Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Lau Gepost door Lau op woensdag 14-01-2004 om 10:24:46


Respect...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op woensdag 14-01-2004 om 10:56:26
word @ de lauwe...

Wat een laffe fokker...

Take a moment of silence...
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
dap
038
Gepost door dap op woensdag 14-01-2004 om 11:14:39
ja goeie actie wel. Denk alleen niet dat veel jongeren zich aangesproken gaan voelen, zowiezo omdat grootste gedeelte niet iemand zou neerschieten. Die denken nu echt niet van goh laat ik t dan toch maar niet doen.
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op woensdag 14-01-2004 om 13:18:33
Blijft raar waarom er zo extreem gereageerd wordt door die student. Waarom voelen zij zich in dergelijke culturen zo snel aangevallen en op hun eer aangetast. Dan moeten ze zo nodig hun man-hood bewijzen ofzo.
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 14-01-2004 om 18:01:50
ze staan niet eens op zwart, dat is gewoon de eerste pagina die je krijgt. Als je vervolgens klikt op retecool oid dan ga je gewoon naar de pagina.... Ga dan echt op zwart zou ik zeggen....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op woensdag 14-01-2004 om 18:03:44
nee hoor... echt op zwart.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 14-01-2004 om 19:56:16
sja met alle respect naar allochtonen hoor maar zouden die mensen niet eens op hun kinderen gaan letten? hoe komt zo'n gozertje nou weer aan een pistool? deze mening zal wel deels komen omdat hier in gouda zo fucking veel overlast wordt veroorzaakt door als die marokkaanse jongeren.. in vele gevallen weten die ouders het geeneens dat hun kinderen een strafblad hebben. ze zwerven toch altijd buiten, het zal me niks verbazen als zoiets hiero zou gebeuren

triest
Lau Gepost door Lau op woensdag 14-01-2004 om 20:05:23
w0rd @ Mip...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Deadly MC
The fifth element
Gepost door Deadly MC op woensdag 14-01-2004 om 20:43:08
inderdaad, word
----------------------------------------
je bent te leeg om te antwoorden, te wack om je haat te verwoorden
te zielig om jezelf te vermoorden, daarom geef ik jou die reden en die vocale koorden,
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-01-2004 om 11:13:13
shit man, was op het nieuws dat er gewoon medeleerlingen van die school zijn die daar buiten die Murat daar lopen te steunen. Wat een stelletje gekken, ookal kreeg die gast wat gezeik over zich heen je kan toch niet goed lopen lullen dat ie iemand doodschiet.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 15-01-2004 om 16:09:48
als het aan mij lag:
als 1 van die marokkanen wat zou flikken een eenmalige trip terug naar marroko. zullen ze zien dat het leven hier toch zo slecht nog niet is.. en het vliegtuig ticket betalen is nog goedkoper dan als die schade die ze aanrichten hiero! opfikkeren met die lijers
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 15-01-2004 om 17:29:08
mip, dat vind ik nu niet, naar waar zou jij dan volkerd sturen? gewoon een heropvoeding geven want er moet toch wel iets schelen met hen als ze zo doen..
Mip
Gepost door Mip op donderdag 15-01-2004 om 17:34:01
Quote:
De politie in Den Haag heeft vanochtend een demonstratie voor Murat uitelkaar gedreven. Voor het Terracollege betuigde een tiental jongeren hun steun voor Murat.

Ze hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop stond geschreven 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Volgens de politie is er ingegrepen omdat er voor de demonstratie geen vergunning was aangevraagd.

waanzin die gozert wordt nog gesteund ook
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 15-01-2004 om 17:46:38
hoe oud waren zij?
araphor Gepost door araphor op donderdag 15-01-2004 om 17:47:39
Op auto's slaan. Dat is toch wel een vreemde manier om liefde te betuigen. Volgens mij heeft dit niets met cultuurverschil te maken. Of is het in sommige culturen normaal om andermans eigendom te slopen, als uiting voor liefde voor weer iemand anders?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 15-01-2004 om 17:49:10
Quote:
Mip schreef op 15-01-2004 @ 16:09:48
als het aan mij lag:
als 1 van die marokkanen wat zou flikken een eenmalige trip terug naar marroko. zullen ze zien dat het leven hier toch zo slecht nog niet is.. en het vliegtuig ticket betalen is nog goedkoper dan als die schade die ze aanrichten hiero! opfikkeren met die lijers


Heb je nog niet door dat een vrij groot percentage van de allochtone jeugd gewoon in Nederland geboren is... Wou je ze nu terug sturen naar Nederland?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op donderdag 15-01-2004 om 18:19:00
Die gasten moeten zich gewoon aanpassen aan de nedelandse cultuur. Ik denk dat als je van dien afkomst bent en er word zoveel over gezeken, dat je dan helemaal zulke dingen niet in je hoofd moet halen omdat je voor (sommige) andere mensen alleen maar zaken bevestigd. Dus die gasten moeten gewoon geen dingen uitvreten, anders zullen ze alleen maar rascistisch behandeld worden. En dat klinkt misschien kort door de bocht, maar ik denk dat het wel zo is.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 15-01-2004 om 18:46:38
in antwerpen heb je ook wel is relletjes, maar is hier totaal nog niet zo erg als in NL (anders dan dat Blaams Fokkers beweren)
Mip
Gepost door Mip op donderdag 15-01-2004 om 19:01:07
Quote:
SpadeAce schreef op 15-01-2004 @ 17:49:10
[...]

