdag 15-01-2009 om 21:31:33
WAT EEN VRIENDJES POLETIEK HIERO!!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 15-01-2009 om 21:32:17
Quote:
frontlinepromo schreef op 15-01-2009 @ 21:13
(...)

Je noemt artiesten op die allemaal gesteund worden door grote maatschappijen. P-locsta is een indie artiest.. geen topnotch die hem steunt!!! Snap je? De straat steunt hem!! waarom??? Omdat hij de straat steunt!!! In sacramento word al volop over hem gepraat..en vergeet niet..P-locsta staat op de album van semi auto gepresenteerd door éen van de hardste rapper on the glob X-raided.


Je hebt gelijk man, Married to Music is grootschalig gepromoot toendertijd, alsjeblieft man...als iets meer gepromoot wordt of faam heeft is het toch niet minder slecht als iemand die dat niet heeft? Het gaat om muziekkwaliteit...."de straat steunt hem", your point is? Dat maakt hem undergrounder dus beter ofzo?

Die hele scene met die cd's die ik net opnoemde bestond toen nog niet zoals nu en was echt wel "straat/underground".

Ik vind hem zeker niet slecht hoor, daar niet van, maar bedoel meer aan te kaarten dat het echt nog lang niet the top is omdat hij engels rapt of iets...bedoelde meer aan te kaarten dat hij nog lang niet op dat niveau is...en of ze nou wel of niet gepushed worden door n major-label, blijf ik het beter vinden.

Most Official Mixtape was ook fucking "beperkt" om het maar zo te noemen qua promotie en sommige tracks daarvan zijn ook gewoon veel beter dan dit....maar nogmaals vind het niet wack, maar vind je standpunt gewoon op niets slaan.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
WEBs Gepost door WEBs op donderdag 15-01-2009 om 21:33:15
ik vind die dude wel grappig..
ik haat niet..geef alleen mn mening op eenzelfde manier waarop jij dit aan de man probeert de brengen..
ik support mn local artists.. dus blijf jij dat ook maar doen.. maar ieder heeft zn eigen smaak..
snapte
----------------------------------------
sono ubriaco?
frontlinepromo Gepost door frontlinepromo op donderdag 15-01-2009 om 21:59:56
Quote:
KRStarr schreef op 15-01-2009 @ 21:32
(...)

Je hebt gelijk man, Married to Music is grootschalig gepromoot toendertijd, alsjeblieft man...als iets meer gepromoot wordt of faam heeft is het toch niet minder slecht als iemand die dat niet heeft? Het gaat om muziekkwaliteit...."de straat steunt hem", your point is? Dat maakt hem undergrounder dus beter ofzo?

Die hele scene met die cd's die ik net opnoemde bestond toen nog niet zoals nu en was echt wel "straat/underground".

Ik vind hem zeker niet slecht hoor, daar niet van, maar bedoel meer aan te kaarten dat het echt nog lang niet the top is omdat hij engels rapt of iets...bedoelde meer aan te kaarten dat hij nog lang niet op dat niveau is...en of ze nou wel of niet gepushed worden door n major-label, blijf ik het beter vinden.

Most Official Mixtape was ook fucking "beperkt" om het maar zo te noemen qua promotie en sommige tracks daarvan zijn ook gewoon veel beter dan dit....maar nogmaals vind het niet wack, maar vind je standpunt gewoon op niets slaan.


