Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 22-01-2009 om 14:50:08
We leven in de derde week van 2009. Traditiegetrouw is iedereen zijn goede voornemens vergeten en rookt en zuipt weer alsof het een lieve lust is. Om aan deze draaikolk van desillusies te ontsnappen gaan we dit jaar eens voor een heel ander goed voornemen: er moeten meer hiphop feesten in de hoofdstad komen! BRENG HET is een nieuw maandelijks hiphopfeest in Amsterdam, dat elke derde donderdag van de maand in de Panama zal plaatsvinden. Elke maand zullen we voor € 5,- de dooie donderdagavond doen opleven met shows, DJ's en natuurlijk een open mic!

De aftrap is aanstaande donderdag 22 januari om 20uur. De hoofdact zal verzorgd worden door Regga, die onlangs de mixtape Niets Meer en Niets Minder uitbracht. Regga is onder andere bekend van zijn sessie op 101 Barz die inmiddels al meer dan 600.000 keer bekeken is! Op de website www.mcregga.nl kun je Regga's tape downloaden en zijn clip bekijken.
De support act is Tec&3; Omar en Kid zijn twee jonge MC's die het rijmen niet alleen onder de knie hebben maar toch minstens ook onder de enkels en meestal zelfs onder de teennagels. De DJ's van de avond zijn Mr. Diggins (Bathtub Piracy) en DJ Ill Skillz (oa van Nina). De vaste hosts van de avond zijn Surya & Robian.
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 22-01-2009 om 14:53:09
dope dat regga komt en de hosts natuurlijk..

de rest ken ik niet en wil ik niet kennen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 22-01-2009 om 15:02:00
geloof me die wil je wel kennen

trouwens omar had hier al eens een clip gedropt.. dure drankjes heette die

en neem van mij aan dat de djs dikke plaatjes gaan draaien

btw, anders kom je gewoon alleen voor de open mic ^_^
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2009 @ 15:02:19 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 22-01-2009 om 15:03:34
vanavond kan ik helaas niet, volgende maand aanwezig ja
enne voor die open mic, ik heb heel lang niks gedaan aan skills of wat dan ook dus voorlopig waag ik me daar niet aan haha

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.