Heb je nog niet door dat een vrij groot percentage van de allochtone jeugd gewoon in Nederland geboren is... Wou je ze nu terug sturen naar Nederland?

als ze terug naar marokko worden gestuurt en daar iets uitvreten pikken ze dat niet zoals hier in nl. daar verdwijn je gewoon voor jaren de bak in en die zullen niet zo fijntjes zijn zoals hier in nl. daarna denken ze wel eerst na voordat ze iets uitvreten

opzich zouden ze dat natuurlijk ook gewoon kunnen doen in nl maar daar is de regering te soft voor..er werd niet voor niets zoveel op pim fortuyn gestemt! daaruit blijkt gewoon dat mensen het een keer zat zijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2004 @ 19:09:25 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 15-01-2004 om 19:14:46
Je kan ze niet TERUG sturen, want ze komen er niet vandaan, maar goed dat snap je kennelijk niet... 80% van de allochtone jongeren IS Nederlander, alleen niet Nederlands opgevoed.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op donderdag 15-01-2004 om 19:33:02
SA je hoeft niet op die toon van 'ik ben ouder en dus wijzer' tegen mij in te gaan hoor damn

geef dan ipv oplossing afkraken zelf eens een oplossing
Lau Gepost door Lau op donderdag 15-01-2004 om 19:39:32
He SA, ze zijn misschien nederlands, maar laat ze dan ook nederlands gedragen, althans naar NL maatstaven. Dat doen ze niet.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op donderdag 15-01-2004 om 19:48:55
SJITTT, blijkbaar snappen jullie er ook helemaal niks van; het feit dat deze jongen van Marrokaanse afkomst was zegt helemaal nix. Het had evengoed een 'Nederlander' kunnen zijn. Die gast heeft gewoon een probleem en is daar nooit fatsoenlijk mee geholpen.
Ik begreep dat hij ook al onder voogdij stond.
Nu hij iemand heeft doodgeschoten staan er bossen met psychologen, psychiaters, etc etc, voor hem klaar; dit vanwege het feit dat hulpverlening met een justitieel karakter bakken met geld krijgt toebedeeld, en op reguliere geestelijke gezondheiszorg altijd maar word bezuinigd, en het daar draait om productiecijfers, etc, etc.
Wat zo iemand beweegt om een wapen te pakken en een leraar neer te schieten is dat hij zich waarschijnlijk niet begrepen voelt, hij MOET naar school, hij MOET dit, hij MOET zich aanpassen, etc, etc.
De reactie die dit bij zo'n jongen waarschijnlijk teweeg brengt is woede, pure woede waarvan hij nooit heeft geleerd hoe die te uitten.
Op het journaal hoor je dan weer dat justitie harder MOET gaan straffen. Dit lost al helemaal nix op, want wat moet er van hem worden in de bak..............
Dit alles praat natuurlijk niet goed dat hij iemand heeft neergeschoten, maar het ontkracht wel het argument dat het te maken heeft met zijn culturele achtergrond!!
Misschien een beetje lang verhaal allemaal, maar dit moes ik ff kwijt..
Peace.......
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 15-01-2004 om 19:51:29
Quote:
Mip schreef op 15-01-2004 @ 19:33:02
SA je hoeft niet op die toon van 'ik ben ouder en dus wijzer' tegen mij in te gaan hoor damn

geef dan ipv oplossing afkraken zelf eens een oplossing

Euh ik kom hier met feiten aan die weergeven dat je nogal wat onzin uitkraamt. Terug sturen is zo'n domme kortzichtige rechtse 'oplossing' he. Wanneer er een allochtoon in het spel is, is dat het eerste wat er geroepen word. Kan ik erg slecht tegen. Bovendien is het ook geen oplossing.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 15-01-2004 om 19:54:20
Quote:
De Lauwe schreef op 15-01-2004 @ 19:39:32
He SA, ze zijn misschien nederlands, maar laat ze dan ook nederlands gedragen, althans naar NL maatstaven. Dat doen ze niet.

Dat ben ik ook zeker wel met je eens, ze zouden zich aan de gemiddelde Nederlandse normen en waarden moeten houden. Maar het is nogal dom om te roepen dat ze terug naar land van herkomst moeten als ze daar al wonen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op donderdag 15-01-2004 om 20:32:22
sja gedeeltelijk ben ik het wel met je eens SA maar ik ben die gasten gewoon zat
ik weet niet wat jullie ervaringen zijn met allochtone jongeren maar jullie hebben allemaal vast weleens gehoort over de grote problemen die in gouda zijn met deze gasten
als je het dagelijks meemaakt vorm je al gauw zo'n mening

goed, terugsturen is geen oplossing dus..wat wel?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2004 @ 20:45:50 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.