Ik denk dat p-loc qua flow en lyricks wel in je lijsje behoord..kwalitatieve meschien niet. Zoals ik al had gezegd..ik heb nog nooit iemand zo ziek horen spitten. Unieke stijl!!! Die rappers die jij opnoemt klinken als NY rappers..zijn er zat van.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 15-01-2009 om 22:23:58
Ik vindt het echt niet zo uniek eigenlijk, het is dope hoor..nogmaals....
maar zn flow ofzo is echt niet zo uniek, ik kan ook wel zeggen "doet me teveel denken aan bepaalde style of type rappers"
Maar nogmaals ik vindt het dope, producties digg ik iets minder maar klinkt heel nice en veelbelovend, ik gaf alleen aan dat ik het niet met je eens kan zijn over best NL engelstalige rapper
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2009 @ 22:24:46 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 15-01-2009 om 22:29:28
Quote:
frontlinepromo schreef op 15-01-2009 @ 21:31
WAT EEN VRIENDJES POLETIEK HIERO!!


-cut-

Waarom dat opgefokte gedrag? Met zo'n houding maak je mij al niet geïnteresseerd om het te beluisteren..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2009 @ 22:33:29 ]
hiphophipie2
hiphop for life
Gepost door hiphophipie2 op donderdag 15-01-2009 om 23:05:47
WOW die p-locsta komt wel hard! zeker wel de hardste shit die ik ooit van een nederlander gehoord heb. heel apparte shit
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-01-2009 om 23:09:04
Clone scan voor "hiphophipie2"

(-xxxx064.chello.nl) Aantal posts: 1

#11726 frontlinepromo - Aantal posts: 3
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-01-2009 om 23:09:50
P-Locsta a.k.a Hiphophipie


Hoe slecht..
Lady_sav1980
Pretty and dangerous
Gepost door Lady_sav1980 op donderdag 15-01-2009 om 23:37:33
FUCK YALL!!




[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2009 @ 00:20:56 ]

----------------------------------------
pretty and dangerous
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 15-01-2009 om 23:44:25
Clone scan voor "Lady_sav1980"

(***064.chello.nl) Aantal posts: 2
- #11726 frontlinepromo - Aantal posts: 3
- #11733 hiphophipie2 - Aantal posts: 1

Blijft lastig jezelf niet te promoten?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2009 @ 23:44:37 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-01-2009 om 23:49:31
Haha, valt ook helemaal niet op hoor..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 15-01-2009 om 23:50:14
ja maar wacht!

Er zijn nog 3 accounts welke nog niet gebruikt zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-01-2009 om 23:50:59
ghehe
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op donderdag 15-01-2009 om 23:55:54
and so the plot thickens...
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 16-01-2009 om 00:05:51
hehe die clonereacties zijn echt geweldig
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op vrijdag 16-01-2009 om 00:09:56
HAhaha, triest.. maarja
Zal ik anders zeggen dat ik het kkdope vind? Scheelt weer een clone..
Bij deze: P-locsta is haaard, dopeste engelstalige MC in NL, heel apart!!
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Jere Gepost door Jere op vrijdag 16-01-2009 om 03:13:50
Ciph Barker zn solo album word sowieso 800 keer zo hard
----------------------------------------
www.jere-me.com
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 16-01-2009 om 10:12:14
Quote:
Buster schreef op 16-01-2009 @ 00:09
HAhaha, triest.. maarja
Zal ik anders zeggen dat ik het kkdope vind? Scheelt weer een clone..
Bij deze: P-locsta is haaard, dopeste engelstalige MC in NL, heel apart!!

ja het is kk dope ofno
deze boys praten lelijk over topnotch maar als ze zelf een aanbieding krijgen van topnotch dan twijfelen ze niet om te tekenen bij topnotch en te releasen bij topnotch

bitches zijn gewoon jaloers en willen de nieuwe 50 cent worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2009 @ 10:12:43 ]
Osmo
onkruid
Gepost door Osmo op vrijdag 16-01-2009 om 10:39:13
slecht is het niet, maar om gelijk van zo een hoge toren te blazen neej

ik mis ook een bepaalde bump bump feel

hardste track van nederland staat ook op mijn naam nog steeds
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2009 @ 10:39:42 ]

----------------------------------------
hijacking topics since ipi muu!
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op vrijdag 16-01-2009 om 12:29:58
21mrt2001 geaak
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.